spelen in hotel

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

spelen in hotel

Bericht door Peter^ »

Ik heb een sub leren kennen, en heb een keer op vssm met hem gespeeld. Het klikte en hij wil weer spelen. Kan niet bij hem en ook niet bij mij thuis.
Nu stelt hij voor dat hij een overnachting in een hotel boekt, en dat we dan op zijn hotel kamer kunnen spelen.

Wat kan er wel en niet m.b.t. spelen in een hotelkamer? Moet je je als bezoeker bij een hotel aanmelden? Waar nog meer op te letten?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: spelen in hotel

Bericht door Crownless »

Hotelkamers kunnen gehorig zijn. Dus een ballgag is aan te raden.

Verder zou ik even in de algemene voorwaarden/huisregels kijken van desbetreffende hotel. Sowieso vinden veel hotels het niet goed als er twee personen zijn op een eenpersoons kamer.

Ik weet niet precies hoe het zit. Officieel zullen veel hotels het niet goed vinden dat er seks-afspraken worden gemaakt (ook al heb je geen seks bij bdsm, de meeste nilla's zien het onderscheid niet). Aan de andere kant gebeurt het wel, en weet het hotelpersoneel heus wel dat het gebeurt en wil een hotel ook gewoon geld verdienen. Dus volgens mij zal niemand iets ervan zeggen of iets doen als je/jullie discreet zijn.

Het makkelijkst is als je sub een tweepersoons kamer boekt en jullie samen aankomen. Dan zijn jullie gewoon een stel. Als dat niet kan, of je dat niet wilt, kan je sub eerst inchecken en zeggen dat zijn partner later komt. Dan is je melden bij de receptie met "hoi, ik hoor bij <naam sub>, welke kamer moet ik zijn?" wel netjes.

Maar misschien dat @Daantje er meer over kan zeggen, zij heeft in het hotelwezen gewerkt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: spelen in hotel

Bericht door Ravelijne »

Volgens mij is het geen probleem om apart in te checken, hoor. Ik ben ook wel eens later nagekomen dat ik aankwam terwijl Zarath in vergadering zat elders. Ik weet alleen niet meer of ik me toen moest identificeren.

Qua wat er wel en niet kan: check of je inkijk hebt door een raam en of de gordijnen goed sluiten, let op gehorigheid en laat de boel netjes achter. Zwepen is wel lastig, denk ik, zowel qua ruimte als qua geluid. Maar misschien zijn er mensen die al eens op een hotelkamer gespeeld hebben die daar meer over kunnen zeggen.

Er zijn ook mensen die hun speelzolder verhuren voor een middag of een dag. Of bed and breakfasts die speciaal ingericht zijn voor kinksters. Daar is het logisch dat je kunt spelen en kun je openlijk praten over wat daar wel en niet kan. Dat is ook nog een idee. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: spelen in hotel

Bericht door chell »

Ik heb twee keer gespeeld op een hotelkamer, waarbij we de eerste keer ook niet hebben overnacht (de tweede keer heb ik wel in het hotel geslapen) Ik vond het allemaal nogal awkward eigenlijk. Het was - met name de eerste keer - wel heel overduidelijk dat we er een (seks)date hadden. En hotels zijn best gehorig, dus ik voelde me ook niet heel erg op m'n gemak.
Ik zou eerder kiezen voor het huren van een speelruimte of vragen of je gebruik kunt maken van de speelruimte van een bekende. Of een feestje opzoeken.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: spelen in hotel

Bericht door Heidi »

Of een (swingers)club
Daar zijn toch regelmatig ook kruizen/slings/massagetafels waar je kunt spelen, liefst in een aparte ruimte. Alleen is er dan soms wel publiek. Maar soms zijn er ook kamers die je kunt afsluiten...

Veel plezier alvast in ieder geval!
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: spelen in hotel

Bericht door Crownless »

Ik heb op zich vaak zat gespeeld in een hotel, en ik vind zwepen best te doen. Ik bedoel, als je kunt spelen op een speelfeest in een bordeel (bijv. Club Ron) lukt het in een hotel ook.

Ik weet jullie budget natuurlijk niet. Maar de speelkamer in het fetish café in Antwerpen verhuurt haar kelder op donderdag en vrijdag avond voor 40 euro per uur. http://www.fetish-cafe.com/verhuur/verhuur_nl.html

Zo zullen er misschien nog meer locaties zijn?

Een speelfeest is natuurlijk wel het makkelijkst, maar ja, dan zit je dus wel vaak met anderen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: spelen in hotel

Bericht door thaliya »

Ik heb ook lang in de horeca gewerkt en nog veel vrienden in het hotelwezen. Als je een kamer voor een paar uur overdag huurt dan weet eigenlijk iedereen dat je zeer waarschijnlijk een seks date gaat hebben. Dat maakt op zich nog niet eens zoveel uit, maar je hebt ook te maken met dat de ruimte waarschijnlijk klein en gehorig is.
Ik zou ook kijken naar het huren van een speelruimte.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: spelen in hotel

Bericht door isara »

Ik heb het vroeger regelmatig gedaan, de eerste keer was awkward (dacht dat iedereen van m'n gezicht kon aflezen dat ik daar voor dirty dirty seks kwam), maar het werd steeds gewoner.
Het is allemaal wat krapper, maar niet echt krapper dan een slaapkamer. Zwepen kan best als je bv op bed ligt. Het geluid is wel een dingetje. Je kunt om een kamer aan het einde van de gang vragen bij reserveren.

GROOTSTE TIP: TIEWRAPS. Want die stomme boxsprings zijn vaak twee eenpersoons die tegen elkaar aan staan, en je kunt nauwelijks in eht midden liggen zonder dat de boel uit elkaar beweegt, Dus even de poten aan elkaar vastbinden. (of touw natuurlijk, maar mijn D was zo'n sukkel die touw maar niks vond).
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: spelen in hotel

Bericht door leonietje »

https://www.dayuse.nl/pages/tips/relax
Op deze pagina kun je dagkamers huren waarbij ook expliciet als voorbeeld bij staat dat je er soms gewoon een dagje/paar uur tussenuit uit wil met je geliefde en dat dat bij deze hotels kan.

Ik heb een keer een kamer geboekt op deze manier en niemand die er moeilijk over deed bij de receptie. Je kan redelijk anoniem boeken. Er werd in het hotel niet eens naar mijn legitimatie gevraagd terwijl ik die al in mijn handen had want ik had toch niets te verbergen.
En ik mocht als ik wilde ook contant betalen bij aankomst.

Doordat het allemaal zo anoniem mocht voelde het juist een beetje stiekem. Maar het hotel was zeer discreet. En de dag was echt super relaxed.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: spelen in hotel

Bericht door Peter^ »

Fijn dat jullie meedenken. Deze sub komt uit het Noorden en gaat de volgende dag op vakantie via Schiphol. Hij overnacht dus een nacht in een hotel in Utrecht. En wil mij daar graag 'savonds ontmoeten. Moet ik als bezoek dan ook inchecken?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: spelen in hotel

Bericht door Ravelijne »

Geen idee. Vraag het even na bij het hotel, of vraag of hij dat even doet. Ik denk dat je gewoon door kunt lopen naar zijn kamer, als hij daar al is en open kan doen. Kan dus wel een ding zijn als het een eenpersoonskamer is, en er twee personen aanwezig zijn.
Plaats reactie