Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Oh, bah!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Oh ja daar de poezen nu ook op gaan checken. Ze mogen sinds een week naar buiten en ze vinden het te gek!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Post hier over je dier!

Bericht door cinderella »

Ik had gister een tweede op een van de poezen, en de ander had de eerste. Heb ze gister gelijk nieuwe bandjes gegeven.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Crownless »

Omdat ik me wat meh voelde, heb ik het niet meteen van de daken geschreeuwd, maar ik heb sinds zaterdag drie cavia's!

Een van de dingen die ik wilde bij ons 'grote mensen huis' was een tuin met ruimte voor een cavia ren. Ik wilde er 5: een gecastreerd beertje met vier zeugjes. Geen jonkies zelf want er zijn al massa's jonge cavia's en die beesten zijn serieus nog vruchtbaarder dan konijnen (wist u dat een jong cavia beertje zijn zusjes al kan bevruchten voor goed en wel aan de buitenkant te zien is welk geslacht de biggetjes hebben?)

Ergens schaam ik me een beetje dat ik blij word van cavia's. (Kijk mij eens op een die-hard bdsm forum me schamen voor zoiets :mrgreen:) Ik ken best wel wat mensen die cavia's de meest domme beesten ooit vinden , waaronder dus mijn eigen man. Maar, diezelfde man heeft er ook voor gezorgd dat mijn ouders me de cavia's en een hok kado hebben gedaan. En nu ben ik zo blij!

Ze hebben nu alleen nog maar een soort van groot konijnenhok, maar ik wil nog een stuk tuin afzetten en een tunnel achtig iets dat ze van het hok naar de tuin kunnen. En dan komt dat gecastreerde beertje er misschien ook nog wel.

Schijnbaar kunnen drie dames ook bij elkaar blijven zonder een heer die ze in het gelid houdt, maar ik moet ze nog een tijdje observeren of dat wel echt zo is.

Ik vind het zo leuk!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Post hier over je dier!

Bericht door leonietje »

Cavia's zijn zo leuk! :inluv: doe eens foto's!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Post hier over je dier!

Bericht door pluis »

Oeh, jeuj, Cavia's! Gefeliciteerd! Ik vind cavia's super leuk. En tof dat je ze in een groepje houdt. Toen wij nog niet beter wisten hadden we maar een caafje alleen, en dat vind ik, nu ik daaraan terugdenk, echt heel dom van ons.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door phedre »

als je een gang van hok naar hok wil maken, zorg dat er gaas onder ligt, want anders graven ze ook gangen naar andere delen van je tuin en ben je ze kwijt :)

Wij hadden destijds een vrij groot buitenhok gemaakt, met idd ook gaas eronder en dan pvc buis door de grond. En ook gaas bovenop als afdekking. Niet omdat ze eruit zouden klimmen maar wel om te voorkomen dat alle buurkinderen de cavia's eten gingen geven en t hele hok dus vol lag met sla en andijvie wat al nie meer.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Nijntje »

Oeh, als ik binnenkort op bezoek kom kan ik cavia knuffelen!
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Yara »

Wat leuk! Ik zou er ook blij van worden hoor! :D
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Post hier over je dier!

Bericht door chell »

Cavia's zijn cute! Die geluidjes!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Ravelijne »

Wat leuk! Ik wist ook niet dat het zulke groepsdieren waren (zelf ook nooit cavia's gehad) maar zo te horen weet jij er ook echt veel vanaf. :)
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Sabrina »

Jaaaa, ze waren wel echt heel schattig! Tiny little balls of fluff!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Voleuse »

Wiep wiep wiiiiiieeeep :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Daantje »

Ik wist tot voor kort niet eens dat cavia's geluid maakten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Post hier over je dier!

Bericht door chell »

Mijne (ik had er ook heel zielig maar 1) wist precies dat ze na het eten altijd groente kreeg. KEIHARD piepen!
Plaats reactie