slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Wat heerlijk, geniet van de sneeuw!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Vandaag bewust over de poolcirkel gegaan, over de bergpas. Temp was maar -1/-2 maar er stond een straffe windkracht 10 met enorm veel stuifsneeuw, kon dus de auto niet uit. Zelfs het cafe/koffiehuis was gesloten, dus maar even gepauzeerd en weer doorgereden. We zijn dus weer weg van de Lofoten en weer rustig aan onderweg naar Trondheim
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

oh met bewust bedoel ik dus dat ik me er echt bewust van was :) 0p de heenweg lag ik heerlijk te slapen op de boot en dus nergens erg in gehad
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Londen was druk
.. en nat

dat jullie t weten
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Doorwerth was rustig en nat. :lol: met soms een zonnetje, dat ook.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

:nopompom:

Kitten deel van 't bilderberg complot?
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Sstt!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Wachtkamerpost in het ziekenhuis (ik ben zo zat van ziekenhuizen en doktoren)

Hebben jullie een leuk weekend gehad? Geef me ff wat om bij te lezen want ik ben hier nog wel even :p
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ik zie het nu pas, ben je de wachttijd nog aangenaam doorgekomen?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik hoop dat je niet meer in de wachtkamer zit.

Evengoed: weekend was best wel ok. Naar een musical geweest in een inimienie buurthuistheatertje. Nu wel een beetje chagrijnig omdat een pakketje dat vandaag zou komen, morgen pas komt. 1500 kilometer vanuit Litouwen naar Amsterdam in anderhalve dag, 30 km vanuit Amsterdam naar mijn huis duurt nu al twee dagen en de klok loopt nog.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Hahaha nee ik heb het gehaald hoor. Alles was goed t duurde gewoon lang allemaal
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Hier een kutweekend. Had leuk moeten worden met twee nieuwe auto's, maar slecht nieuws over een familielid en nog altijd in onzekerheid. :(
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Hopelijk hoef je voorlopig niet terug voleuse!

:( kitten
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Ik ben net zo zat van doktoren en ziekenhuizen
Ik hoest al sinds half januari, na allerlei dokterbezoekjes en uiteindelijk longarts, blijkt het kinkhoest… kan je dus krijgen als je ingeënt bent én het ook al een keer op je negende gehad te hebben.
Nu heb ik een kraakbeen ontsteking tussen ribben en borstbeen, van al het hoesten. Pijnlijk

M’n oudste (Lachebekkie / stuiterbal) heeft sinds een half jaar buisjes, maar oren weer helemaal dicht. Na huisarts bezoek doorverwezen naar kno. Bezoek moet nog komen.
Nu zijn er gisteren twee voortanden uitgetrapt door een klasgenootje. Per ongeluk, met klimrekken.
Tandarts bezoek. Maar gelukkig melktanden en niet erg. Wel een fietsenrek nu in haar bekkie.
De jongste (Bollewangenhapsnoet, maar dat was toen ze baby was, nu heerlijke wangen met kuiltjes) zat opeens helemaal onder een nieuw soort eczeem / uitslag.
En ik ken eczeem, sinds mn geboorte. Dit waren atypische plekken en andere jeukbuktjes. Na huisarts, doorverwezen naar dermatoloog, bezoek moet nog.
Hoop gedoe…
Relatief onschuldig hoor allemaal, maar wel vermoeiend.

Hoe gaat het met je familielid Kitten?

We hebben vandaag gehoord dat m’n oom prostaatkanker heeft met waarschijnlijk een uitzaaiing, maar daarvan moet nog een biopt genomen worden. M’n vader was er verdrietig van. Hij gaat sowieso niet zo lekker, ander half jaar na de dood van m’n lieve mama…
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: slowchat

Bericht door Heidi »

Ik ben net zo zat van doktoren en ziekenhuizen
Ik hoest al sinds half januari, na allerlei dokterbezoekjes en uiteindelijk longarts, blijkt het kinkhoest… kan je dus krijgen als je ingeënt bent én het ook al een keer op je negende gehad te hebben.
Nu heb ik een kraakbeen ontsteking tussen ribben en borstbeen, van al het hoesten. Pijnlijk

M’n oudste (Lachebekkie / stuiterbal) heeft sinds een half jaar buisjes, maar oren weer helemaal dicht. Na huisarts bezoek doorverwezen naar kno. Bezoek moet nog komen.
Nu zijn er gisteren twee voortanden uitgetrapt door een klasgenootje. Per ongeluk, met klimrekken.
Tandarts bezoek. Maar gelukkig melktanden en niet erg. Wel een fietsenrek nu in haar bekkie.
De jongste (Bollewangenhapsnoet, maar dat was toen ze baby was, nu heerlijke wangen met kuiltjes) zat opeens helemaal onder een nieuw soort eczeem / uitslag.
En ik ken eczeem, sinds mn geboorte. Dit waren atypische plekken en andere jeukbuktjes. Na huisarts, doorverwezen naar dermatoloog, bezoek moet nog.
Hoop gedoe…
Relatief onschuldig hoor allemaal, maar wel vermoeiend.

Hoe gaat het met je familielid Kitten?

We hebben vandaag gehoord dat m’n oom prostaatkanker heeft met waarschijnlijk een uitzaaiing, maar daarvan moet nog een biopt genomen worden. M’n vader was er verdrietig van. Hij gaat sowieso niet zo lekker, ander half jaar na de dood van m’n lieve mama…
Do more of what makes you happy
Plaats reactie