Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

ruby-vita

Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door ruby-vita »

Ik weet dat er ooit een topic over is geopend maar of dat nu voor of na de grote chrash was...geen idee.

Anyway: Ik ben op zoek naar een goede strapon, strap on, voorbinddildo.

Waar moet ik op letten bij aanschaf?

Ik wil een stevig harnas, bij voorkeur gemaakt van leer omdat ik denk dat dat het meest stevig is. Nu heb ik er een gevonden, die het kruis openlaat, maar waar je een losse dildo bij moet kopen, en djeez..welke dildo moet je daar dan weer bij kopen?
http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt. ... ktID=23955" onclick="window.open(this.href);return false;

Of kan ik juist beter ( zeker financieel gezien) een alles in een voorbind aanschaffen?

Ingewikkeld en ik zie door de voorbindbomen het bos niet meer. Help!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door JJV »

ik weet niet of illustra meeleest.. die zag ik vorig jaar een best goedkoop ding kopen bij christien le Duc.

ben op zich best benieuwd hoe die beviel.



die was inclusief een pielemuis geloof ik
maar je kon er evt een ander in doen
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Voleuse »

viewtopic.php?f=11&t=2097" onclick="window.open(this.href);return false;

In dit topic op pagina 2 staan links naar een heel duidelijk filmpje erover.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Maar, ik zou adviseren dat je in ieder geval een zacht stuk hebt dat tegen jouw vulva/buik aankomt, en ik zou niet zo snel voor leer met gaatjes kiezen, maar voor traploos verstelbaar.

Wij willen ook nog een ander harnas, en qua dildo... Tja, dat is maar net wat de ontvanger in kwestie prettig vindt natuurlijk.
MILF :grin_ani:
ruby-vita

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door ruby-vita »

Voleuse "supersnelle zoekmachine" bedankt! De filmpjes werken niet meer ;-(

Euhh, Juffie, traploos verstelbaar? De bandjes bedoel je?
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door JerryM »

yup.

Anders zit ie net niet goed.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
ruby-vita

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door ruby-vita »

Ik heb er een met bandjes en gaatjes geprobeerd, en die zat prima. Geen gekloot en lekker strak. Welke hebben jullie dan Jerry? Heb je een plaatje ervan?
Bregje}t{

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Bregje}t{ »

Ik heb deze: http://www.willie.nl/i_889-Divine-Diva- ... zwart.aspx

En die bevalt echt heel erg goed. Zie nu wel dat ie op het moment niet in voorraad is, en voor zover ik weet is dit de enige nederlandse webshop die hem heeft. Je maakt hem strakker met bandjes, dus die kan je zo strak of los maken als je zelf wilt.
Als die vies is gooi je hem zo in de wasmachine :)

Onderlangs lopen 2 bbandjes ipv 1, dus die gaan door je liezen, zodat je schaamlippen niet klem komen te zitten, wat dus een erg pluspunt is.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door kitten »

Ik vind het leer van de mijne nog erg stug. Volgens mij is die van tuigleer en achteraf vind ik dat wel jammer, want stug. Maar hij is dan ook niet stuk te krijgen. :clown: Ik zou volgende keer wel kijken voor eentje waar ook een andere dildo in zou kunnen, zodat je kunt afwisselen. Ik vind van de mijne wel fijn dat hij verstelbaar is (riempjes met gaatjes).
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door juffie »

Ik weet dat jij er eentje met gaatjes had, ruby, die heb ik ook eens omgehad ;) Maar, ik
Vond hem idd vrij stug, en de gaatjes zaten voor mij eigenlijk net niet goed. Nu was hij ook voor kitten op maat gemaakt, maar ik vond hlet toch lastig. Het ene gaatje was te strak, het andere te los.
Vandaar dat. Ik zelf de voorkeur heb voor een systeem dat je met schuiven op maat kunt maken.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Ik heb ook een stoffen met klik-en-schuif sluiting. Schoonmaken en op maat maken is allebei heel fijn. Hij zit ook prima, perfect op de goeie plek en verschuift ook niet. Hij heeft een verwisselbare rubberen O-ring voor verschillende maten dildo's. Hij hoorde bij de 'Bend Over Beginner' kit, maar als hij los verkocht wordt heet hij zo te zien 'Velvet Harness'.

Als ik ooit nog een andere zou kopen, zou ik de 'Corsette Harness' kopen, met zo'n mooie rijgsluiting aan de achterkant --hoewel ik volgens mij ooit ergens een mooiere versie heb gezien waar je ook nog suspenders aan kan haken zodat je strap on harness meteen je kousen omhoog houdt. Sexy. :)

Ik heb erg goeie reviews gelezen over de 'Terra Firma' die, zoals de naam verraad, erg stabiel is. Maar verder persoonlijk geen ervaring mee.

Eigenlijk denk ik bij het zien van al die stoffen modellen 'dat kan ik zelf ook'. Volgens mij is het niet zo moeilijk om na te maken. Een O-ring van de bouwmaterialen zaak, wat nylon straps en sluitingetjes en een middagje prutsen met de naaimachine en een voorbeeld om het van af te kijken. Maar ik heb er nou eenmaal al een en ik heb nooit tegelijk zin en tijd gehad om het ook echt uit te voeren. Maar misschien dat ik me ooit nog eens waag aan zo'n corset-model, of zo.

Oh ja, de mijne heeft ook nog een 'geheim vakje' in het driehoekje, waar een bullet vibe in kan. Maar dat vond ik niet zo'n succes want daar kreeg ik blauwe plekken van op mijn schaambeen. Dat was minder geslaagd. :D
ruby-vita

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door ruby-vita »

Op zich lijkt een stoffen harnas me wel het meest praktische als ik het zo bekijk. Gewoon hup in de was en schoon, lekker makkelijk.
Ik wil wel perse dat er ruimte is tussen het dildo deel en mijn kruis. Een afgesloten riem of band daar vind ik niet zo prettig en ik wil ook graag dat een man hem ook om kan, zonder dat zijn piemel in de weg zit.
Dan kom ik toch weer uit op de eerste link in de OP, maar jemig, wat word het duur als je ook nog op zoek moet naar een goede ( lees mooie) dildo die erin past. Zucht.

En welke dan? Ik kan op de plaatjes niet zien of ze zacht en felxibel zijn of juist niet. Ik wil een stevige, niet te grote dildo. Geen jellyding omdat ik denk dat die te slap zijn, maar misschien klopt mijn beeld over dat jelly spul niet?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door Ravelijne »

Volgens mij laten de meeste 'two strap' harnassen alles wel vrij (de mijne wel). Ruime keus dus.

Ik zweer bij siliconen dildo's. Vooral omdat ze echt hygienisch schoon te maken zijn en jelly etc. gewoon niet. Ze zijn wel duurder, maar daar staat wel tegenover dat ze langer mee gaan en ze hebben een fijne stevigte en gladheid. Anders even een beetje voelen in de winkel?

Wat ik fijn vind, is een dildo die een beetje een hoek maakt tegenover het voetje. Die wijst in je harnas dus een beetje omhoog, just like the real thing. Makkelijker in het gebruik, meer kans dat je de prostaat raakt en zo. :banana:
ruby-vita

Re: Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door ruby-vita »

Ah, goede tip! Maar is die niet lastiger te pijpen? Dat je dan meteen tegen iemands huig aanzit enzo?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Op zoek naar een goede strapo..arghh voorbind.

Bericht door eireann »

Overleg anders ook met Miranda van on top: die kan soms dingen terugsturen als het anders is dan je verwacht of het aan een andere klant verkopen!
**Self Rescuing Princess**
Gesloten