Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Ik ben helemaal verslaafd aan pitloze druiven (thanx, cinderella... :clown: ) en aan broodjes kroket.
Verder merk ik het nog niet echt. :)

Morgen naar de verloskundige, ik kijk er zooo naar uit!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Oooh leukleukleuk! Hey, hoe reageerden je collega's trouwens? :biggrin:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het WS-babytopic

Bericht door thaliya »

Bij mij was het vooral chocola. En 1x MOEST ik gewoon kaas hebben (niet makkelijk te verkrijgen hier) en toen zijn we bij een 5* hotel gaan lunchen want die hadden wel kaas.

Succes morgen, heb je scan of gewone controle?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Ik gelukkig alleen tomaten. Kilo's tomaten gegeten! Maar ik was wel flink aangekomen, alle 3 de keren. Ik meen iets van 20 kilo, terwijl 12 gemiddeld is. :bloos:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

De reacties van collega's en anderen om me heen: Keileuk! Iedereen is heel erg enthousiast, gunt het me van harte en iedereen vindt het leuk.
Ik wilde wachten met vertellen tot na morgen, maar ja... Dit: :shutup: is niet helemaal gelukt. :biggrin:
Toen vervolgens een collega per ongeluk wat liet vallen waar een ouder bijstond, heb ik het ook aan de kinderen verteld. Ze waren blij dat ik in principe het jaar volmaak (''Gelukkig! Onze eigen juf blijft!'') maar groep 8 (mijn oude groep) is het er zwaar mee oneens dat het voor na de zomervakantie is. 'Jaaaaa heeeee!!!! Dan kunnen wij het niet zien!'

Enne, ik citeer een van mijn kids: 'Juf, als je dan bij zo'n babydokter bent geweest he, hoe heet dat ook al weer?' 'Verloskundige.' 'Ja, daar. Breng je dan ook zo'n foto van in je buik mee?' :mrgreen:

Ik heb een mailtje gestuurd aan P&O dat ik binnenkort graag een gesprek wil over de toekomst, ivm ouderschapsverlof e.d.

Verder heb ik ook aan mijn nilla vriendengroep een sms gestuurd, en hou ik het niet echt meer geheim in mijn omgeving. Sommige reacties zijn me wat tegengevallen, zeker van goede vrienden, maar ja, ergens had ik het wel verwacht. (Snel, weet je het wel zeker, is het wel verstandig...) En ik heb wat vrienden die zich nog totaal niks bij kinderen kunnen voorstellen, dus ik ben bang dat ik daar toch wat vanaf ga groeien. :nopompom:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Oh, en mijn broeken beginnen ook al behoorlijk strakker te zitten, Jerry denkt dat het aan de kerstdagen ligt, maar ik weet wel beter. Toch? :bloos: (8 weken vandaag)
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Het WS-babytopic

Bericht door puppie »

juffie schreef: (Snel, weet je het wel zeker, is het wel verstandig...)
Ook na 15 jaar relatie heb je geen garanties voor de toekomst hoor ;)
Lekker laten kletsen en geniet! :close_knuf:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Je sociale omgeving zal wat verschuiven. Dat is bij elke grote stap in je leven. De belangrijke mensen blijven hangen! :hug:

En ja, natuurlijk ligt dat aan die 8 weken! :mrgreen:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het WS-babytopic

Bericht door thaliya »

Elastiekje door knoopsgat en dat om knoop doen helpt in het begin goed tegen strak zittende broeken. Ik was in totaal 9 kilo aangekomen, begon bij week 28 pas echt te groeien. En tot het einde een bescheiden buikje.

Jammer dat je kinderen het al weten. Of nou ja, wel leuk natuurlijk (die van mij reageerden ook zo enthousiast), maar een andere juf had het geluid van de hartslag opgenomen en liet dat in de klas horen en elke dag mochten de kinderen raden wat het was. En op vrijdag hadden ze het nog niet geraden en vertelde ze het maar. Erg leuke reacties (geloof dat 1 van de reacties was: "Juf, nee, betekent dat dus dat jij dat ene gedaan hebt, ieuw!") en ik vond het wel een originele manier.

En wat betreft vriendinnen... ik merkte een heel groot verschil tussen vriendinnen met en zonder kinderen. En ik moet zeggen dat voordat ik zelf zwanger was ik ook niet altijd enthousiast reageerde als iemand zwanger was. Zo ver van mijn bed. En nu vind ik het leuk, leuk, leuk als iemand zwanger is.

En nu moet ik echt verder met mijn sollicitatie dingen...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
jane

Re: Het WS-babytopic

Bericht door jane »

heeee juf ik herken erg veel in je "jay ik moet het gewoon vertellen aan iemand" enzo......
:mrgreen: lekker doen hoor.....
toen ik de test had gedaan van mijn jongste kon ik het niet stil houden en heb eerst mijn handen gewassen *hihi* en toen de telefoon gepakt..... van mijn oudste heb ik heeeeeeel lang niet geweten dat ik zwanger was en was immers iedereen "boos" dat ik het zolang verzwegen had.... dat zou me geen tweede keer overkomen.

Nu kreeg ik reakties in de trant van "iew..... dan hebben jullie "het" x weken terug gedaan met elkaar!!!"

en voor wat betreft teleurstellende reacties en verschuiving in je kennisenkring..... dat gebeurt nou eenmaal. de goeien blijven en er komen nieuwe goede kennisen-vrienden bij juist vanwege de baby.

hoe is't met je baby-uitzet verzamelen? al klaar?
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

@taika, dat is een leuk idee! Misschien voor een volgende keer!
Ik heb het nu gebracht als: 'Met hoeveel zijn we hier in de klas?' De kinderen noemden natuurlijk het aantal waarmee ze zijn. Ik zei dat dat niet klopte. Dus werd ik er ook bij opgeteld. Dat was niet het goede antwoord. Toen vroegen ze of er een nieuw kind in de klas kwam. Ik zei dat dat in zekere zin zo was, maar dat het kind niet van hun leeftijd zou zijn. En dat we het nog niet konden zien.

Ze snapten er niks van. :mrgreen: Uiteindelijk kreeg een van de kinderen het door en vroeg of ik een baby in mijn buik had. :) Was heel erg grappig. :)

@jane: Het is bijzonder om te merken wat er allemaal op ons pad is gekomen qua aanbieden van spulletjes. Heel veel mensen hebben dingen aangeboden, ik moet het nog inventariseren om te voorkomen dat ik straks 3 maxicosi's heb. :mrgreen:

Binnenkort ga ik een keer langs puppie, die heeft veel spulletjes liggen, mijn collega haar kinderen zijn uit de babykamer gegroeid en die kunnen we zo halen en we gaan beginnen met de wieg waar Jerry zelf nog in heeft gelegen. Daarvoor moet ik nog wel iemand lief aankijken om de bekleding te maken. (2 linkerhanden als het gaat om naaien hier).
En verder... kleertjes en speelgoed heb je nooit tekort, volgens tessie. :clown:
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het WS-babytopic

Bericht door tessie »

Ik zei, kleertjes heb je nooit teveel :mrgreen: Nu al last van zwangerschapsdementie? ;)

En ik had trouwens ook al vrij snel dat mijn normale broeken gewoon niet meer lekker zaten. Ze konden nog gewoon dicht tot best wel ver in de zwangerschap, maar ze irriteerden gewoon enorm.

Ennuh, met 8 weken hoef je toch nog langggg niet de hele babyuitzet bij elkaar te hebben, nog alle tijd joh!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Ik had al vrij snel positiebroeken aan. Omdat dat kon!! :schater: En dat was tof, want dan was ik echt, echt, heel erg echt zwanger! :static:
colet

Re: Het WS-babytopic

Bericht door colet »

Ik stem voor juffie in een spijker-tuinbroek :mrgreen: Kun je heel goed in groeien, zakt niet af, iedereen weet direct dat je zwanger bent (anders doe je zo'n broek niet aan).

Ik heb hier nog een wipstoeltje (mits gewenst) in blauw-geel ruitje. Bij gelegenheid zal ik 'm meenemen.
Druiven zijn idd onwijs lekker, al kreeg ik toendertijd op mijn kop (onterecht bleek achteraf) omdat je die maar tien mag op een dag, want er zit veel te veel suiker in.
Achteraf bleek ik idd zoals ik steeds zei, niet teveel te eten, maar heb ik een aanleg voor olifantendracht. (woorden van verloskundigen)

en aanstaande zomer moet je het echt eens proberen als je tonnetjerond in de tuin zit, even je buik ontbloten in de zon, dan voel je kind bewegen richting zon en warmte :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Olifantendracht is toch als je heel lang draagt? Wat heeft dat met suikers te maken?
Plaats reactie