slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Herkenbaar
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Herkenbaar...

Ik wou dat ik meer te melden had en actiever was hier. Maar ik heb niet zoveel te melden...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Nouja je hebt een kind dat loopt, dat is leuk :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik zit op werk ook niks te doen terwijl ik allemaal dingen moet doen. Ik heb wel een hotel geboekt in Berlijn, boodschappen gedaan voor avondeten, internet gelezen, gezanikt tegen PostNL die mijn pakket bij de coffeeshop bezorgd heeft en met mijn collega onzinnige dingen besproken.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Oh! Ik vind net een chocoladereep in mijn la van een collega die gisteren voor het laatst was (zwangerschapsverlof). Omdat ze dacht dat de soesjes die ze uitgedeeld had vast al op zouden zijn (ik werk niet op woensdagen). LIEFFF!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik wil ook onverwacht chocolade vinden!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Oh ja, onverwacht chocolade vinden lijkt mij ook leuk hihi :D
Wij hebben vandaag koekjes gebakken en versierd. Was echt wel leuk, met icing. Wel lastig. En het werd ook wel een kliederboel haha :D
En ik heb in m'n hoofd dat ik nog wel een paar dingen moest doen vandaag, maar ik kan dus echt niet meer bedenken wat :') Ik dacht vanmorgen nog, mss moet ik even die to do list app op deze telefoon zetten, want die kan ik vandaag gebruiken. Niet gedaan. Want ik dacht dat ik het wel kon onthouden. Niet dus. Zo suf!

Oh, en ik heb zo'n leuke sextoy adventkalander gekregen om te testen :D Met allemaal vakjes met daarin toys. Ben zo benieuwd of er zooi in zit of echt leuke dingen. Maar ik moet eerst foto's maken voor ik 'm open kan maken en daar heb ik nou nog ff geen zin in :X
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb voor de tweede keer een box besteld bij Zalon.nl. Dan stelt een styliste outfits voor je samen. Ik vind dat echt zo leuk, want ik ontdek elke keer combinaties die ik zelf nooit had gekozen! Ik heb nu weer zo'n tof jurkje met vest en ge-wel-dige bordeauxrode enkellaarsjes. Helemaal zin in maandag, dan kan ik het naar mijn werk aan.

En ik ontdekte nu dat Levi's gewoon grote maten jeans heeft! Echt grote maten, ze gaan tot 56. Hele mooie met stretch! Ik had een 46 die net iets krap was, dus ik hoop dat de 48 goed zit.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Oh wat super leuk dat Zalon.nl! Ik zag helaas te laat dat ze ook met zo'n kortingscode voor vrienden systeem werken, anders hadden we allebei korting kunnen krijgen chell! Ik heb net een box besteld. Ben zo benieuwd! Ook wat het gaat kosten hahaha :D
Heb jij beide keren de hele box gehouden?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Nee, de vorige keer heb ik een supergaaf jurkje en sneakers gehouden. De rest was om diverse redenen toch minder (pasvorm, materiaal enz). Ik had nu een andere styliste en die lijkt nog wat beter te kunnen inschatten wat bij mij past qua figuur en stijl. Ik heb nu een jurkje, vest en schoenen om sowieso te houden en heb van een blouse, broek en jasje een grotere maat gevraagd.
Er was nog een jurkje dat ik wel ook heel leuk vond, maar R. absoluut niet. En hij moet er uiteindelijk wel naast lopen ;)

Qua kosten houden ze ook echt wel rekening met wat je aangeeft qua bedragen. Uiteindelijk is het totaalbedrag best veel natuurlijk, maar ik denk dat je zelden alles zult houden. Ik wil dit wel vaker gaan doen, omdat ik wel het idee heb dat je er hele bruikbare combi's aan over houdt.
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: slowchat

Bericht door Sabrina »

Die moet ik echt onthouden voor als ik weer normale kleding pas! Lijkt me echt superleuk.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Wij hebben nu ook een box voor R. besteld. Ik hoop ZO dat daar leuke dingen in zitten. Hij houdt echt niet van shoppen en ik kan ook niet echt dingen voor hem kopen omdat ie zo'n lastig model heeft (lang, lange armen, normaal postuur maar met dikke buik, smalle heupen, bescheiden bilpartij). De mannenstylistes hebben het niet zo druk blijkbaar, want vandaag komt de outfit preview al als het goed is.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

tessie schreef:Ik zag helaas te laat dat ze ook met zo'n kortingscode voor vrienden systeem werken
Hoe werkt dat? :) Misschien wil ik ook wel namelijk!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Met een referrallinkje. De mijne deed het bij R. alleen niet
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

En stuur je dan foto's van jezelf en je maten op?
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie