Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Baby kletspraat

Bericht door chell »

Een vriendin van me was laatst erg enthousiast over deze: https://helpid4kids.nl. Vooral ook omdat daar wat meer info op kan, zoals informatie over bijvoorbeeld allergieën.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Ik schrijf het op met watervaste stift op zwembandje en jas. Afhankelijk wat hij veel aan heeft. Ik schrijf het dus niet in alle kleding. En we hebben een bandje welke hij zelf mooi vindt (met pardoes) dus die vindt hij leuk om te dragen.

En we oefenen samen wat hij moet zeggen als hij ons kwijt is en kijken hoe de mensen van het attractiepark/winkel eruit zien. Geen garantie dat ie het onthoudt natuurlijk. Maar hoop toch dat er iets van blijft hangen als het een keer nodig is.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

miss_meeko schreef: En we oefenen samen wat hij moet zeggen als hij ons kwijt is en kijken hoe de mensen van het attractiepark/winkel eruit zien. Geen garantie dat ie het onthoudt natuurlijk. Maar hoop toch dat er iets van blijft hangen als het een keer nodig is.
Dat ik daar serieus zelf niet aan gedacht heb. Ik heb de neiging ze te onderschatten met dat soort dingen/vaardigheden.
Hoe oud is hij bij jou, miss_meeko?
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Hij is nu net een maandje terug 3 geworden. En we zijn er in het voorjaar mee gestart. Hij is wel tamelijk vlot met praten en kon al zijn adres en achternaam zeggen. Dus vanuit daar was het ook logischer doorgroeien.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Hmmm. Naam en adres kon de oudste ook al vlot. Toch maar beginnen met oefenen. oudste is bijna 4.
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Vanaf hoeveel weken laten jullie de kleine naar het kdv gaan? Bij mijn eerste was ik idioot lang vrij na de bevalling en gebruikten we nog geen kdv. Nu bij de 2e kan ik niet weer zolang vrij nemen en zit ik dus een beetje te puzzelen wat redelijk is....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Na mijn verlof, 3 of 3.5 maand was het
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Ik probeerde opvang zo lang mogelijk uit te stellen als maar kon door inderdaad alles aan verlof op te nemen wat mogelijk was.
Maar ik denk dat het heel persoonlijk is wat je redelijk vindt. Ik vond het bij allebei veel te vroeg, en daar zat zelfs een maand verschil tussen hoe lang ik vrij was. (Waarschijnlijk is de eerste keer opvang altijd slikken. Of ze nu 3 maanden zijn of 6)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Baby kletspraat

Bericht door thaliya »

N was 7 maanden toen ik weer (fulltime) ging werken. Dat was ook een redelijke luxe.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Die polsbandjes hebben ze ook bij de ANWB winkel. :)
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

De eerste ging naar het kdv vanaf een jaar ongeveer.
Nummer 2 en 3 gingen tegelijk. Jongste was toen een maand of 3, terwijl de middelste rond de 17 maanden was.
Nu heb ik er nog niet over nagedacht, zit nog een beetje in de ontkenningsfase :lol:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Dat kan ik mij voorstellen! Jij moet weer veel dingen opnieuw halen denk ik? Wij hadden al best veel weggedaan.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ik heb het meeste weggedaan eigenlijk. We hadden alleen de grote spullen nog zoals de kinderwagen en autostoelen.
Gelukkig heb ik nu een huis vol met pubers die heeeeeel graag willen babyshoppen :lol:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Baby kletspraat

Bericht door miss_meeko »

Dat klinkt wel heel leuk. Het lijkt mij wel een uitdaging, zo'n leeftijdsverschil.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ik vond 14 maanden verschil tussen de jongste twee best een uitdaging :-)
Nu heb ik allemaal zelfstandige kinderen. Lijkt me eigenlijk best wel makkelijk haha
Plaats reactie