Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door leonietje »

Om kwart voor 11 gisteravond pas thuis uit werk. Tot 2 uur liggen woelen en nu alweer wakker omdat ik over een uurtje richting werk moet. Dit gaat een vermoeiende dag worden...
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

:shock: Dat betekent dat je minder dan 8uur thuis was? Wat voor dagen maak jij op je werk?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door leonietje »

Klopt. Ik maak naar mijn zin te weinig uren momenteel maar dit was ff kwestie van pech. Ik moest tot 21 uur werken maar ging wat mis waardoor we nog tot 21:50 bezig zijn geweest (uitzondering). Voor je dan buiten staat in de auto zit en met 40 min rijden. Was het ineens laat. En vanmorgen moest ik 8 uur op werk zijn maar dan midden in de spits dus 7 uur de deur weer uit. Gelukkig was ik om 18 uur klaar vandaag. Morgen nog een dag van 10 tot 21 uur en zaterdag van 9-19 maar dan heb ik gelukkig lekker een dagje vrij. (en deze week weer eens fatsoenlijk uren). Vandaag wel ff bij roostermaker langs gegaan en die riep meteen dat ie me niet meer s ochtends vroeg zou inplannen. Over 2 weken nog een keer omdat die al gepland staat. Maar daarna alleen als het echt niet anders kan maar dan de dag ervoor niet tot 21uur.. Want hij had even niet door dat ik dan precies in de spits moet gaan rijden en vond het zelf ook niet kunnen. onze (ex)assistent shopmanager zou voor me regelen dat dit niet zou moeten kunnen maar dat was ie vergeten.. Oops foutje
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

Volgens mij gaan ze hier wettelijk over de schreef. Maar met de onzekerheid die je de laatste tijd hebt gehad kan ik me voorstellen dat je het even slikt. Maar dit mag niet structureel voorkomen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door leonietje »

Lief mack dat je bezorgd bent. Maar dit was ff een uitzondering. Ik had gister gewoon om 21 uur naar huis kunnen gaan. Maar dan liet ik mn collega zitten dus dat heb ik niet gedaan. En ik ben blij dat ik weer ff een fatsoenlijke week met uren maak. En toen ik de situatie vertelde vanmorgen ging roostermaker al stijgeren dat dit niet de bedoeling moest zijn.. Dus komt goed!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

Ah gelukkig. :)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door eireann »

Ik ben al anderhalf uur wakker... nu beneden een boterham eten (ik had trek!) en dan nog even terug naar bed.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door chell »

Vanmorgen om 6.15 opgestaan, van 7.45 tot 23.30 uur bruiloft gefotografeerd. Toen ging ik nog "even" wat drinken (bruiloft van vrienden), raakte in gefascineerd gesprek verzeild met erg leuke man en bleef tot het einde van het feest. En nu zit ik te wachten tot ik 2500 foto's naar de computer heb gekopieerd. Gaap!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Ravelijne »

Whoa, lange dag!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door chell »

Ik lag om 3.45 in bed en stond er om 9.15 weer naast. Dood nu!

Op zo'n dag zelf heb ik het niet zo door trouwens, dan functioneer ik op adrenaline. Pas de volgende dag voel ik hoe intensief het was, dan heb ik echt overal spierpijn enzo.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door isara »

Yep, dat ken ik. Het enige wat tot nu toe lijkt te helpen is dan minstens een halve dag zo veel mogelijk liggen en weinig bewegen.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Ravelijne »

Workshop awesome, feest van schoonfamilie ook. Vijf voor twee is zo goed als bikkel en ik moet nog naar boven lopen dus voordat ik in bed lig is het wel echt. ;P

Jij ook weer veilig uit de kop van Noord-Holland thuisgekomen, Mack?
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

Ravelijne schreef:... Jij ook weer veilig uit de kop van Noord-Holland thuisgekomen, Mack?


"N 3/4 dag en nog altijd te weinig slaap later; Yup! :gaap:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door kitten »

Wat kan een douche toch goed doen! Echt mijn go-to methode als ik niet lekker ben. Of andersom, als ik midden in de nacht uit bed ga en ga douchen, kun je er donder op zeggen dat ik ziek ben. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Pien »

Ik hoop het ook voor je! Zal ik een heet bad voor je aanzetten?
Beterschap Kitten
Plaats reactie