Het Grote Tuin Topic.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Het Grote Tuin Topic.

Bericht door chell »

Clematis is gewoon een bekend probleem dat ze overgevoelig zijn voor van alles. Verwelkingsziekte is dit denk ik. Zijn ze nogal gevoelig voor en ik zag net dat één van de frisgroene takken nu toch ook begint. Die vliegjes krijg ik no way op de foto trouwens, veel te klein!

Wel goed nieuws: de zaadjes van onze Italiaanse basilicum komen uit!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het Grote Tuin Topic.

Bericht door Ravelijne »

Aan de bladeren kun je vaak wel iets aflezen over wat het probleem precies is. Zijn ook goeie infographics van op internet.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Het Grote Tuin Topic.

Bericht door leonietje »

Ik heb net de Facebook pagina van mama botanica ontdekt en ik zit nu dus de hele avond al filmpjes te kijken over hoe je je kamerplanten kan stekken en tussendoor heb ik mijn eerste plantjes (ik leerde dat hij de rhipsalis cashero heet) gestekt. Echt ik wordt hier zoooo blij van 🥰 en ik heb ook mijn pannenkoekenplant verpot want hij deed het niet zo goed. En nou heeft ie een nieuw plekje in huis.
Nou ben ik zo enthousiast dat ik morgen het liefste naar de winkel wil rennen om meer plantjes te kopen en naar de kringloop voor meer potten! 😍 Ow en ik heb nu ineens ook tig ideeen voor in mn huis hoe ik ze wil neerzetten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Het Grote Tuin Topic.

Bericht door Voleuse »

Ohh leuk is dat. Er zijn op FB ook allemaal ruilgroepen waar je stekjes kan ruilen of krijgen voor weinig! (Ik zag laatst een huuge bananenplant en ik werd echt verliefd maar hij was fucking 80 euro dus jaaa. Ik snap de passie wil ik maar zeggen.)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tanchosanke

Re: Het Grote Tuin Topic.

Bericht door tanchosanke »

Heeft er iemand nog tips uit grootmoeders tijd voor een vaarn die uitvalt, droog blad heeft?
Plaats reactie