slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Alles wat wenselijk is voor iedereen! oud en nieuw doorgebracht met goede vrienden bij n diner/gala bij de Groundfloor, ff vuurwerk gekeken en nieuwjaarsdag met dochters en schoonzoon bij mn moeder langs geweest.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: slowchat

Bericht door Bitemarks »

Gelukkig nieuwjaar!

Hier hebben we een klein feestje gehad, en rond de jaarwisseling twee uur een flippend paard geprobeerd te kalmeren, omdat de buurman zijn vuurwerk per se naast de stal wilde afsteken en niet 10 meter verderop.

Verder was het wel erg gezellig
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ulgh, die buurman is een hork. Arm paard.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Altijd fijn, vuurwerkliefhebbers die niet snappen dat het ook gewoon voor iedereen leuk kan zijn...

Ik ben ook hard aan het werk, want er moet iets af voor mijn zaak, voordat het theaterweekend echt vol losbarst hier. Gisteren al 14 uur in het theater lopen sjouwen, vanmiddag technische doorloop, morgen generale en dan het hele weekend voorstellingen van Oudste en haar musicalgroep.

:static: BTW, er zijn nog kaartjes te krijgen en ze zijn van het niveau vd Ende musical! Maar dan betaalbaar. Echt geen groep 8 musical kwaliteit! Dus mocht je nog een uitje zoeken voor dit weekend en je houdt van musicals, kijk op mijn facebook of als ik je niet op facebook heb, stuur een pb. :) Ook leuk voor kinderen. {insert Loekie}
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik heb er zin in kitten!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Wat een kansloos figuur die buurman
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Kansloze buurman!
Helaas dit weekend in Zwitserland dus geen musical :)
Op dit moment in de ICE richting Düsseldorf en trein rijdt met behoorlijke vertraging inmiddels (20min of zo) dus hoop dat we niet al te erg moeten rennen straks om de vlucht te halen...

Intussen vermaak ik me maar hier want eindelijk eens tijd om rustig bij te lezen en te reageren :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Zwitserland is ook niet vervelend!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik heb de 30 dagen yoga challenge als goede voornemen dit jaar. En eindelijk mijn collar verdienen want daar ben ik ook al veel te lang mee bezig (maar de laatste dingen die daarvoor moeten gebeuren zijn zoveel gezeiik)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Wil je vertellen wat je daar allemaal voor hebt moeyen doen voleuse? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie hebben afgesproken :biggrin:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Ik heb gisteren dag 1 gedaan van de challenge, de rest moet even wachten tot na de vakantie :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

leonietje schreef:Wil je vertellen wat je daar allemaal voor hebt moeten doen voleuse? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat jullie hebben afgesproken :biggrin:
Ik heb een grote lijst aan de muur hangen (Foto hier: https://fetlife.com/users/395647/pictures/48333266). De dingen die nog over zijn zijn vooral dingen waar veel voorbereiding voor nodig is en/of waar mijn D ook zin in moet hebben. Uit mijn hoofd (de lijst hangt bij mijn D thuis dus ik kan het niet zien) is nog over: figging, fireplay, nog een paar keer klaarpijpen, uitgeleend worden ( :panic: ), knopen in een kimono (die ik dus eerst moet kopen ergens :S), ik moet nog 1 tribute aan zijn penis maken, ohja en anale penetratie maar daar ben ik best een beetje bang voor :P

Edit: Dingen die ik gedaan heb al: 50x koffie zetten, 50x afwasmachine inruimen, 20x koken (verschillende maaltijden). 50x goedemorgenfoto, trio, seksen niet thuis, zoveel dagen yoga, 5 verschillende bondageposities, 4 verschillende peerropes bezoeken, 5x naar een kinkfeestje, seks onder invloed, waterbondage. Dat was het geloof ik we zo'n beetje. Mijn D heeft de lijst bedacht, ik moest het opschrijven en inkleuren en zelf de stickers maken enzo :). Erg leuk, vooral in het begin toen ik veel makkelijke dingen kon afstrepen. Nu zijn alleen de enge dingen nog over :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Zo! Serieuze lijst, zeg! Nice. :)

Edit: En aanleiding voor een trip down memory lane: ik wist niet eens meer zeker of het op deze of een vorige versie van het forum stond. Toch jammer dat Zarath zo zelden meer post op WS. :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

En ik ben dan weer benieuwd naar wat er nog open staat om hem te verdienen :) ik vind het wel een topicje waard!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Zeker een lijst!
Plaats reactie