Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn

Welke geslachtsdeelwoorden vinden jullie fijn/sexy klinken?

Vagina
5
10%
Penis
6
12%
Kut
7
14%
Kutje
8
16%
Lul
5
10%
Pik
8
16%
Piemel
4
8%
Anders (explain)
5
10%
Doe mij maar een cupcake (asex optie)
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Pien »

Ik ga stuk hier.

Bij sexy times vermijd ik het benoemen graag. In spel me dingen laten benoemen is ultiem ongemakkelijk.

Functioneel: plasser, vagina, piemel. (Kutje vond lief echt een no-go voor z'n dochters geslachtsdeel. Lief had het liefst een 'poes, muis (?! Echt... wtf), fluit of doos' voor z'n dochters vagina. Dat mocht van mij echt niet)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Ravelijne »

Muis heb ik inderdaad wel eens gehoord, maar ik krijg er zelf ook dit gezicht van: :confused:

Fluit ken ik dan weer alleen voor piemel, dus da’s lekker verwarrend. Of prettig unisex, dat kan ook. :D
Deleted User 178

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Deleted User 178 »

pluis schreef: 23 jul 2019, 17:56
Natuurlijk voor de sadisten onder ons wel leuk als je zelf je smoel strak kunt houden: om dan met een uitgestreken gezicht te vragen of je iemand eens even lekker in het het natte voorbipsje zal seksen, ofzo, of dat je eens extra stout met dat lekkere piemeltje iemand z'n kontgaatje wilt ratsebatsen.
Whahhaha! Ooh, als iemand dat zou zeggen! Hoop ik dat die bestand is tegen uitgelachen worden. :lol:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Crownless »

Het natte voorbipsje ook :schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door tessie »

Ik ben echt team vulva, dus ik gebruik vulva voor de buitenkant en vagina voor de binnenkant en voor het andere geslacht gebruik ik meestal piemel. Al schijnt dat 'officieel' een kinderwoord te zijn. Wat ik een heel raar fenomeen vind ook.
Bij sexy times zeg ik kutje en lul, al gebruik ik dat niet heel vaak omdat ik niet zo vaak dingen zeg als oohh stop je lul in mijn kutje. Ofzo. Pik en kut vind ik ook prima, maar verder vind ik alle die rare woorden als neukgrotje, mannenkut, knuppel en weet ik veel wat allemaal echt enorme afknappers.
Fayenne1-7

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Fayenne1-7 »

Het ligt erg aan de stemming waarin ik ben. Als ik uber geil ben kan het wat mij betreft niet hard genoeg. Dan wordt het toch echt wel ook en kut.
Vagina en penis gebruik ik vooral zakelijk. In mijn werk heb ik te maken met seksverslaafden. Ik vind het gebruik van bv lul niet erg professioneel.
Dus ik kan niet zeggen deze of deze gebruik ik altijd.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door puppie »

Hier hebben de meiden allemaal een punani :lol:
Functioneel voor de heren gewoon piemel :)
Fayenne1-7

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Fayenne1-7 »

Nou weer iets geleerd puppy :033:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door kitten »

Fayenne1-7 schreef: 30 jul 2019, 13:23 In mijn werk heb ik te maken met seksverslaafden.
Off topic, bestaat dat echt, seksverslaving? Ik heb er ooit een definitie van gelezen en toen voldeed ik ook aan de criteria. Want als je niet meer wist met hoeveel partners je ooit seks had gehad of als je dat bijhield in een lijstje, dan was je al seksverslaafd. Terwijl ik echt niet seksverslaafd ben! Vandaar mijn vraag.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Mack »

Volgens mij heet het pas een verslaving als je er door gehinderd wordt in het dagelijkse leven.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door kitten »

Dat is niet het enige criterium.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Pien »

Ja het bestaat/wordt gediagnosticeerd. Bij ons op het werk ook.
Alleen heb ik soms moeite met het gemak waarop dat label geplakt wordt.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door JJV »

ik kom bij veel verslavings checklists ook vragen tegen als " gebruik (doe) meer dan mn vrienden" .. dus als je als alcohol verslaafde nou maar veel met alcoholisten optrekt zit je goed...
De definitie die de jelinek hanteert over alcoholisme vind ik overigens ook veel te strak.

in mn lessen geef ik vaak als definitie dat je een verslavings probleem hebt als je niet kunt minderen en/of je (mede daardoor) niet meer normaal kunt functioneren op bv je werk. ( seksverslaafden 'moeten' dan bv masturbatie pauzes inlassen tijdens hun werk, of raken afgeleid doordat ze te veel fantaseren)

Ben me er van bewust dat er onderzoekers zijn die sex/gok en game verslaving niet als 'echte' verslaving zien.. maar waar precies die grens ligt blijft dan ook weer vaag.
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Voleuse »

Nou ja een probleem met dingen als seksverslaving en eetverslaving is dat het basisbehoeften zijn. Een criterium als "je kan niet meer functioneren zonder" werkt dan dus niet, terwijl die afhankelijkheid van volgens mij juist de kern is van het woord verslaving.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Fijne woorden voor geslachtsdelen?

Bericht door Ravelijne »

Op zich schijnt bij eetverslaving wel een verandering waar te nemen te zijn in de fysiologische reactie op eten, net als bij andere verslavingen. Maar een probleem dat bij de definitie van seksverslaving vaak speelt, is dat de norm over wat 'normaal seksueel gedrag' is er heel veel invloed op heeft. Als iemand elke dag gitaar speelt hebben we het niet snel over gitaarverslaving maar over een hobby, bijvoorbeeld. Idem zelfs met 'er last van hebben in het dagelijks leven', want als je zelf vindt dat meer dan 5x per week teveel seks is, heb je er dus last van, terwijl dat niet persé psychologisch schadelijk hoeft te zijn. Als je je er voor schaamt ook.
kitten schreef: 30 jul 2019, 22:54 Want als je niet meer wist met hoeveel partners je ooit seks had gehad
Die vind ik helemaal vaag. Volgens mij kun je bij minder dan tien sekspartners ook na verloop van tijd niet meer helemaal paraat hebben wie precies en wanneer en wat telt nou wel en niet als seks en oh ja, toen had ik nog heel kort iets met die-en-die, helemaal vergeten, denk er nooit meer aan. Dat heeft meer te maken met je geheugen en misschien met hoeveel indruk een bepaalde ervaring maakte.
Plaats reactie