het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Haha dat dacht ik dus PRECIES ook zo: drie kwartier? Hopelijk blijven m’n meisjes slapen (Thank God voor middagslaapjes) En wat langzaam! Maar juist goed voor het onthaasten voor mij. En weer precies op het juiste moment: relax your neck. Don’t clinch your forehead. Claw your fingertips, to release pressure of your wrists. Serieus hoe doet ze dat? Ziet ze mij stiekem?
Ook mooi: move like you love yourself ❤️
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door lunaaa »

Ik was ergens van plan om ook mee te gaan doen, maar ben nog steeds niet begonnen. En ik vind drie kwartier ook echt lang!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

De tijden staan in de kalender en andere dagen zijn korter. Vandaag was een hele relaxte van 22 minuten :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

En vandaag ook weer gedaan. Woohoo! En ik vind het nog steeds leuk :) Wel blij dat ik een bh heb geregeld die m'n boobs een beetje in het gareel houdt haha. En actual yoga pants. Was klaar met het dan net even met je teen blijven hangen in de rand van je broekspijp enzo.
Overal spieren die zich melden ook, maar niet op een vervelende manier. Onward!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: het beweeg-topic

Bericht door chell »

Ik zou dit ook best willen proberen, maar ik zie mezelf niet helemaal 's avonds in de woonkamer liggen yoga'en terwijl R. op de bank in een stuip hangt vanwege mijn gebrekkige motorische vaardigheden.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Hij kan ook meedoen!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: het beweeg-topic

Bericht door chell »

Haha dát zie ik al helemaaaaaal niet gebeuren
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: het beweeg-topic

Bericht door Ravelijne »

Vragen of hij ofwel echt oprecht supportive kan en wil zijn, ofwel vriendelijk vragen of hij zolagn even in de slaapkamer kan chillen? Supportive vriendjes doen dat! ;)
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

chell schreef: 06 jan 2020, 12:59 Ik zou dit ook best willen proberen, maar ik zie mezelf niet helemaal 's avonds in de woonkamer liggen yoga'en terwijl R. op de bank in een stuip hangt vanwege mijn gebrekkige motorische vaardigheden.
ik doe het ook met m'n tablet op de slaapkamer. Zonder publiek graag ja! :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Gebrekkige motorische vaardigheden is juist iets waar yoga bij helpt, ik was in het begin ook erg ongracieus (nu iets minder). En ik wil ook ECHT NIET dat mensen naar me gaan kijken. Hallo gymtrauma's. Heb ook menig persoon de kamer uit verbannen omdat ik yoga ging doen, ga maar ff op je computertje zitten klooien voor een half uur ofzo.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Vandaag was de eerste waar het niet allemaal lukte. Dat rowboat thing? Hell, na 2x was het wel klaar. Auw... Maar ik bleef proberen, ze moedigt dan ook fijn aan om te doen wat lukt. Morgen weer!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Ik ga dag 6 niet redden. Heb zo'n dag vandaag waar alles uitloopt dus ik ga het morgen doen.
Iets wat ik echt heb moeten leren, dat het OK is als het niet perfect is. Dat je nog zo'n mooie planning kan maken, maar soms zit het leven er even tussendoor. Rolling with the punches. Oh wacht, dat was YNAB ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Dan lopen we weer gelijk thaliya :P
Dag 6 is altijd berucht omdat het zoveel abs is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Voleuse schreef: 08 jan 2020, 09:44 Dan lopen we weer gelijk thaliya :P
Dag 6 is altijd berucht omdat het zoveel abs is.
Ah dan lag dat niet helemaal aan mij xD
Ik voel allerlei buikspieren vandaag, en dat dus met niet eens alles mee kunnen doen. Impressed by yoga, ik ben het!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Adriene: maybe you want to do some hip dips, maybe not.
Me: maybe not! Maybe not!

;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie