Wereldnieuws

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Wereldnieuws

Bericht door Arno »

Dit is een regelrechte nachtmerrie, want hij verliest misschien wel zijn haren maar echt niet zijn streken. Dit gaat dus echt niet goed komen.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Peter^ »

Ik vind het bijzonder dat we in een land leven, waar je mag en kan stemmen. Vandaar dat ik heb gestemd. In een tent dit keer.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Drama dit. Yesilgöz heeft morgen al geen actieve herinneringen meer aan haar uitspraak dat ze niet onder Wilders als premier wil formeren. Ik moet dus blijkbaar al mijn hoop steken in Omtzigt om hier een Poolse situatie te forceren.

Welke optie ook. De transgenderwet kunnen we op onze buik schrijven, evenals abortus uit het strafrecht en een meerouderschapswet. Niet alleen zullen we op de dossiers geen voortgang maken deze kabinetsperiode, de kans is enorm dat we erop achteruit gaan.


(In Polen is de extreem rechtse PiS de grootste partij geworden, maar geen van de andere partijen wil een coalitie met hen vormen. Dus nu krijgt Donald Tusk de kans een liberale coalitie te vormen.)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door eireann »

Formeren zal lang duren, dan snel vallen, weer verkiezingen, en ondertussen staat klimaat en de punten van Daantje stil. En dat is de positiefste uitkomst.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

over hoeveel tijd zullen er weer verkiezingen zijn omdat ze er bij formatie gewoon niet uitkomen?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Wereldnieuws

Bericht door JJV »

Geloof dat ze in t verleden wel eens formaties van half jaar hebben gehad...

En kortst zittende kabinet was negen maanden dacht ik.
(met de lpf toendertijd)

Wat er ondertussen gebeurt houd ik m'n hart voor vast.....
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Laatste formatie Rutte duurde bijna een jaar.

Maar ik denk niet dat een formatie lang gaat duren. Als ik het goed begrijp buigt Omtzigt al om, dus zitten ze nog voor de kerst aan de formatietafel met pvv vvd, nsc en waarschijnlijk ook bbb plannen te smeden om dit land volledig naar de tering te helpen.

Ik verwacht, en dit is alleen nog maar een stukje bingo kaart: geen genderzorg meer voor jongeren, geen verbeteringen voor genderzorg voor volwassenen. Hogere drempels voor abortus. Verbod op inclusieve voorlichting op scholen. Openen vliegveld Lelystad. Verbod op islamitisch onderwijs, maar niet op christelijk onderwijs (niet grondwettelijk, maar wetten mogen niet aan de grondwet getoetst worden). Ernstige inperking van digitale privacy door breken van encryptie of cliënt side scanning, want de terrorisme kaart is zo getrokken worden n de EU is er nog lang niet uit.

Een nieuwe toeslagenaffaire, want repressie op alle vormen van bijstandsfraude en -foutjes.

Dan kan het milieu gewoon helemaal de tering krijgen. Tata en Chemours gaan vrijuit. De waterkwaliteit gaat nog verder achteruit, evenals biodiversiteit.

Natuurlijk het maatschappelijk effect van vreemdelingenhaat, islamofobie, homohaat omdat men zich nu gelegitimeerd voelt door de regering.

Oh en die woningcrisis oplossen, daar komt uiteindelijk niks van terecht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wereldnieuws

Bericht door Voleuse »

Ja maar Daantje als we geen buitenlanders meer hebben dan kunnen wij gewoon in die huizen wonen en dan is het opgelost heh [/s]

We leven echt in de allerergste timeline
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Wereldnieuws

Bericht door JJV »

Nou heb ik toevallig net "everything, everywhere, all at once" gezien....

Er zijn nog ergere tijdlijnen mogelijk
~\v/~
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Wereldnieuws

Bericht door Charles »

Ik vraag me af of we blij hadden moeten zijn als de klimaatdrammers van GL/PvdA de grootste waren geworden.
Opmerkelijk is wel dat geen enkele peiling met een voorspelling kwam van meer dan 30 zetels voor welke partij dan ook.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Je hebt een uitkering toch? Je snapt dat je nog vóór de queer community staat in de vuurlinie van de PVV, net achter de moslims? Waarbij opgemerkt moet worden dat de plannen van Wilders voor sociale zekerheid wél juridisch houdbaar zijn.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Wereldnieuws

Bericht door pluis »

Ja, daar hadden we blij mee moeten zijn, Charles.

Jij ook, trouwens, dan had je over een jaar of wat misschien wat meer te besteden gehad en was je niet steeds afhankelijk van liefdewerk van vrijwilligers, maar kreeg je gewoon eerlijk betaalde hulp.

PVV, VVD en NSC moeten jou (permanente uitkeringstrekker) net zo min als dat ze mij (transgender) of mijn Marokkaanse, Afgaanse en Syrische collega's (Moslim) moeten, en ze laten ons en onze kinderen liever allemaal verzuipen voor de recordwinsten van Monsanto en Shell dan dat ze een keer iets doen waardoor een klein cluppie Hollanders gaat twijfelen aan hun onverdiende superioriteitsgevoel.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Wereldnieuws

Bericht door juffie »

Klimaatdrammers he?

Realiseer je: de kosten van GEEN klimaatbeleid zijn op den duur vele malen hoger dan de kosten van WEL klimaatbeleid.

Als er vaker natuurrampen en dergelijke gaan voorkomen en er onomkeerbare schade ontstaat aan de aarde (voor zover dat niet al nu is) dan kun je met al je geld in de wereld dat niet tegenhouden.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wereldnieuws

Bericht door Voleuse »

Ik vind t zo apart dat veel pvv stemmers nu comments aan het plaatsen zijn van "haha lekker voor je linkse huilers woke blablabla" alsof de verkiezingen iets zijn waarbij de een wint en de anderen lekker verliezers zijn. Dan is er toch iets mis met je politiek als je het een heerlijk idee vindt dat een deel van Nederland het slecht gaat krijgen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Wereldnieuws

Bericht door Charles »

juffie schreef: 24 nov 2023, 11:04 Klimaatdrammers he?

Realiseer je: de kosten van GEEN klimaatbeleid zijn op den duur vele malen hoger dan de kosten van WEL klimaatbeleid.

Als er vaker natuurrampen en dergelijke gaan voorkomen en er onomkeerbare schade ontstaat aan de aarde (voor zover dat niet al nu is) dan kun je met al je geld in de wereld dat niet tegenhouden.
Nou, er zijn heel veel mensen die grote bezwaren hebben tegen alle maatregelen mbt klimaatdoelen. Veelal ingegeven door het kostenplaatje wat erbij komt. Hoe vaak ik de uitspraak het wordt ons door de strot geduwd al niet voorbij heb zien komen over dit onderwerp.
En op de televisie heeft Gerard Joling gezegd dat het land naar de kloten gaat als Frans Timmermans aan de macht komt. metronieuws
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Plaats reactie