Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
colet

Re: Het WS-babytopic

Bericht door colet »

Nogmaals gefeliciteerd! Hoe is het met de vader-in-wording?
En hoe ouwewijverig dan ook, geniet ervan, het gaat allemaal zo snel!
Illustra

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Illustra »

Gefeliciteerd beide hoop dat jullie een wolk van een gezond jeetje krijgen :)
oeps2

Re: Het WS-babytopic

Bericht door oeps2 »

sjeee heee
das leuk nieuws !

enjoy met zn 2en (zolang t nu nog kan :mrgreen: ..)

kuzz oepz
curious

Re: Het WS-babytopic

Bericht door curious »

ook van mij van harte gefeliciteerd met jullie wondertje juffie en Jerry :static:
Wever

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Wever »

Wow...is me DAT even een kerstcadeau, zeg! :P

Van harte gefeliciteerd, juffie en Jerry. Maak er wat moois van! :)
oda

Re: Het WS-babytopic

Bericht door oda »

:static: gefeliciteerd! :icon_biggrin:
aimée

Re: Het WS-babytopic

Bericht door aimée »

Jeetje juffie en Jerry gefeliciflapstaart zeggg!!!! super goed nieuws leuk kerstcadeautje ook
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Het WS-babytopic

Bericht door thaliya »

juffie schreef:Nee, dat is het gekke, ik heb helemaal nergens last van! Gelukkig! Niet misselijk, geen pijn, alleen af en toe wat buikkramp. Net alsof je ongesteld gaat worden zeg maar.

En ja, ik was erg moe vorige week, maar dat kan ook gewoon van de drukte op het werk zijn geweest.
Hoop voor je dat het zo blijft! Ik had ook nergens last van, gelukkig. Ik geloof 1 keer uit het raam van de (school)bus gespuugd, maar dat was het wel. Alleen werd ik misselijk als ik de kantine inliep van alle verschillende geuren (hier wordt warm gegeten op school). Kleine beetjes eten helpt, zorgde dat ik standaard biscuitjes bij me had.

Nou gaat er natuurlijk niks boven ws :hypocrite: , maar ik heb ook veel gehad aan het viva-forum. En nog steeds. Best leuk om ervaringen te delen met meiden die door precies hetzelfde gaan als jij.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Het WS-babytopic

Bericht door JJV »

;) dat viva-forum heeft indenbeginne een ènorme toeloop op ws bezorgd als ik t me nog goed herinner...
dus niet echt wonderlijk dat mensen zich op beide thuis voelen


ow hell
sta ik toch in t babytopic... ( had natuurlijk allang gefeliciteerd, maar .eh..
wilde eigenlijk een 'echte mannen' topic opzetten als balans.. nu nog een echte man vinden)
~\v/~
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Crownless »

:aggut: @ JJV

Hoe gaat het met de aanstaande ouders van j-tje?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Wel goed, het nieuws is aardig geland hier en we beginnen eraan te wennen. We zijn druk met alles regelen en uitzoeken wat er geregeld en uitgezocht moet worden, ook ivm samenwonen enzo.

Maar... vanavond naar Jerry's moeder om het te vertellen... :smiley_panic:
Daar ben ik stiekem toch wel wat gespannen voor hoor...

Verder voel ik me prima, alleen ben ik in de loop van de dag /begin van de avond helemaal kapot moe.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Crownless »

Oeh, spannend! Succes! Ben benieuwd hoe ze reageert...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Subbeding_A

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Subbeding_A »

juffie schreef:Wel goed, het nieuws is aardig geland hier en we beginnen eraan te wennen. We zijn druk met alles regelen en uitzoeken wat er geregeld en uitgezocht moet worden,
gefeliciteerd:)
maar uitzoeken voor babydingen en zo.. neem er de tijd voor!! geniet er van.. je hebt 9 mnd de tijd ervoor.. ok.. al 6 wkn zwanger en zes weken voor de tijd alles klaar hebben, dus gaan er 12 van de 40 af.. dan hou je nog altijd 28 weken over om van alles te regelen enz o.. zo zonde als je alles heel snel wil gaan doen en daardoor vergeet er van te genieten!

veel plezier!
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Yara »

Ik denk dat als je zwanger wordt en niet samenwoont dat 28 weken toch wel vrij kort zijn om alles te regelen wat er geregeld moet worden. Babykamer kan wachten idd, maar beslissen waar je gaat wonen lijkt me wel erg handig. ;)

Spannend en leuk lijkt me mensen vertellen dat jullie een kind gaan krijgen. :icon_biggrin:
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
madeleine
Berichten: 0
Lid geworden op: 08 okt 2009, 23:43
Locatie: De mooiste stad achter de duinen.

Re: Het WS-babytopic

Bericht door madeleine »

Ik lees nooit de serieuse insteek, vandaar dat ik m nu pas zie. Gelukkig al wel op FL gespot. Van harte J&J... jeetje wat een nieuws... namen met een J... Jacqueline, Jacques, Jan, Jannie, Jantine, Johan, Johanna, Johanette, Joan, John (als je dat maar niet doet, want dan krijgt je later een anita als schoondochter en dan gaan ze samen op een cita rijden met een kuif in hun haar (of is dat erg haags?). Nou is jeetje een afgeleide van jezus, maar dat lijkt me niet echt een geschikte voornaam. we zoeken er lustig op los... heel veel plezier, en geniet van deze mooie verrassing.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Plaats reactie