Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Peter^ schreef: 16 jun 2023, 10:11 Ze houden geen rekening met bdsm huisdieren (pony, tijger, draakje) 🤣
Pony (Equus caballus) mag wel. :P
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Nijntje »

Moppert, er is zojuist een bromvlieg naar binnen gesneakt die met veel kabaal door de woonkamer stuitert. Ik deed de tuindeur open om te luchten en afkoelen. Nu kan ik het gaas open doen, zodat hij naar buiten kan, maar iets zegt mij dar ik dan straks meer dan 1 zo een irritante zoemer hier heb. Mopper!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Kill it! Kill it with fire! :twisted:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Pff mijn teenslippers gingen kapot en die heb ik het liefst van esprit. Dus ik had online nieuwe geshopt. Netjes vooraf betaald met ideal en toen kwam mijn bestelling niet in mn account. En kreeg ik een melding oops er is iets misgegaan. Dus ik wilde chatten maar na 18 uur zijn ze niet bereikbaar. En het was 18.10. dus ik een formulier ingevuld via de website en daar kreeg ik een automatische mail op terug dat de levertijden op dit moment langer zijn en of ik geduld wilde hebben. Ik de volgende dag gebeld. Ja dr gaat vanalles mis want wisseling van systemen maar ik kon vast een nieuwe bestelling plaatsen. Ik zo nou ik zou eerst graag mn geld terug willen of alsnog de bestelling opgestuurd krijgen voor dit nog een keer gebeurd. Ja dat snapten ze wel maar binnen 5 werkdagen staat het geld weer op je rekening. 3x raden... Ik heb nog niks.
Dus ik net weer gebeld. Keuze scherm: optie 1 als het gaat om bestellingen. Geen optie 2 dus het werd optie 1. Welkom bij ons geweldige bedrijf esprip bedankt voor het vertrouwen in ons vedrijf hier heb je een kortingscode voor een volgende bestelling omdat we weten dat er vanalles misgaat, daarna wordt er doodleuk opgehangen. Nog een keer bellen. Geen optiekeuze ingetoetst en na een ongemakkelijke stilte die te lang duurt gaat de telefoon toch over. Ik word keurig te woord gestaan door een dame met de mededeling dat ik ff een screenshot moet sturen per mail van mijn betaling en dat ze het dan terug storten. Ik stuur een mail en krijg dezelfde automatische mail terug dat ze niet alle klanten afzonderlijk kunnen helpen en dat ik maar gewoon ff geduld moet hebben en wachten tot mn bestelling binnen is. JAHA maar mijn bestelling is niet aangekomen. Dat hebben jullie al 2x telefonsich gecheckt.. ik ga ff geduld hebben en wachten tot iemand die mail misschien leest.. en anders ga ik op fb ofzo zeuren
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Ondertussen al wel slippers gekocht voor 1,50 uit de opruimingsbak bij trekpleister. Maar fix die shit gewoon..
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Ok en dit doet de chat je krijgt 2 kansen en dan wordt je afgewezen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Klacht indienen via ACM en/of de Consumentenbond (daar hoef je geen lid voor te zijn).
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Charles »

leonietje schreef: 27 jul 2023, 13:53ik ga ff geduld hebben en wachten tot iemand die mail misschien leest.. en anders ga ik op fb ofzo zeuren
Op social media je beklag gaan doen doet vaak wonderbaarlijke dingen en problemen zijn in no-time opgelost. Vaak vlotter dan alle andere methoden die je al geprobeert hebt zonder resultaat.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Gister dus even bij feestje van nilla vriendin geweest 14.30 daar, 17.30 weg. De eerste avondgasten waren er al een half uurtje. Ik zeg gedag.
'he blijf nog even, t wordt nog zo leuk, de jongen redt het wel, niet zo ongezellig doen' het goedbedoelde commentaar was niet van de lucht. Ook kind aanspreken om aan mama te vragen te blijven, die wou dat wel, ik uitleggen dat mama al nee heeft gezegd, zij weer 'kom op'.

Toen ik zei dat die volgepropte auto van mij was en ik net 12 nachten luchtbed had overleefd en echt graag naar huis wilde kreeg ik 'wat fijn dat je er toch was, goed van je,goede reis' reacties.

Ik hartje onze circle van mensen waar je gewoon weg kan gaan zonder kruisverhoor, was vergeten dat dat niet de standaard is

En gister had ik geen energie meer om er een volledige rant van te maken, maar damn. Ik vond het echt stom
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door pluis »

Mensen en grenzen... 't blijft een bijzonder lastig fenomeen soms. Like, the fuck, waar bemoei je je mee als je iemand niet weg wilt laten gaan van een feestje.
GRRRRR.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Klaag modus aan: Ik vind het stom dat de zomer voorbij lijkt. Ik was net klaar met koken vanavond en toen werd het gewoon al donker (ok het was half 8 geweest). Ik hou niet van depri regenachtig weer. Morgen op mijn vrije dag gaat het volgens buienradar gewoon de hele dag regenen. Nu moet ik weer binnen hobby's gaan zoeken en die heb ik niet zoveel.. en iedereen om me heen is op vakantie naar de zon en ik weet ook wel dat ik net een paar dagen belgische kust had met 30 graden en dat ik daar enorm veel mazzel mee had maar ik wil ook naar Griekenland om te gaan nazomeren.. ik snap nu wel dat mijn opa en oma vroeger altijd een paar weken naar spanje gingen in de winter.. maar hoelang nog tot het voorjaar begint en de bloembollen die ik nog moet planten weer gaan uitkomen? Duuuuuuurt lang ow en ok misschien zijn dit ook wel een klein beetje hormonen die de hele wereld stom vinden vandaag... bleghh klaag modus gaat maar weer uit..
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Knuffel!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Weet je waar ik me echt kapot aan erger.... Dat het zo extreem moeilijk is om het mailadres van de klantenservice te vinden. Mijn laptop is stuk en de lokale repair guy kon me niet helpen dus ik moet contact opnemen met Lenovo. Maar alle paginas van de website sturen je maar door naar de FAQ. Ik heb geen FAQ ik wil gewoon godverdomme een persoon mailen! De chatbot heeft het antwoord niet!!! Ik KAN NIET EENS DE FAQ LEZEN WANT IK WEET NIET WAT HET KLOTE SERIENUMMER VAN MIJN LAPTOP IS. Waarom heten alle laptops tegenwoordig IdeaPad 5 25ARE-vq82. Ik weet dat ik een IdeaPad 5 heb..... Ik weet zelfs dat ik een IdeaPad 5 15ARE heb Maar das niet genoeg info. Er blijken 20 ideapads 5 . Geef ze gewoon een echte naam? Huil.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Is het serienummer niet aan de onderkant te vinden? Mogelijk onder de accu?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Even gegraven in de Lenovo documentatie ik vind daar zo alleen de 15ARE05 81YQ. Met alle bijbehorende documentatie inclusief de service manual. Vraag is dan: wat is er precies stuk?

https://pcsupport.lenovo.com/us/en/prod ... _userguide
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie