Je eerste speelfeest

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Je eerste speelfeest

Bericht door kitten »

Die leeftijdsgrens snap ik niet. Ik vind hem ook nergens op slaan. Gisteravond op de boot nog, ik vind het juist fijn, zo'n brede groep qua leeftijd. Een geruststelling dat het leven niet ineens ophoudt na de 60. Inclusief, voor iedereen.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Je eerste speelfeest

Bericht door juffie »

Vssm Nijmegen in 2006. Een eeuwigheid geleden lijkt het wel!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Je eerste speelfeest

Bericht door Frodo »

Beetje late reactie maar toch...

Mijn - of liever gezegd ons - eerste speelfeest was op de Showboat toen Manita nog maar net begonnen was. Als gevolg daarvan liepen er nogal wat eh... heren in wit ondergoed rond die vaste klanten waren van de parenclub en vermoedelijk hoopten op zo'n SM-avond een makkelijk slavinnetje te scoren.

Hoe dan ook, er werd veel rondgekeken maar vrij weinig gespeeld, ook al waren de opties daartoe ruimschoots aanwezig. Dus besloten een vriendinnetje die we via ChatPlaza hadden leren kennen en ik het ijs maar eens te breken: Zij naakt tegen een andreaskruis en ik met 'n rubberen karwats tegenover haar.

We waren net lekker bezig toen ik merkte dat er achter mij iemand steeds dichterbij kwam: Een ventje dat ijverig over z'n kruis (achter zo'n witte onderbroek) stond te wrijven.

De karwats iets verder naar achter zwiepend dan nodig was - zodat het ventje een noodsprong moest maken om het ding te ontwijken - verzocht ik hem beleefd doch dringend afstand te houden.

Wat ie daarna ook wel deed trouwens want ja, want wat zeg je achteraf regen de politie? "Iemand heeft me op een BDSM-feest geslagen"?

Ja duh...

De pret bleek niet over: Net naast dat andreaskruis zat een koppel op een bankje toe te kijken en ik hoorde haar tegen hem fluisteren: "Hij slaat wel hárd he?"

De dame aan het kruis had die opmerking echter wel gehoord en wendde zich tussen de meppen door tot mij:

"Zeg Fro, ga je nog lang door met kietelen?"


:)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Je eerste speelfeest

Bericht door Heidi »

:mrgreen:
Do more of what makes you happy
Deleted User 1996

Re: Je eerste speelfeest

Bericht door Deleted User 1996 »

Na een afwezigheid van enkele weken, weer een teken van leven van mijn zijde.

Mijn eerste speelfeestje dus.
Dat was dus ergens begin jaren 90 bij de VSSM die destijds op meerdere lokaties bijeenkomsten had. Welke lokaties kwam ik toen onder andere? Breda in Club Ten; Den Haag in BarX waar ik nadien ook op hun eigen avonden weleens kwam; Wittevrouwensingel Utrecht en later de Werfkelder; Amsterdam niet te vergeten, 2x per maand zelfs en in Nijmegen kwam ik ook weleens.

BarX in Den Haag heb ik ervaren als de meest gezellige lokatie en bijna altijd stampvol. Jammer dat ik destijds zo ver weg woonde en lang niet in staat was om regelmatig te komen. Gevolg was uiteindelijk dat ik nog een handvol muntjes thuis had liggen toen deze lokatie gesloten werd.
De laatste jaren, sinds de sluiting van Phee's in Zaandam, ben ik nergens meer geweest. Daarvoor zijn twee oorzaken aan te wijzen; 1e: mijn zeer beperkte budget en aangewezen zijn op het ov; 2e: me vrijwel nergens meer welkom voelen, vooral om reden van vooroordelen t.a.v. alleengaande single mannen.
Voorts heb ik natuurlijk ook mijn leeftijd tegen, als 55+ zijnde.

Wat leeftijden betreft, ik heb mensen ontmoet die 70+ waren en die gewoon actief waren met BDSM. Het waren mensen waarvoor ik respect had voor de wijze waarop ze actief waren met BDSM. In elk geval waren het actieve BDSM-ers die zich niet lieten tegenhouden op basis van hun eigen leeftijd... In alle gevallen waren het wel stellen of koppels, dat zou wel een verschil kunnen maken.
Plaats reactie