Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Ik ben trots op...

Bericht door JerryM »

mezelf, omdat ik de afstandsbediening van mijn tv weer werkend kon krijgen.

7j vette vingers doen geen goed. maar 2 stukjes alufolie doen wonderen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Pluu

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Pluu »

Goed gedaan Crownless :). Mijn strategie is meestal, "gewoon doordouwen, scheurt het niet dan breekt het wel", gewoon de tram/trein inlopen ook al is er geen mm plek.. als je maar hard genoeg duwt is er áltijd plek. Geleerd van een weekje Rome-reis op de middelbare school, als je daar een week met de tram/metro bent geweest dan krijg je er ineens gevoel voor hoeveel mééér mensen er in een tram passen dan wij Nederlanders gewend zijn. En als je er sorrysorrysorry bij roept, ook al spijt het je helemaal niet dat je mensen opzij duwt, dan pikken mensen het nog ook.

Maar die strategie werkt alleen om jezelf een trein in te krijgen, niet om andere mensen een trein in te krijgen. Noujah, ik heb dak wel eens op die manier een volle trein ingepropt, alsof ie een trui was die nog in een volle koffer moest, maar dat werkt toch minder goed.. mensen worden boos op dak als ik hem tegen ze aan duw. Heel gek is dat. Die 5 vreemden bij jouw deur hadden zich vast niet als een trui de trein in laten duwen... Dus jouw taktiek is beter voor de medemens. Goed gedaan!!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Crownless »

Whoohoo, jullie reacties zijn awesome (sorry Marijke, ik ben ook zoiemand)!

En nee, geen sollicitatie gestuurd, wel overwogen om in Azië te gaan werken als metro-propper, want daar zijn het inderdaad wel allemaal truien die erin gepropt worden (en door mijn lengte en blonde manen ben ik vast intimiderend daar, haha).

Maar wat pluu zegt werkt ook. Voor jezelf. Vanochtend mezelf er nog bijgepropt in een bus. Ging prima. Vooral ook omdat men die ruimte had vrijgelaten vanwege de deuren :clown: gelukkig gingen de deuren nog dicht.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Crownless »

I haz a 7! Whoohoo! Ik ben klaarrrrrrrr! Yeah baby, mijn studentendagen zijn over (nou ja, technisch gezien ben ik nog student tot de 24ste, want vanaf dan krijg ik collegegeld weer terug) maar whoohoo, ik ben klaar. Het is af. Voltooid. Finito. De show is over. Het is compleet. Het is.. Oh man, er zijn niet genoeg synonymen om te zeggen dat ik er klaar mee ben en blij toe. Hoera! Yes! Whoohoo! Ik krijg mijn master papiertje. Ik heb ervoor gewerkt, het is fucking terecht, en, yay! Whoohoo! I made it! De finishlijn over baby. Hoe awesome is dat. Ik ben vandaag totally awesome! I've got the brain! I've got the skill. Pling, achievement unlocked, you recieve the perk graduated, 10.000 xp, level up!

Whoohoo! Hell yeah! Waarom is het zo fucking vroeg, ik wil een cocktail. Wat zeg ik, ik wil zuipen tot ik omval. Want ik ben klaar!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Ik ben trots op...

Bericht door juffie »

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :static:

Echt, waanzinnig goed gedaan meis! Helemaal goed!!! You made it, Ik wist dat je het kon!!!

*trots kijkt*
MILF :grin_ani:
Guardian_s

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Guardian_s »

Laten ik het simpel houden: gefeliciteerd :!:
En hou je niet in met :zuipen: voor 12:00uur ik knijp wel een oogje dicht :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Sabrina »

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOO!!!!

Go Crownless! Wat geweldig goed meid! :static: :static: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

YESSSSSSSSSS!!! :static: :static: Gefeliciteerd Master Crownless! :static: :static:
cmeermin

Re: Ik ben trots op...

Bericht door cmeermin »

Jaaaaaa!! :static:

Wéér een WS-Master erbij! Hartelijk gefeliciteerd Master Crownless :worshippy:
Simbor

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Simbor »

Crownless, ik bewonder je even
gefeliciteerd !!!
:close_knuf:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Mack »

Duidelijk...

Hail Master Crownless! :static: :banana: :static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ik ben trots op...

Bericht door eireann »

Hail Master Crownless! :static: :banana: :static:

gefeliciteerd!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Yara »

Gefeliciteerd Crownless! :banana:
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gilraen^

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Gilraen^ »

Yay!! :static: Je hebt het gewoon waargemaakt!!! You rock!
nijntje

Re: Ik ben trots op...

Bericht door nijntje »

:static: :static: Go Crownless!! Ik ben zo supertrots op je meid!! En als ik niet vanmiddag nog een bespreking op 't werk had gehad, dan was ik naar je toegekomen om samen te drinken ;)
Plaats reactie