het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Wegglijden in down dog gebeurt ook als je niet genoeg kracht in je armen hebt (spreek uit ervaring hier) :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: het beweeg-topic

Bericht door Heidi »

Haha nou ik herken ook wel dat je letterlijk wegglijdt omdat de ondergrond te glad is
Ben zo blij dat ik het allemaal weer kan
Door die gebroken pols heb ik 1 1/2 jaar geen down dog kunnen doen, onder andere
Duurt blijkbaar lang zo’n gecompliceerde breuk
Nu kan yoga weer, heerlijk
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: het beweeg-topic

Bericht door JJV »

Kreeg vandeweek wel deze kerst yoga houdingen.

Afbeelding

(voor gevorderden)
~\v/~
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Voleuse schreef: 26 dec 2019, 11:26 Wegglijden in down dog gebeurt ook als je niet genoeg kracht in je armen hebt (spreek uit ervaring hier) :P
Ik bleef op mn plek vanmorgen! Wootwoot voor mn nieuwe mattie :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Wat voor een heb je skaoot?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Eentje van... Njoy? Ik moest ineens snel even vlak voor kerst eentje regelen. Heel handig, not. Lemme Google dat...
https://www.bol.com/nl/p/njoy-your-spor ... androidapp
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Bij Njoy denk ik meteen aan het buttlplug merk :schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Had ik ook 😅
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Owwwwh ik moet even klagen hoor. Ik heb een classpass (sport-waar-je-wil) abonnement voor mijn verjaardag gekregen. Ik keek op de website, het was 9 euro per maand, mijn ouders waren er okay mee, nou ga ik vandaag (2 dagen later) naar de website om het af te sluiten........... 15 euro per maand.

Aaahhhhhhhhhhhghghhhhhhhhh
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door lunaaa »

Wat stom!!

Ik ben tot nu toe iedere dag van de kerstvakantie een stuk aan het wandelen, minimaal een half uur. Is misschien niet veel, maar net even voldoende om de vakantie niet netflixend op de bank door te brengen. In januari ga ik weer beginnen met iets van een sportroutine opbouwen. CrossFit is het even niet voor mij, dus ik denk dat het een combi wordt van wandelen, hardlopen en yoga. Hoewel ik niet denk dat iedere dag yoga iets voor me is, dus weet nog niet of ik met die challenge Mee ga doen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Dag 0 erop zitten (dat was 6 minuten luisteren, dus goed te doen ;) ).
Ze zegt in haar welkom expliciet dat het voor iedereen is, dus ook beginners. Maar goed ook, want na een jaar geen yoga zie ik mezelf ook weer als beginner. Ok, ik ken de termen en alles met ademhalen is goed te doen, maar die houdingen gaan echt niet meer zo makkelijk.

Het was alsof ik een vriendin een jaar niet had gezien, hoe doet ze dat toch? :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Haha ik was best teleurgesteld dat er geen yoga was nog want ik zat helemaal klaar :P. Maar inderdaad is ze echt zo lief altijd in haar filmpjes :). Ik yoga al best een tijdje (inconsequent :P) maar nog steeds heb ik vaak dat ze tips geeft voor hoe je iets aan kan passen als je net begint die ik dan ook echt nodig heb.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: het beweeg-topic

Bericht door Voleuse »

Ik vond dag 1 echt vervelend :p. Alles duurde zo lang en dan moest je heel de tijd vasthouden en ik was MOE :p. Hopelijk is dag 2 beter.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

Ik vond het opstarten ook wat langzaam. Maar tegelijk vond ik het ook een fijne want ik kon het wel allemaal ook al doe ik het nog geen maand :D
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: het beweeg-topic

Bericht door thaliya »

Ik vond hem fijn, lekker rustige start. Genoeg tijd om echt goed door te ademen.
Vind bijna 3 kwartier wel lang, de rest is gelukkig allemaal korter :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie