Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door eireann »

Leuk om te lezen dat het weer lekker gaat, afspreken als de huisgenoten er niet zijn? Of ben je inmiddels huisgenoot vrij?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Voleuse »

Aww wat leuk
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Jezebel »

Wat fijn Frodo!

Hier ligt alles volledig op zn gat, sinds mijn zwangerschap al... eerst was ik te moe, toen had ik pijn, daarna (of tegelijkertijd) een stomme schimmel waar ik te lang mee heb doorgelopen, inmiddels was er een buik en een erg aanwezige baby. Oja, en hormonen. Die laatste heb ik denk ik nog steeds, en ze zorgen ervoor dat ik helemaal geen zin heb in wat dan ook op seksueel gebied. Ook nu de baby van mijn buik naar de wieg is verplaatst niet. Ik voel me vooral moeder (en seks, laat staan bdsm-achtige dingen, hoort daar niet bij, ofzo) en niet meer mezelf.
Ik mis de seks niet eens, maar wel de intimiteit die er ook bij hoort. En ik zou het wel fijn vinden om niet meer dicht te klappen als er iets seksueels gebeurt, of misschien zelfs zin te krijgen. Het maakt me onzeker dat ik zo veranderd ben.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door puppie »

Uhm, ik denk dat het vrij normaal is Jezebel :kiss:
Hier idem en dat heb ik na alle zwangerschappen zo ervaren.
Ik troost me aan de gedachte dat ik uit ervaring ondertussen weet dat het ook weer voorbij gaat en goedkomt.
Hier helpt het wel om erover te praten en het te benoemen :)
wandering_one

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door wandering_one »

Dat klinkt super Frodo! Tof dat je het weer op hebt kunnen pakken.

Jezebel, dat is niet leuk. Maar zoals puppie zegt denk ik ook dat het wel een normaal iets is onder deze omstandigheden. Ik herken het in ieder geval ook van na mijn zwangerschappen. En bij mij is het na verloop van tijd wel weer over gegaan. Maar 't is wel stom en het kan zo lang duren als je er middenin zit.

Bij mij is er ook niets gaande. Vorig jaar wel een keer of 5 met anderen gespeeld op feestjes, voornamelijk pijnspel en wat bondage en geplaag enzo. Dat voelde voor mij als (opnieuw) thuiskomen en ik wilde alleen maar méér. Maar voor man voelde het niet goed. Hij zag het vanaf het begin eigenlijk al niet zitten maar wilde het proberen voor mij. Maar 't ging te veel tussen ons in staan. Nu al meer dan een half jaar niet meer gespeeld. De behoefte komt in golven gelukkig, soms periodes van wanhopig stuiteren maar ook periodes waarin ik er bijna niet mee bezig ben. Blijft wel lastig.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Heidi »

Voor mij ook herkenbaar Jezebel en puppie
Een paar maanden na de geboorte van Lachebekkie voelde ik me sterker dan ooit en had ik meer zin in bdsm (en seks) dan ooit
Nu drie maanden na de geboorte van Bollewangenhapsnoet is dat echt helemaal tegenovergesteld. Echt geen zin, nergens in. M’n werk ook niet. Ben elke dag zo druk met m’n twee meiden. Het is net of er geen energie over is, voor wat dan ook...

Komt wel weer goed!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door puppie »

Hihi ik heb ook geen zin in werk :lol:
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Arno »

Mooi om te lezen, het is je gegund.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door tijgie{K} »

Bdsm leven? Seksleven? Was da?
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door miss_meeko »

tijgie{K} schreef: 17 mei 2019, 22:14 Bdsm leven? Seksleven? Was da?
Dat ding wat in een ver grijs verleden nog gewoon was ;)
Keek net een kleine comedy serie Bonding op Netflix. Apte maar meteen aan een vriendin dat in zo ook bijna aan sm deed 😜
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Seksleven, wat is dat op dit moment? bdsm-leven: op touwtjes bijeenkomsten knopen en geknoopt worden met verschillende daar te ontmoeten partners. Spelen: incidenteel met speelgrage bezoekers bij VSSM.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 1996

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Deleted User 1996 »

tijgie{K} schreef: 17 mei 2019, 22:14 Bdsm leven? Seksleven? Was da?
Dat zoeken we op :D

Hier idd ook niets meer van te merken. Wat ik bezit bleek makkelijk in 1 verhuisdoos van de Action te passen en daar zit het dus thans in. Heb gemerkt dat ook in de bdsm-wereld de verharding is toegeslagen, net als in de rest van onze samenleving. Ik voel en wordt blijkbaar niet meer geaccepteerd zoals ik ben. Ja, ik weet het zelf ook dat ik niet de makkelijkste ben in de omgang en dat wat ik zeg komt blijkbaar nogal bot over bij anderen.
Al langere tijd bezoek ik om deze reden geen meetings meer en ontmoet daardoor ook geen gelijkgestemde mensen. Naast dat ik "onhandig" overkom bij anderen in het kontakt, heb ik ook te maken met hardnekkige vooroordelen over alleengaande mannetjes. Bepaald niet uitnodigend en motiverend om achter de welbekende geraniums vandaan te komen.

De activiteiten die hier in het forum onder de rubriek agende worden opgenoemd, bezoek ik dus ook niet. Mijn argument daarvoor is: ik doe er beter aan om weg te blijven, dan kunnen anderen zich niet ergeren aan mij en veroorzaak ik ook geen irritaties. Maar vaak speelt ook mee dat ik het idee heb dat er een grote groep is/ontstaat en veelal ook een ons-kent-ons sfeer omdat veel ws-forummers vaste bezoekers zijn van zulke activiteiten.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door JJV »

Frodo schreef: 16 mei 2019, 22:15

Alleen de verzameling BDSM-strips bleef zich gestaag uitbreiden. Je bent liefhebber of niet.

vroeg ik me af,
ik kwam door een mij onbekend keyword op fet (en de google op dat keywoord) op de verzameling van https://zizki.com/
was die je al bekend?
(zit een vreselijk ranzig popup aan soms.. maar eh.. wow)
~\v/~
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Frodo »

JJV schreef: 29 mei 2019, 09:29 was die je al bekend?
Nee, die kende ik nog niet.

Nou dacht ik eerst "Wat moet ik nou met een paysite?" maar de plaatjes zijn niet beveiligd. We kunnen de verzameling dus nóg verder uitbreiden.

Mijn dank hiervoor!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jouw bdsm- en seksleven op dit moment.

Bericht door Peter^ »

Zo'n actief bdsm leven als dit weekend heb ik nog niet eerder meegemaakt. Zaterdag als rigger twee leuke dames immobiel gemaakt en laten ontspannen. Vandaag bij de VSSM 3 dames tegelijkertijd mogen dienen als sub.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie