Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

Hier ook zo goed als niet bestaand en ik vind het lastig. Door de zwangerschap heel veel zin, maar dat maakt het ook tegelijkertijd lastig want ik wil daarom ook niet zomaar met iedereen wat doen. En als er dan een keer iets gebeurt dan moet het ook voorzichtig.
Ik probeer wel naar feestjes/munches te gaan om zo mensen te leren kennen. Vaak met succes (van leuke gesprekken tot spel), maar ik merk ook dat het een heleboel onzekerheden naar boven haalt. Iemand reageert niet op mijn reactie op zijn advertentie? Direct een boehoe, zie je wel, ik ben niet eens leuk genoeg voor een afwijzing. Daar zullen overigens hormonen wellicht ook een rol in spelen :).
Ik vind het wel fijn om hier ervaringen van anderen te lezen. Het beeld bestaat toch wel dat het voor sub vrouwen allemaal zo makkelijk is, dat die ze voor het uitkiezen hebben. Dan moet er haast wel iets mis zijn met je als dat voor jou niet zo is. Maar ik geloof dat het voor iedereen net zo moeilijk is om iemand te vinden met wie het goed genoeg klikt voor seks, spel of meer.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door JJV »

... Iemand reageert niet??

Ehm. Niet om t 1 of ander. Maar ik ben 9 ui 10 gewend (cupid) of nog erger (0 adult chat) die niet reageren
~\v/~
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

Ik ben daar zelf misschien anders in, als ik een advertentie zou zetten zou ik wel iedereen een berichtje terug sturen. Zeker als diegene er duidelijk wel moeite voor heeft gedaan. Een "dank je wel, maar ik zie zo geen match" is niet heel veel moeite. Doe ik ook bij ongevraagde privé berichten; als het blijkt dat diegene tenminste mijn profiel heeft gelezen en meer dan alleen "hey!" stuurt dan stuur ik ook iets terug.

Maar goed om te lezen (of nou ja, goed?) dat het niet heel vreemd is.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door JJV »

Als ik hoor dat iemand op een dating app meteen honderden berichten krijgt snap ik t ook hoor dat mensen niet reageren.

Zoals ik t ook snap dat t demotiverend werkt geen bericht te krijgen
~\v/~
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door thaliya »

Ik vind een dating app wel weer heel anders dan een advertentie op FL.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Deleted User 1996

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 1996 »

thaliya schreef: 10 jun 2019, 11:25als ik een advertentie zou zetten zou ik wel iedereen een berichtje terug sturen. Zeker als diegene er duidelijk wel moeite voor heeft gedaan. Een "dank je wel, maar ik zie zo geen match" is niet heel veel moeite. Doe ik ook bij ongevraagde privé berichten; als het blijkt dat diegene tenminste mijn profiel heeft gelezen
Geen antwoord of een bedankje geven zegt veel over die persoon, lijkt mij. Al moet je niet verwachten dat zo'n reactie binnen een uur al in je inbox ligt. Sommigen denken idd dat een reactie of antwoord onmiddelijk gegeven wordt, maar dat is niet altijd het geval.
Profielen lezen?? Ik vrees dat velen niet verder komen dan de profielfoto bekijken en eventueel de overige plaatjes...

Zelf zet ik als man zijnde geen adje. Ervaring leert dat er alleen feedkicks gegeven worden. Ik denk dat als een dame iemand zoekt, dat ze mij eerder gevonden zal hebben dan ik haar... Als ik tenminste voldoe aan haar wensen die ze steld.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door kitten »

Dat het voor vrouwen zo makkelijk zou zijn, is gewoon ook een dikke, dikke mythe. Er is echt niks mis met jou hoor!
Deleted User 1996

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 1996 »

Dankjewel kitten.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Daantje »

Mijn kinkleven is inmiddels in een net zo'n diep coma geraakt als mijn seksleven en mijn dateleven. De laatste keer dat ik iets kinky's gedaan heb moet onderhand twee jaar geleden zijn. Via Fet een half jaar terug een date gehad, maar dat was ook niet meer dan een avondje oraal kletsen. Ben bezig om het een ander weer een beetje walker (braaaaaaains) te maken. Zo ook Tinder geprobeerd, maar dat hield ik 36 uur vol voor ik een rage-quit deed. Ik denk dat ik maar gewoon ouderwets naar München moet, beetje onder de mensen komen, want online daten doet het 'm voor mij niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door chell »

Over reageren op reacties op advertenties; ik ben daar op een gegeven moment dus wel mee opgehouden. Hoe onaardig ook, maar ik werd gek van de mannen die dan in discussie gingen omdat zijn van mening waren dat we heusssss wel een match waren.
Deleted User 1996

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 1996 »

Onder de mensen komen waarover Daantje schrijft, dat zou ik eigenlijk ook -meer- moeten doen.
Tegelijk weet ik dat het uitloopt op een teleurstellende ervaring, in de zin van nauwelijks iemand gesproken. Velen zijn reeds met elkaar in gesprek en veelal groepsvorming ook waardoor ze mij niet zien zitten. Nee, ik stap niet op de mensen af uit vrees dat ik dan een irritante stoorzender ga zijn. Single mannen hebben al een hele slechte naam in kinky kringen en ik vind het niet nodig om daar zelf ook nog eens aan bij te dragen.

Ow, chell. Ja, dat zijn nu net dat type mannen die het voor de goedwillende verpesten. Mannetjes dus die niet kunnen omgaan met een afwijzing. Die een "nee" niet willen of kunnen accepteren. En dan gaan zeuren en doordrammen, zouden ze dat ook doen in irl? Waarschijnlijk niet, want dan zullen ze al snel blauwe plekken hebben op bepaalde plaatsen. Op speelfeesten gedragen ze vaak net zo en waarschuwen helpt zelden. Totdat een vrouw "per ongeluk" haar naaldhak stevig op de voet zet van zo'n irritant mannetje... Of "misslaat" met een zweep. Dat helpt soms wel.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Ik denk dat ik stuiter. Dat mn slechte humeur en korte lontje met 1 goed spel zijn opgelost.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door JJV »

Duitse vlag short aan door een volksbuurt... Auto spanking
~\v/~
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Heidi »

Hahaha ik heb een beeld
Do more of what makes you happy
Fayenne1-7

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Fayenne1-7 »

Inmiddels mijn 1e echte ervaring gehad. Wat was het spannend en wat was ik nerveus!
Maar oh oh wat was het fijn!
Dankjewel Frodo
Wat mij betreft komen er nog veel van dit soort momenten bij.

Liefs
Fayenne
X
Plaats reactie