Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn

Welke geslachtsdeelwoorden vinden jullie fijn/sexy klinken?

Vagina
5
10%
Penis
6
12%
Kut
7
14%
Kutje
8
16%
Lul
5
10%
Pik
8
16%
Piemel
4
8%
Anders (explain)
5
10%
Doe mij maar een cupcake (asex optie)
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door kitten »

De gitaar is een mooie vergelijking. Daarbij wordt nooit gesproken van verslaving. Wordt seks ooit zo erg dat het die term wel verdient? Ik vraag me dat af.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Heidi »

Ik heb er ooit een film over gezien: “shame”
Was een goede film
Maarja wel een film, dus hoe het irl is, weet ik niet
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door tessie »

Nu werd ik ook nieuwsgierig en deed ergens online zo'n test, en ik zit blijkbaar ook in 'de gevarenzone' en heb dus mss wel een seksverslaving. Maar ja, mijn baan lijdt daar helemaal niet onder lol.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door JJV »

:schater: Bij jou heet t workaholic :schater:
~\v/~
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Ravelijne »

kitten schreef: 01 aug 2019, 15:34Wordt seks ooit zo erg dat het die term wel verdient? Ik vraag me dat af.
Ik denk dat als je het gebruikt om problemen te vermijden, dat het dan wel echt problematisch kan worden. Maar dat geldt voor alles en daarmee is alle vermijdend en/of compulsief gedrag nog geen verslaving. Ik weet niet of 'verslaving' nou de meest rake term is en ik denk dat het wel iets zegt dat 'teveel' seks en 'verslaving' sneller besproken en behandeld lijken te worden, terwijl dingen als je verlangens niet bespreken en je grenzen bewaren waarschijnlijk veel vaker een ding zijn en ook enorm veel impact hebben op je levensgeluk.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Pien »

Bij mij op het werk wordt 'verslaving' gediagnosticeerd wanneer het fysieke schade oplevert (tot bloedens toe masturberen), dwangmatig is, impulscontrole afwezig is en er seksueel grensoverschrijdend gedrag plaats vindt.
Maar het blijft altijd een spanningsveld... want 'mijn' cliënten hebben vaak niet de 'reguliere' mogelijkheden om hun behoeften te vervullen en blijkbaar is seks een dusdanig lastig onderwerp dat verwanten, wettelijk vertegenwoordigers en ook professionals er zenuwachtig van worden en het onderwerp liever vermijden en het soms zelfs verbieden om invulling te geven aan behoeften (familie, gelukkig nooit collega's)
Plaats reactie