reacties op contactadvertenties e.d.

Moet ik hier nou een beschrijving van Humor neerzetten?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door JJV »

chatplaza? Dan zou ik'm moeten kennen....
(en nee lieve kijkbuiskinderen,ik was t niet)
~\v/~
colet

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door colet »

Dit is ook niet het juiste topic, maar om niet off-topic te gaan, lijkt me hier het beste.
Onderstaande typte ik vandeweek:
Onderwerp: mystique sm-avond
colet schreef:.......
Tijdje terug tijdens kennismakingschatten op MSN met een mogelijke date, ook over parenclubs gehad. Die man had, voor mij, een typisch voorstel, dus afspreken is er niet van gekomen. Ineens had ik grenzen :D
Maar oa. naar een parenclub staat wel op mijn lijstje :bloos: ......
Ik moet het toch even kwijt namelijk. Ik heb dus iemand op MSN, met wie ik wel af en toe spreek, maar zijn voorstellen vallen vaak rauw op mijn dak of zijn van dien aard dat ik niet sta te springen.
Onlangs had hij een "goed" voorstel om elkaar eens te zien ipv met een kopje koffie, want dat is niet zo zijn ding.
Hij stelde voor in een parenclub af te spreken. daar konden we dan wat praten. Toen ik al snel begon te emmeren over mijn gewenste kopje koffie, mocht ik daar wel nemen. Aardig he?
Maaar:
Dan kon ik gedurende de avond kinky sex hebben met diverse mannen, natuurlijk veilige sex. En dan zou hij erbij blijven als veilig en zijnde vertrouwd. Aan het eind van de avond wist hij dan ook of wij zouden matchen. Desnoods deden wij het dan ook nog een keer.

Ehm....ik zei dus nee. Voor de goede orde ;)
Maar snappen jullie zo'n man nou??
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door pluis »

Nee..

Anyone :confused:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door juffie »

Nah, ik snap hem wel.

Hij wil gewoon ruk-entertainment.

Ik zie hier enige discrepantie. Jij wilt seriéus genomen worden, hij wil dat je serieus genómen word. Heb je toch een probleempje...
MILF :grin_ani:
colet

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door colet »

Dit is toch geen kennismaken?
Ohja, als ik vantevoren een sublijst zou toezenden, zou hij erop toezien dat er rekening mee gehouden werd. Ik was echt veilig bij hem.

Gelukkig heb ik thuis een Senseo-apparaat en was mijn koffie-nood niet zó hoog.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door kitten »

Nee, dat is geen kennismaken nee. Heb je hem ook uit je MSN gegooid? Daar heb je niks aan hoor, aan die.
elfje (Mr Uil)

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door elfje (Mr Uil) »

hallo,

Mijn nickname is elfje ,dus ik krijg wel eens reactie van, elfje,ik wil jou prins op het witte paard wel zijn of elfje wil jij deelnemen aan mijn sprookje. Moet ik daar nu intrappen ,haha,gelukkig heb ik mijn Prins al gevonden.
elise

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door elise »

Een tijd geleden reageerde er iemand op mijn profiel bij bdsmzaken.

Een jongeman die D was, in de buurt woonde en het leuk vond dat hij iemand tegen kwam uit de omgeving.
Ik vond dat ook leuk, dus al snel zat hij in m'n msn en opeens ook in m'n hyves.

In eerste instantie hadden we een leuk gesprek, al bleef hij wel aandringen dat hij graag langs wilde komen. (woonde 1 dorp verderop)
Maar omdat ik de indruk kreeg dat hij dat niet voor de gezelligheid bedoelde maar voor iets anders hield ik de boot af.
(Als je wilt experimenteren met je biseksualiteit zoek je maar een kerel, ik ben geen proefkonijn)

Maar opeens versprong zijn interesse van mij naar die van mijn D.
Ik had verteld dat ik mijn vroegere D weer ontmoet had en dat ik druk was met haar voor me terug te winnen.

Opeens wilde hij háár ontmoeten. Opeens was hij helemaal niet D meer.
Toen hij hoorde dat ik daar een weekend heen zou gaan, wilde hij met alle geweld mee. Hij zou me daar goedkoop heen kunnen brengen etc blablabla.

Dus ik dacht: wtf, dit is de eerste keer dat ik naar haar toe ga na lange tijd en dan denk hij dat ik hem mee ga nemen?
Echnie.
Dus ik zei dat dát echt niet zou gebeuren en toen bond hij weer even in.

Hoewel hij nooit direct avances maakte, vond ik zijn manier van doen wel aldoor een beetje naar en opdringerig.

Hij bleef in m'n msn zitten hoewel ik hem zelden meer sprak, maar half augustus sprak hij me opeens weer aan.
Hoe het met me ging etc.

Dus ik vertelde dat ik nogal depri en drieterig was omdat die D toch m'n D niet ging worden en dat het uit was.

Zijn eerste reactie: Owh, mag ik dan haar msn? dan kan ik het proberen.

:shock: :shock: :shock: WTF :shock: :shock: :shock:

Dat waren z'n laatste woorden, want binnen 2 seconden was hij uit m'n msn geknald en geblokkeerd en nog een seconde later ook uit m'n hyves gemieterd.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door kitten »

Wow, da's wel erg harteloos! :shock: :shock: :shock:
Gilraen^

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Gilraen^ »

ja erg harteloos... been there too! *knuffelt elise innig*
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door cinderella »

Zeker een klojo. Je zou ze toch zelf opzoeken en ze even op een andere manier vertellen wat je van ze vindt :twisted: :zweepje:

Maareh....
Heeft er iemand misschien nog voorbeelden van hele foute reacties van vrouwen? Dat lijkt me ook wel eens leuk om te lezen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Yara »

Da's wel heel lullig, Elise!

Vrije mailreactie op bdsmzaken op mijn profiel:

Dag maaike,

Ik las net jouw profiel en ik kon niet nalaten jou op de hoogte te stellen van mijn bestaan. Ik ben dominant maar niet te en ik houd meer van lust dan van pijn. Jouw borstenmaat maakt veel in mij los.
Wil je kennismaken met mij. Ik heb een hoge opleiding genoten en heb een warme stem. Ik ben blond met blauwe ogen en ik hou van vol.
Ik verheug me.

liefs,
censuur van voorletter en achternaam
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Lucifer Morningstar

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Lucifer Morningstar »

Is direct over borstenmaat beginnen een afknapper? Goh dat had ik eerder moeten weten. Leek mij altijd wel een leuk compliment om op te merken dat haar beste kant haar borstomvang is. Vergis ik me nou zo? 8-)
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Yara »

Ach, het feit dat het mijn vader kan zijn helpt ook niet hoor. ;)

En dat ik allang een dominant heb helpt ook niet....
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Lucifer Morningstar

Re: reacties op contact advertenties e.d.

Bericht door Lucifer Morningstar »

Heb je hem wel vriendelijk bedankt? Je bent nu tenslotte op de hoogte van zijn bestaan. Maakt ontwijken misschien wat gemakkelijker. Ik vraag me nog wel af wat het nu precies los maakte bij hem. Of zou ik dat misschien niet eens willen weten...
Plaats reactie