prikspeeltjes

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Deleted User 1996

prikspeeltjes

Bericht door Deleted User 1996 »

In een ver verleden heb ik ooit bij Massad een zgn prik-bh gekocht, uitvoering voor mannen.
Zelf omdoen was best lastig met de gesp op de rug en zat dan ook nooit echt goed. Totdat op een meeting een vrouw zo bereidwillig was om die prik-bh vast te gespen. Dat heb ik geweten! Nu zat ie echt goed strak en best wel pijnlijk, dat zal vast ook de bedoeling geweest zijn. Volgens haar was dat normaal en heb ik het zelf nooit goed omgedaan. Losmaken deed ze niet, want ze zei dat ik het zelf gevraagd had of ze het bij mij wilde vastgespen.
Goh, wat was ik blij dat ie na enige tijd eindelijk afgenomen werd. Dat voelde als een bevrijding!
Sindsdien heb ik daar een soort haat/liefde verhouding mee. Weet niet goed hoe hiermee om te gaan.

Laatst zag ik een vrouw op foto's die ook zo'n prik-bh droeg, vanzelfsprekend de vrouwenvariant met tepelgat. Die liet weten dat de prik-bh een aangename prikkeling geeft zonder echt pijnlijk te zijn. En dat dus met gewichtjes die aan tepelklemmetjes hangen...
Ligt het dan toch aan mij? Of aan de vrouw die het destijds bij mij omdeed?

Iets vergelijkbaars bestaat dan blijkbaar ook voor het "klokkenspel" waar wij mannen van voorzien zijn. Nou, dat lijkt me dan wel buitengewoon pijnlijk en gaat het klokkenspel zijn naam waarmaken. Al komt dat geluid ergens anders vandaan, het staat blijkbaar met elkaar in kontakt.

Zijn er mensen met ervaringen hiermee en wat kunnen jullie erover vertellen?
Adressen waar verkrijgbaar is ook wel fijn om te weten. Al ga ik waarschijnlijk niet gelijk een sprintje trekken naar de betreffende erotiekshop.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: prikspeeltjes

Bericht door Frodo »

Nou, omdat ik er weer eens zin in heb:

Ten eerste zou ik die b*tch die jou dat ding omgedaan heeft en vervolgens niet meer af wilde doen bij een volgende ontmoeting namens mij een rotschop geven. Zo ga je niet met mensen om - zelfs niet met subs.

Zo'n prikbeha is best venijnig maar alleen écht niet te harden als je 'm véél te strak aantrekt. Doe je dat niet, dan kun je inderdaad makkelijk wat gewichtjes aan de tepelklemmen hangen.

Wil je zelf een mannelijke versie van zo'n ding wat goed door jouzelf te hanteren is, verbouw dan het exemplaar dat je al hebt: Schaf daarvoor een gaatjestang aan, knip het leer tussen de cups aan de voorkant grotendeels weg, maak daar gaten in en rijg daar twee koordjes door. Gesp de bandjes aan de achterkant vast en klaar is je verstelbare beha.

Een exemplaar voor het scrotum heet overigens een parachute en daarvoor gaat hetzelfde op: Des te strakker je de boel aantrekt, des te vervelender het wordt. Ze zijn als ik me niet vergis al voor een paar euro in China te bestellen
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: prikspeeltjes

Bericht door Ravelijne »

Goeie tips van Frodo! Wat ik nog kan toevoegen is dat borsten ook gewoon wat meer meegeven, over het algemeen. Dat verdeelt de sensatie van kleine puntjes soms wat meer. Er zijn vast uitvoeringen van prik-beha's voor vrouwen die enorm pijnlijk kunnen zijn, maar vergelijk het met een prikmatje onder je billen versus een prikmatje op een stuk van je lijf wat minder meegeeft en waar sneller bot onder zit, bijvoorbeeld je ribben of je borstbeen of je sleutelbeentje (allemaal afhankelijk van je bouw). De meeste mannen hebben minder meegevend weefsel op hun borst, dus daar wordt de druk niet zo goed verdeelt.
Deleted User 1996

Re: prikspeeltjes

Bericht door Deleted User 1996 »

Zoals reeds geschreven was dat dus al vrij lang geleden en na die ervaring heb ik 'm op enig moment in de afvalbak gemikt.
Nu kan het best zo zijn dat die vrouw gewoon sadistisch was en dat het voor haar de gewoonte is om alles echt strak aan te trekken. Daarover kan ik niet oordelen.
Maar toch he, kennelijk heeft dat prikkende op een of andere wijze een onverklaarbare magische aantrekkingskracht, zelfs voor mij :shock:

Als ik wist wat de juiste zoektermen zijn voor deze sm-speeltjes, dan zal ik eens gaan zoeken bij ome Ali of bij meneer Bol.com Deze laatste verkoper heeft in elk geval ook dwangbuizen in het assortiment, met garantie zelfs :lol:
Deleted User 1996

Re: prikspeeltjes

Bericht door Deleted User 1996 »

Nou, als ik "bra with spikes" inklop bij ome ali krijg ik niet het gezochte artikel, wel hele andere...
Google translate werkt dus niet voor kinky items.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: prikspeeltjes

Bericht door Frodo »

Ali heeft ze (zo merk ik nu) ook niet. Wel de parachutes die ik vermeldde maar zonder geprik.

Zoek eens op "bdsm prikbeha" voor Nederlandse leveranciers en "bdsm pin bra" voor de Engelstalige sjops.

Zijn er zat heur!
Deleted User 1996

Re: prikspeeltjes

Bericht door Deleted User 1996 »

Bedankt Frodo voor de tips.
Plaats reactie