slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik ben deze week weer gaan sporten na ruim drie weken niet geweest te zijn. En oef dat is weer wennen

Ik weet niet wat er precies rondgaat aan virus, maar het is naar. Iemand op de sportschool noemde het 'a month of cough', dat klopt wel aardig. Ik voelde me niet ziek, maar had vooral een hele nare hoest en geen stem meer. 1 ster, would not recommend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Daantje schreef: 30 jan 2024, 17:08 ... een hele nare hoest en geen stem meer. 1 ster, would not recommend.
+1 :|
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Een maand :shock:
Ik hoest nu 12 dagen m’n longen eruit. Vandaag prednison gekregen van de huisarts omdat ik echt gesloopt ben. M’n ukkies ook allebei giga nare hoest. Stem is alleen nog piepbeestjes geluid
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik heb na 5 weken codeïne van de huisarts gekregen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Peter^ »

Beterschap
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Hoe gaat het met de andere hoesters?
(Kitten ik mag van m’n huisarts geen codeine omdat ik astma heb, maar wel bedankt voor de tip, want dat dempt wel de hoestprikkel)
Ik heb vijf dagen prednison gekregen, maar ik hoest nog steeds. Duurt echt super lang, zo vermoeiend en alles doet zeer…
Maar ik ga evengoed carnavallen in Breda komend weekend, niets houdt me tegen ;-)
Gaan er nog meer mensen carnavallen?
Do more of what makes you happy
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ja! Of nouja ehm de mensen die het feestje hebben uitgezocht houden niet van carnaval. En het is een feestje met 80's 90's muziek draqueens en een hoop neon kleurtjes ... Maar het is wel midden in brabant. In het carnavalsweekend... Dus ja ik denk nog steeds dat het gewoon een avondje carnaval vieren is.. maar anders ligt het er in ieder geval heel dicht tegenaan. En ik hou er wel van dus yay! En ik ben echt helemaal los gegaan op het kopen van alles wat met neon kleurtjes te maken heeft. En maandag ga ik waarschijnlijk bij mn mams in het dorp de optocht kijken. Want dit jaar ben ik gewoon voor het eerst in 10 jaar lekker vrij met carnaval want het bedrijf waar ik werk staat zo'n beetje naast de carnavalstent in het dorp dus maandag en dinsdag zijn we dicht. Wat ik verder ga doen weet ik eigenlijk nog niet.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Mijn kind houdt van carnaval. Dus deze moeder gaat vanavond emblemen overzetten op groter jasje en dit weekend een paar kinderactiviteiten af.

Ukrainse huisgenoot heeft vakantie en aangeboden dat ik een nachtje weg kan, dus ik ga zondagmiddag naar een vriendin en slaap een nachtje in een hotel, ben benieuwd of ik het heerlijk ga vinden of vreselijk
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Ik wilde carnaval negeren /trotseren en toch de ero design expo kijken in den Bosch.

...maar 't Museum is dicht over carnaval.

Volgend weekend laatste kans.
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Lijkt me wel slim van het museum :) als t qua timing etc lukt lijkt het me leuk volgend weekend hoi te zeggen.

Hier zitten, volgens het efficiënte 'precies op tijd principe', de emblemen op kinds jasje. Hij zit al vanaf kerst te wachten op carnaval, maar wil morgen niet naar school carnaval... Spannend ofzo :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Het is 5:30, ik werd wakker uit een nachtmerrie en nou staat de kat in de woonkamer te schreeuwen #fijn #dankje #behulpzaam #goeiemorgen
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: slowchat

Bericht door cinderella »

Kind hier heeft een half jaar geleden bedacht dat hij superkrachten heeft. Daar hebben we een superhelden pak met cape bij bedacht, want superhelden hebben een cape. Oma heeft het in elkaar genaaid van oude kleding, en ik moest het afmaken. Maar ik dacht dat carnaval in de zuidelijke carnavalsvakantie viel. Dus gistermiddag spul mee naar werk en met naald en draad aan de slag gegaan. Gelukkig was het rustig op het werk.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Zodat hij het vandaag aan kon?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Heidi schreef: 08 feb 2024, 15:05 Gaan er nog meer mensen carnavallen?
Ik zit samen met Daantje in een hotel met over de 300 andere fijne idioten. Als je het schema ziet lijkt het serieus maar we hebben een hoop lol. :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: slowchat

Bericht door Toran »

Mack schreef: 10 feb 2024, 09:01
Heidi schreef: 08 feb 2024, 15:05 Gaan er nog meer mensen carnavallen?
Ik zit samen met Daantje in een hotel met over de 300 andere fijne idioten. Als je het schema ziet lijkt het serieus maar we hebben een hoop lol. :D
Dat ziet er echt super leuk uit!
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Plaats reactie