slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Oke dit raakt me ineens. Jeugdherinneringen herbeleven. Ja toen ik nog jong en naief was en ik iedereen leuk vond tot het tegendeel bewezen was. Soms mis ik die kant van mezelf. Gewoon in het diepe springen de kinkwereld instappen en alle feeetjes afgaan die er te vinden waren. Nu mis ik de vibe van de feestjes soms wel en de leuke weekendjes weg met een groepje leuke mensen. Kinkmensen zijn leuke open minded mensen waar ik veel mee gelachen heb. Maar ik mis steeds meer die connectie met die mensen omdat ik zelf niet meer verlang naar kinky shit uitvoeren. Ik mis de Ds verhoudingen niet. De masochist in mij is weg. De foto's van mensen met trotse blauwe plekken begrijp ik niet meer.. het is zo gek. Het is echt ergens in mij stuk gegaan. Ik wil niet meer spelen om te spelen op een feestje. Ik wil oprechtheid en liefde voelen. Als ik voor een relatie wil gaan dan is dat voor de volle 200% met iemand die ook de volle 200% voor mij gaat. Iemand waarbij ik gedeelde passies heb en niet alleen in de slaapkamer. En zonder scheve verhoudingen omdat ik nogal de neiging heb om mezelf weg te cijferen (en helemaal als sub) en dat verdien ik niet.

En toch.. mis ik die onbezonnenheid van toen ik jonger was. De mensen van Ws zorgden ervoor dat mijn onzekerheid over mezelf afnam. Dat ik me zekerder over mezelf voelde dan ik me nu voel. Ik voel me een beetje tussen 2 werelden in. Ik heb echt steeds meer vrienden in de nilla wereld. Maar vind de bdsm mensen ook tof. Maar zelf voel ik me niet echt meer een bdsmert. Ik voel me een beetje een vreemde eend in beide werelden.

En verder gaat het wel goed met me hoor maar het triggerde gewoon ineens iets. Stof tot nadenken.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Nijntje schreef: 01 apr 2024, 22:05 Zouden we die als volwassenen nog eens kunnen herleven?
Nee, dat denk ik niet.

Ik ben het met Heraclitus eens dat je niet twee keer dezelfde rivier oversteken (zowel jij als de rivier zijn inmiddels anders).

Dat betekent niet dat je geen nieuwe 'core memories' meer kunt maken, alleen moeten die fundamenteel zijn voor je huidige 'ik'. En die ik is al gevormd door de ervaringen van 'toen'. Diezelfde ervaringen zijn dus nu nooit meer zo impactvol of uniek als ze toen waren.

Nou is nostalgie natuurlijk ook een prima reden om iets 'nog eens' te doen, maar w.m.b. is dat wel echt anders. Sommige mensen zijn verzot op nostalgie, die vinden dat heerlijk. En dan is 'terug naar toen' natuurlijk fijn.

Missen jullie (net als Leonietje) soms je ik van vroeger?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik ben ervoor te porren hoor!!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Oh, was ik te filosofisch en bedoelde La Nijn of we nog 'ns naar de Ardennen gingen? Zo had ik 'm niet opgevat :P
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: slowchat

Bericht door Nijntje »

Ik bedoelde idd dat laatste, maar kon de signature Pluis filosofie ook wel waarderen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik had gemist dat er een pagina 3262 was, dus ik bedoelde nog onfilosofisch een ardennenmeet.

Ja, ik mis mijn ik van vroeger. E-norm! Ik mis heel veel van vroeger. Vooral de ws meets. Naar een feestje gaan en een hele groep mensen kennen. Of dat nou een boot was of een smurfengrot of een bordeel in Den Haag. :lol: Ik merk wel dat ik voorbij de feestjes ben gegroeid, maar er is niet echt iets voor in de plaats gekomen. Ik ben blij dat ik niet meer zo onstuitbaar stuiter, dat geeft rust. Maar ik mis de sociale wereld die erbij hoorde.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Tsja, natuurlijk mis ik mijn "oude" ik.
Maar dat is meer de fysieke conditie dan het mentale verhaal. Voor mijn gevoel ben ik onder mijn hersenpan niet zo heel veel veranderd.

Ik heb voor de gezellige contacten de hackercommunity gevonden maar voor mijn kink heb ik momenteel geen invulling. Dat zou ik wel willen maar daar heb ik momenteel geen directe contacten voor.

As it is ...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ja, dat zeg je wel goed. Ik mis niet de mentale ik, want die is er nog.

Ik dacht vroeger wel eens: misschien is het maar goed dat ik niet supermodel-knap ben, want schoonheid vervaagt en dan weet je hoe het was om mooi te zijn en moet je dat missen. Even niet beseft dat dat ook geldt voor een fantastisch vol, sociaal leven. Want kink ontdekken gaf wel echt een onwijs gave tijd, onwerkelijke ervaringen, een hele fijne vriendengroep. Maar ja, om te voorkomen dat je dat niet gaat missen is het alternatief om het nooit beleefd te hebben en dan heb ik toch liever de nostalgische, diepe zucht. :lol: If that makes any sense.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

kitten schreef: 03 apr 2024, 09:29Maar ja, om te voorkomen dat je dat niet gaat missen is het alternatief om het nooit beleefd te hebben en dan heb ik toch liever de nostalgische, diepe zucht. :lol: If that makes any sense.
Oftewel; Better be hurt by love than never have loved at all ... :yes:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

kitten schreef: 02 apr 2024, 22:07 Ik had gemist dat er een pagina 3262 was, dus ik bedoelde nog onfilosofisch een ardennenmeet.

Ja, ik mis mijn ik van vroeger. E-norm! Ik mis heel veel van vroeger. Vooral de ws meets. Naar een feestje gaan en een hele groep mensen kennen. Of dat nou een boot was of een smurfengrot of een bordeel in Den Haag. :lol: Ik merk wel dat ik voorbij de feestjes ben gegroeid, maar er is niet echt iets voor in de plaats gekomen. Ik ben blij dat ik niet meer zo onstuitbaar stuiter, dat geeft rust. Maar ik mis de sociale wereld die erbij hoorde.
Wss!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Het onderhouden van die geweldige groep. Contacten, feestjes, verjaardagen, etc… het is veel en vol en alles.

Maar die tijd was fantastisch!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Ik vind het een mooie vraag... mis je de ik van vroeger?
Hoe vroeger is vroeger? ;)
Ik mis mijn studententijd soms zeker wel! In totaal zes hele leuke jaren gehad met veel feestjes en leuke dingen. Vond die tijd veel leuker dan de middelbare school. Ook de tijd waarin ik kink ontdekte, helemaal top! Grootste deel van 20/30 mis ik niet. Ja, mijn tijd in het buitenland was gaaf, heb er veel van geleerd en had het ook niet willen missen, maar niet dat ik daar met weemoed naar terugkijk.
Inmiddels weer zeven jaar in Nederland waarvan de eerste twee-drie een beetje voelden als een studententijd 2.0. Feestjes, nieuwe vrienden maken, met oude vrienden banden aanhalen, leuke dingen doen, scheiding er eindelijk door, eindelijk mijn eigen huis en leven. Ik had zeker wel het gevoel dat ik wat in te halen had en heb dat ook gedaan. De afgelopen jaren is het weer wat rustiger op dat gebied en dat is ook oké. Wel benieuwd wat de volgende fase weer gaat brengen :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Wat leuk en ook bijzonder om alle antwoorden te lezen. En ook om te zien hoe verschillend de vraag wordt opgevat. Ik kan me het gevoel van echt dingen verliezen (zoals je gezondheid of het sociale leven danwel de energie / ruimte voor zo'n sociaal leven) wel goed voorstellen. Dat is een soort rouwproces.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

pluis schreef: 07 apr 2024, 11:25Ik kan me het gevoel van echt dingen verliezen (zoals je gezondheid of het sociale leven danwel de energie / ruimte voor zo'n sociaal leven) wel goed voorstellen. Dat is een soort rouwproces.
Dat is het zeker. Allerlei dingen die mij 15 jaar geleden veel plezier gaven ben ik zo goed als kwijt. Dansen, zingen (dat compenseer ik een beetje met synth-spul maar het is niet hetzelfde), ik heb al jaren niet meer gezeild en kan ook geen 10km meer wandelen.

So be it ... ¯\_(ツ)_/¯
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

kitten schreef: 02 apr 2024, 22:07 Ik had gemist dat er een pagina 3262 was, dus ik bedoelde nog onfilosofisch een ardennenmeet.

Ja, ik mis mijn ik van vroeger. E-norm! Ik mis heel veel van vroeger. Vooral de ws meets. Naar een feestje gaan en een hele groep mensen kennen. Of dat nou een boot was of een smurfengrot of een bordeel in Den Haag. :lol: Ik merk wel dat ik voorbij de feestjes ben gegroeid, maar er is niet echt iets voor in de plaats gekomen. Ik ben blij dat ik niet meer zo onstuitbaar stuiter, dat geeft rust. Maar ik mis de sociale wereld die erbij hoorde.
+1
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie