slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Toran schreef: 10 feb 2024, 16:02
Mack schreef: 10 feb 2024, 09:01
Heidi schreef: 08 feb 2024, 15:05 Gaan er nog meer mensen carnavallen?
Ik zit samen met Daantje in een hotel met over de 300 andere fijne idioten. Als je het schema ziet lijkt het serieus maar we hebben een hoop lol. :D
Dat ziet er echt super leuk uit!
Misschien kan @miss_meeko het voor volgend jaar vast in de agenda zetten.
(Oké, nu houd ik echt op)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

thaliya :slaan:
thaliya schreef: 10 feb 2024, 21:25
Misschien kan @miss_meeko het voor volgend jaar vast in de agenda zetten.
(Oké, nu houd ik echt op)
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik had echt een super leuk carnavalsfeestje in Oss! En nou lig ik hyper in bed. En wil ik nog 3 dagen volle bak door! Maar ik heb niet echt meer feestjes gepland. En ik moet eerst maar eens afwachten hoe brak ik morgen ben... Maar het was zoooooo leuk! Slaap lekker allemaal of alvast goedemorgen!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Heb ook zoooo leuk gefeest in Breda!! Op het plein en in de kroeg, zoveel blije aardige mensen, zoveel leuke originele outfits. Was echt genieten. Zelfs ‘‘s avonds laat in de mc Donalds was het feest
Stem was net een beetje hersteld, nu weer verdwenen. Lekker geslapen ook in Breda en nu weer eindje rijden naar huis
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: slowchat

Bericht door Nijntje »

Vanavond op pad met Mack, zin in! Ga morgenochten spijt hebben als ik vroeg naar mijn werk moet….
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

De kindercarnaval met een groepje andere ouders en kinderen van school was erg leuk :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

En ik ben met Raaf net naar een tuincentrum geweest. :clown: Ook leuk! :schater:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Bij mij in t dorp is nu de grootste optochtvan Nederland boven de rivieren aan de gang, elk jaar opnieuw n heel spektakel
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik weet niet wat ik gedaan heb maar mn schoenen zijn echt helemaal doorweekt van ik weet niet wat allemaal... En ik had het niet door gisteravond dat we thuis kwamen dat is misschien nog wel het ergste :mrgreen: Net in de auto maar op sokken gereden want ik was extra schoenen vergeten. Mn broek was ook tot voorbij mn kuiten nat dus die heb ik ff met een handwasje gedaan en daar kwam een lading zand en bruine drap uit.. verder maar niet teveel over nadenken.. vandaag geen plannen meer al heb ik eigenlijk nog wel zin in een feestje! Maar misschien wel verstandig om rustig aan te doen en dan morgen weer te gaan.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

eireann schreef: 08 feb 2024, 17:49 Mijn kind houdt van carnaval. Dus deze moeder gaat vanavond emblemen overzetten op groter jasje en dit weekend een paar kinderactiviteiten af.

Ukrainse huisgenoot heeft vakantie en aangeboden dat ik een nachtje weg kan, dus ik ga zondagmiddag naar een vriendin en slaap een nachtje in een hotel, ben benieuwd of ik het heerlijk ga vinden of vreselijk
Ah de vriendin is ziek. Nou Amsterdam Noord. Waar is t feestje?
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik had vandaag ook weer een heerlijke carnavalsdag met optocht in de woonplaats van mn mams. Vanavond om half 11 was ik weet thuis. Ik had daar ook kunnen blijven slapen en dan had ik aan de alcohol kunnen gaan. Maar ik wilde gewoon weer lekker in mn eigen bed en dan morgen een dagje niksen. Ik heb er zo intens van genoten de afgelopen dagen! Zoveel gastvrije mensen in brabant. Ik at spontaan bij kennissen van mn moeder thuis vanavond die ik pas een kwartier kende. Als je ergens per ongeluk werd aangestoten (zowel zaterdag als vandaag) dan kwam er echt een oprechte en gemeende sorry van mensen. Ik zag zoveel toffe outfits soms echt simpel qua uitvoering maar daardoor juist geniaal. Je bind bv een witten handdoek om je lijf en een witte handoek om je haar en schminkt je gezicht wit en dan is het net alsof je in de badkamer een maskertje op hebt gedaan. Zo simpel maar de uitvoering was perfect en origineel en daar hou ik van. Zo blij dat ik dit jaar alweer 10 jaar in Brabant woon!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

:static: Ik snap je helemaal Leonietje! Klinkt ook zo super leuk jouw dagen
Ik woon dus niet in Brabant, jammer. Maar ik ga al elf jaar met carnaval naar Breda en iedereen is zo aardig en blij en ik vind zoveel outfits zo leuk grappig en origineel en daar ontstaan dan weer leuke ontmoetingen, foto’s en gesprekken uit. Ik geniet er echt van (en mijn schoenen, sokken en zeemeerminlegging waren ook nat en té vies haha)
En nu zag ik gisteren weer een oproep, dat carnaval voor de Brabanders moet blijven en wij van boven de rivieren niet zouden moeten komen en dat vind ik dan zooo jammer.
Zou toch ook raar zijn als alleen ‘Hollanders’ (nooit begrepen die hele scheidingen, we zijn toch een land met z’n allen) naar Koningsdag in Amsterdam mogen komen
Ik voel juist altijd zoveel aardige gastvrijheid met carnaval in Breda.
Dus ik blijf gaan en ervan genieten. Kan nu al weer voorpret hebben in een outfit bedenken voor volgend jaar :static:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Carnaval is van oorsprong een katholiek feest en ook boven de rivieren wonen katholieken. Ook hier in Zwaag wordt uitgebreid carnaval gevierd, ook in de Wieringermeerpolder is t altijd n groot feest. Anders en minder massaal dan onder de rivieren maar waarom zouden wij t niet mogen vieren.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Tuurlijk mag dat :)
er is 'in het zuiden' meer gezeur over de mensen van boven de rivieren die carnaval in het zuiden komen vieren
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Tja er zijn ook Brabo's die tijdelijk naar het noorden emigreren om eraan te ontsnappen :p.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie