Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik heb echt fijne dagen hier in het huisje in Zeeland. Lekker beetje zwemmen, badderen en in de sauna. En al 2 dagen gourmetten. Verder gewoon een beetje wandelen langs zee en af en toe breekt er een lekker zonnetje door. Ook de warme chocomelk met slagroom is al voorbij gekomen en met warme dekentjes en in badjas op de bank met een wijntje is ook al gelukt. Ik ga dit echt vaker doen!
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

Klinkt goed leonietje.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik ben weer thuis en eigenlijk is dat ook gewoon weer heel fijn. Ik heb een heerlijk huis! Helaas wel zonder bad maar ik denk dat ik toch eens ga uitzoeken of het mogelijk is om een bad in te bouwen in een huurhuis..
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Vrolijk!

Bericht door cinderella »

Alles kan. Maar overleg dat wel met de huiseigenaar. Anders zou het kunnen dat je het in oorspronkelijke toestand moet opleveren. En het zou ook kunnen dat je deels vergoed kunt worden door de eigenaar, als daardoor de waarde van de woning stijgt. Maar of dat ook een verplichting is, en wanneer dat dan betaalt wordt ( na plaatsing, of bij oplevering als je gaat verhuizen) weet ik niet.
toen doet er nu niet meer toe
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Mijn huis is sociale huur via een woonstichting. Dus ik moet dat idd even goed gaan uitzoeken wat hun regels zijn. Het nadeel is wel dat mijn badkamer te klein is voor een los bad en losse douche dus dat wordt dan douchen in bad en dat vind ik eigenlijk niks. Maar in mijn vorige huis had ik een bad en ik mis het bad nog steeds heel vaak. Dus als het mag en past in mn badkamer is het wel een goede investering in mezelf want de warmte van een heet bad werkt echt zo fijn/ontspannend op mn spieren. Dus toch eens werk van maken.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

thaliya heeft goede ervaringen met een los bad dat je in kan klappen/ weg kan zetten na gebruik. Maar ik weet niet meer hoe het heet. Soort heeeeeel groot babybadje/wasmand achtig iets
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

Ja, die hebben wij een keer cadeau gedaan aan een vriendin met een hele groep. Ik zal eens kijken hoe dat heet, bevalt haar idd ook erg goed.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Vrolijk!

Bericht door juffie »

MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Oh die ziet er ook wel comfortabeler uit dan een hard bad!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Zo'n tubbie heb ik nu geen ruimte voor want mijn douchekabine staat nu in de weg. De douchekabine heb ik over genomen van de vorige bewoonster dus die mag ik weghalen. maar dan blijf ik elke week klieren dat ik hem niet kwijt kan want er hangt ook nog een kastje in de weg. Dan wil ik liever een permanente goed afgewerkte optie.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Kan me ook voorstellen als je elke keer het bad moet gaan opzetten dat de drempel om dan in bad te gaan hoger is.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Dit is zeg maar waar het bad dan moet komen en bij 80cm breed komt hij al onder de wastafel uit de andere kant op gaat ook niet want daar zit nog een wc dus het is gewoon niet heel groot.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

juffie schreef: 08 dec 2023, 10:19 Een Tubble!

https://tubble.com/nl/product-category/baden
Hé, dat is handig! Kan je gewoon meenemen als je gaat verhuizen en je kan het ook op het balkon of in je tuin zetten zetten.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Je hebt ook invouwbare.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vrolijk!

Bericht door Voleuse »

Je hebt ook een zitbad die in een douchecabine past. Das niet zo lekker als liggen natuurlijk maar toch een beetje bad.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie