De wondere wereld der mobiele techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door tessie »

Beetje late reactie, dus ik weet niet of je er nog wat aan hebt Sabrina, maar ik heb mijn HTC magic al héél vaak laten vallen, en hij doet het nog steeds :) (ja ik ben er ook zó handig mee..)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Ik mijn HTC ook. :bloos: Maar die heeft het na anderhalf jaar intenstief gebruik toch maar opgegeven. :clown: De neiuwe zou onderweg moeten zijn... *duimduimduim*
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Sabrina »

tessie schreef:Beetje late reactie, dus ik weet niet of je er nog wat aan hebt Sabrina, maar ik heb mijn HTC magic al héél vaak laten vallen, en hij doet het nog steeds :) (ja ik ben er ook zó handig mee..)
Ik heb er absoluut wat aan! :) Ik ben zelf namelijk ook erg onhandig (lees: Telefoon ligt vaak op schoot als ik uit de auto stap, dus dan is 't weer knal) dus ik wil wel een stevige telefoon hebben.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Chris

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Chris »

Dan moet je een Sonim XP3 kopen; die kunnen echt niet stuk, kan je gebruiken als hamer, stukkie laten zwemmen en dan nog kan je bellen en zit er geen schrammetje op.
En mocht ie dan toch stuk gaan: 3 Jaar omruilgarantie no questions asked!

Voor de liefhebbers:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dh6JMHzQOV8[/youtube]
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Daantje »

Was dat niet dat onverwoestbare toestel dat tijdens een nieuws item door een britse reporter toch en per ongeluk werd gesloopt?

Ik heb mijn htc (dream volgens mij) ook al een paar keer laten vallen. Er is al wel wat verf af gekrast. Maar het schuifmechanisme werkt nog goed en stevig en ook het scherm is nog krasvrij na een klein jaar. Enige mechanische defect is dat het dekseltje/dopje van de usb aansluitng een beetje los is gaan zitten.

Ow en ik heb een manier gevonden om ondanks lange treinreizen mijn batterijduur te verlengen: een goed boek meenemen. :P
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Heerscher-vd-nacht
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 aug 2009, 14:21
Locatie: Troetelbeer vd Nacht

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

jep fixertje, de sonim is *dat* toestel maar in de praktijk blijkt die toch behoorlijk moeilijk verwoestbaar te zijn; ik ken iemand die 't apparaat uit een helicopter heeft "laten vallen" en die doet het nog nog goed. (Alleen schijnt hij niet goed te werken met de fabriekshandsfreekit van Landrover)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
nijntje

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door nijntje »

Ik moet ook geloven aan een nieuw toestel en eigenlijk WIL ik helemaal niet. Ik ben super blij met mijn Nokia N73 (ja, ja, ik weet het, ouhoud) maar ik weet tenminste hoe het ding werkt. Hij was alleen niet ontworpen om van boven naar beneden van de trap af te rollen. Nu is het klepje van de geheugenkaart los. Afgebroken.... Dus plakband... En da's nou niet bepaald de meest solide methode....

Moet ik toch van de week maar eens langs de mobiel-winkel gaan. En dat terwijl ik mij zo had voorgenomen deze keer gewoon alleen m'n abonnement te verlengen en GEEN nieuw toestel te nemen. Maar ja, dit is ook niet handig. Toestel valt nu gewoon heel vaak uit omdat dat kaartje dan weer los zit enzo.

*moppert op haar eigen onhandigheid*
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Daantje »

Een interresante voor reislustige mobiele internetters. Vanaf mei heeft T-mobile een maximum van € 59,50 aan data roaming binnen de EU per maand. Dat betekent een einde aan torenhoge rekeningen veroorzaakt door onderdacht internetten in het buitenland. Ik ga ervan uit dat KPN en Vodafone eenzelfde maatregel invoeren, voor zover deze niet van hogerhand niet is opgelegd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Kiyan

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Kiyan »

@nijntje: kun je geen nieuw buitenkantje voor je Nokia N73 kopen (incl. klepje voor geheugenkaart) en deze laten overzetten? Dat zou een stuk schelen in de kosten me dunkt..
Chris

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Chris »

fixertje schreef:Een interresante voor reislustige mobiele internetters. Vanaf mei heeft T-mobile een maximum van € 59,50 aan data roaming binnen de EU per maand. Dat betekent een einde aan torenhoge rekeningen veroorzaakt door onderdacht internetten in het buitenland. Ik ga ervan uit dat KPN en Vodafone eenzelfde maatregel invoeren, voor zover deze niet van hogerhand niet is opgelegd.
Dat is het maximale wat je in het buitenland kan verstoken. Als je meer wil dan moet je bellen met de klantenservice. Het is dus niet zo dat je opeens een GB kan gaan verstoken in het buitenland.
De limiet van €59,50 is, uiteraard afhankelijk van het tarief per megabyte, voldoende voor zo'n 20 tot 30 MB aan data.
Kiyan schreef:@nijntje: kun je geen nieuw buitenkantje voor je Nokia N73 kopen (incl. klepje voor geheugenkaart) en deze laten overzetten? Dat zou een stuk schelen in de kosten me dunkt..
10 Euro op Ebay.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

dus die 59 is niet onbeperkt, dat is dan weer jammer. Maar verder goed plan! Ben ik blij mee! (vorig jaar echt VEEL betaald aan stom internet :) )
**Self Rescuing Princess**
Chris

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Chris »

Nee, maar sommige landen hebben een max van 20 euro per dag dus dan kan je toch bijna 3 dagen vol slurpen. Let wel, per provider dus mocht je overstappen op een ander dan gaat de teller opnieuw beginnen. :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door kitten »

Ja, maar wie stapt er nou over midden tijdens de vakantie in het buitenland?
Chris

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door Chris »

kitten schreef:Ja, maar wie stapt er nou over midden tijdens de vakantie in het buitenland?
Provider in het land waar je je bevind. Doet je telefoon zelf als je je netwerk niet handmatig kiest.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: De wondere wereld der mobiele techniek

Bericht door eireann »

Ah das goed te weten, want mijn telefoon wisselt nog wel eens, in verschillende delen van ierland wisselt het welke provider sterker is in de roaming.

Ik moet dat ding ook gewoon thuis laten als ik weg ga.
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie