Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Voleuse »

Wat voor wasmachine hebben jullie? Tips? Afraders? Want de mijne is stuk :X
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Mack »

Ik koop/krijg altijd tweedehandjes. Maar met Beestje samen 7 jaar geleden een nieuwe Bosch gekocht. Die is best goed.
Momenteel een gekregen Miele + droger. Behoorlijk degelijk totdat de schokbrekers versleten waren. Dat was in totaal (met wat vervolgschade) toch weer €150.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door JJV »

Ik heb op 't moment ook een miele. (bij m'n ouders gaan ze gemiddeld twintig jaar mee)
Vorige hier was een Bosch (hield't acht jaar vol) omdat huisgenoot juist slechte ervaringen met miele had..

Blijkbaar ook wat geluk gevoelig.
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door eireann »

Tevreden met indesit als merk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door chell »

Onze wasmachine is van Whirpool.Ik zou eigenlijk niet af gaan op wat wij hier roepen qua merken (want je hoort ze waarschijnlijk allemaal voorbij komen), maar even een consumentenbond testrapport opzoeken van recente modellen.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door leonietje »

Met een groot gezin is een duurder merk: bosch, siemens, miele gewoon wat interessanter omdat die gewoon meer wasbeurten meegaan. En je in een gezin gewoon meer wasbeurten per week hebt. Maar als je alleen bent of samen met iemand volstaat een wat goedkoper merk meestal ook wel. Ik heb een paar jaar geleden gewoon een goede black friday actie gezocht. Dat werd een LG waar ik heel blij mee ben. Ik vind een uitgestelde starttijd altijd wel fijn omdat ik niet makkelijk in slaap val als ik mn wasmachine aan heb staan. Maar er niet van wakker wordt als hij 's nachts aan springt. Verder gebruik ik meestal maar 2 of 3 standen maximaal en een kort programma vind ik soms ook fijn. Ik weet niet of het bestaat maar een optie om het geluid uit te zetten zodat hij niet afgaat als hij klaar is zou ik ook fijn vinden (omdat ik vaak 's nachts was) maar die heb ik volgens mij niet op mijn wasmachine. Dus bedenk gewoon wat je fijn zou vinden en welke standen voor jou belangrijk zijn.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Voleuse »

Nou, ik heb een wasmachine gekocht bij de Mediamarkt. Ik betaal extra voor de installatie. Ze komen hier, werpen een blik op mijn wasmachine, en zeggen dan nee, kunnen we niet doen 💀. Want de slang moest achter een keukenkastje langs. Ik zeg kan je m niet gewoon op die oude slang aansluiten maar nee, dat mocht niet, want protocol blablabla. Er worden mensen gebeld, fotos van de keuken verstuurd naar weet ik veel wie, ze staan daar maar uitvoerig te bespreken hoe moeilijk het allemaal is (het is EEN SLANG ACHTER EEN KEUKENKASTJE LANGS). Ja, kijk maar mevrouw, dat kunnen wij niet doen (ik zie alleen maar een slang die ik makkelijk zelf ff achter dat kastje zou kunnen passen). Ik vraag of ik dan het installatiegeld tenminste terugkrijg. Wordt vaag over gedaan. Ik word boos en zeg dat ze dan op moeten hoepelen mijn huis uit als ze hun werk niet gaan doen. Nemen ze de wasmachine weer mee want ik ben niet beleefd genoeg. Dus ik heb geen wasmachine nu. 💀💀💀💀💀

Ik word er soms zo moe van dat ik elke keer dat er iets aan mijn huis stuk is ik een soort performance moet opvoeren van de vriendelijke klant. Ik houd helemaal niet van mannen in mn huis, er is iets stuk en ik wil dat het gemaakt word en ik betaal daar toch voor. Ik ben autistisch, ik ben al gestressed, en dan moet ik 20 beleefdheidsrituelen door. En ik weet zeker dat als ik een man was dat ik dan serieuzer werd genomen, en dat het dan normaal was als ik geïrriteerd raakte. Ik moet serieus iemand vragen om dit voor me te doen, om hier te komen en met mensen te praten voor me want ik kan het gewoon echt niet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door phedre »

dat ligt niet aan jou Voleuse, dat ligt aan de installateurs, als ze zich zo al mogen noemen. Wapper met n briefje van 20 euro en t is zo gebeurd, is mijn ervaring. Opeens gelden dan de protocollen en zo niet meer
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door leonietje »

Ja dat installatiebedrijf waar mediamarkt zaken mee doet is echt zwaar kut.. niet alleen naar klanten maar ook naar mediamarkt toe raken ze altijd allerlei apparaten kwijt en komen ze hun afspraken niet na. Ik snap echt nog steeds niet dat ze daar nog steeds zaken mee doen. Had je online besteld of was je in een winkel geweest om een wasmachine uit te zoeken? Ow en nog zoiets als je nu de winkelbeoordeling een onvoldoende geeft en er zijn teveel onvoldoendes vanuit klanten dan pakken ze de bonus/salaris ook nog af van personeel van de hele winkel...terwijl die randdebielen van het bedrijf dat komt leveren continue alles verneukt Sorry persoonlijke rant. (Dit heeft me persoonlijk namelijk al duizenden euro's salaris gekost) zo blij dat ik daar weg ben en een nieuwe leuke baan heb.. ook wel jammer want qua werkzaamheden en collegialiteit was het een toffe baan..
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Voleuse »

Ik had het online besteld. Ik zal geen beoordeling achterlaten dan (wat een raar systeem!!). Ik hoop wel dat ik gewoon normaal mn geld terug krijg, ik bestel die wasmachine ergens anders dan wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door kitten »

Online besteld, dan hoor je je geld terug te krijgen. Dat is best goed beschermd in Nederland. Ik heb ook al eens eikels gehad bij de levering van een vriezer dat ik oprecht ben gaan filmen. Naar is dat! Als je niet houdt van zware apparaten een trap op sjouwen, zoek dan een andere baan!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Voleuse »

Ik heb de klantenservice gebeld en die man klonk inderdaad echt niks verbaasd dat dit was gebeurd 😂. Ik krijg mn geld terug als t goed is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Peter^ »

Ik duim voor je Voleuse.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door Voleuse »

Ik heb mijn geld deels terug...... maar niet de 25 euro installatiekosten natuurlijk. Zucht. Maar goed, nieuwe besteld bij Coolblue deze keer, en deze gasten waren super aardig en gingen niet weg totdat de wasmachine aan stond :). Echt top en heel vriendelijk. Ze zeiden dat ze 8 minuten in hun schema hadden om een wasmachine te installeren! Dus dat sommigen daardoor de kantjes er vanaf lopen en alles weigeren wat er ook maar een beetje ingewikkeld uit ziet. Begrijpelijk ook eigenlijk wel (al mag je dan alsnog wel vriendelijk blijven natuurlijk maar goeddd).

Het hield me wel bezig hahahhah. Maar mijn nieuwe wasmachine speelt een muziekje van een minuut lang als hij klaar is en dat maakt me erg gelukkig. En hij kan ook drogen. Hoera.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Huishoudelijke zaken: vragen, problemen, tips en advies.

Bericht door JJV »

:static:
~\v/~
Plaats reactie