slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Je moet allerlei vragen beantwoorden over wat je wel/niet leuk vindt, wat je wel/niet zou dragen, over je maten en figuur en je moet inderdaad wat foto's van jezelf uploaden en van stijlen die je leuk vindt. Het helpt erg als je eerlijk bent over je plus- en minpunten, ik heb bijvoorbeeld aangeven dat ik vooral buikvet heb en een hoge buik, maar dat mijn decolleté gezien mag worden. En dat ik brede voeten heb.
En dan zoeken zij er outfits bij, echt setjes, dus combineerbaar qua kleuren en onderling uitwisselbaar.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Wat kost het zo ongeveer? En zitten er ook altijd schoenen bij?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Klinkt goed!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Het kost niks! Nou ja, behalve dan de prijs van de kleren die je besluit te houden (en waar je dus zelf invloed op hebt, want je kunt aangeven wat je maximaal wilt uitgeven aan bepaalde items). Als je alles zou houden ben je wel een aardig bedrag kwijt, maar daar ben je zelf bij natuurlijk.
Je kunt aangeven dat je geen schoenen wilt (of geen broeken of geen jassen enz) of juist dat je daar naar op zoek bent.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik ben echt zo benieuwd! Ik krijg de 30ste de preview. Zie je dan al alles in de preview wat je gaat krijgen?
Welke styliste werkte bij jou goed, chell? Ik heb nu Katja.
Ik heb volgens mij alles wel eerlijk aangegeven. En ook dat ik het snel warm heb, dus niet te warme kleren. Alleen weet ik mijn gewicht niet precies dus geschat en ik wist ook niet of ik een hoge of normale of lage taille heb. Ik heb gewoon geen idee hoe je dat moet weten. Maar dat heb ik dan in de tekst er ook nog bij geschreven. En drie foto's geupload waarop je mijn figuur goed kon zien en ik ook kleding aan heb die ik zelf echt leuk vind :D
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ja, je ziet alles in de preview, maar als je dingen aangeeft die je niet wil kan het zijn dat ze er iets anders voor in de plaats doen. Dat weet je dus niet (deze keer had ze er niks anders voor terug gedaan, vond ik wel jammer).
Ik heb nu Kirsten als styliste. Kweenie meer wie ik vorige keer had.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Mag ik van iemand een referral link? :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Dit is mijn link: http://fbuy.me/kLulH
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik heb Meddy. :) Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

R. had zijn preview ook. Een beetje op safe gespeeld op het eerste gezicht, maar wel mooie dingen erbij. En, heel leuk, een gilet! Ik kreeg niet voor elkaar dat hij er een keertje 1 past (hij is er van overtuigd dat dat toch niet staat). Nu hopen dat de pasvorm een beetje gaat werken, er zat vrij veel Scotch&Soda bij en volgens mij valt dat klein :\
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik ben benieuwd of het voor jullie ook werkt! Ik vind het vooral echt zo leuk omdat ze dingen kiezen die je zelf niet zou kiezen (of vinden).
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Misschien moet ik ook proberen. Ik heb maar beperkt geduld en zelfvertrouwen om kleding te gaan shoppen en kan compleet niet inschatten of ik iets mooi vind als het op een hangertje hangt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Mocht je het gaan proberen, dit is mijn linkje voor korting http://fbuy.me/kLsDZ
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

@Daantje Heb je ‘How To Look Good Naked’ al eens doorgebladerd? Hielp mij enorm om te gaan herkennen wat voor dingen mij staan en wat ik leuk vind. Op zich kun je het noot helemaal op het hangertje al inschatten, maar een beetje een idee maakt een kledingwinkel een stuk minder overwhelming. :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Om 10 voor negen naar de supermarkt met een lijstje en een weekmenu. Wtf?
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie