Zwanger en bondage

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Zwanger en bondage

Bericht door Voleuse »

Ik krijg wel eens vragen van zwangere dames of bondage dan ook kan. Mijn antwoord is dan iets van ja maar ik zou geen extreme suspensions doen/ je kan het je dokter vragen/ ik heb geen flauw idee eigenlijk wees voorzichtig. Maar nu heb ik een beter antwoord en dat wou ik dus graag hier delen. Deze post is van KittyRea (ervaren knoopmodel en nu ook moeder) op fetlife, hier te vinden: https://fetlife.com/users/1605470/posts/5818938

Ik heb hem naar het Nederlands vertaald (en een klein beetje uitleg toegevoegd hier en daar en de structuur een beetje veranderd want ik ben een neuroot enzo)
Zwangerschap en bondage
!Disclaimer! Ik ben geen medisch professional. Dit is informatie die ik (een model) heb verzameld van de verschillende medische professionals die ik heb geraadpleegd tijdens mijn eigen zwangerschap. Het beste wat je kan doen is je eigen dokter vragen naar bondage tijdens je zwangerschap maar ik weet dat die optie voor velen niet bestaat.

Als je dit artikel leest (en het is van toepassing), gefeliciteerd!!! Zwangerschap is de wildste rit van mijn leven geweest en een awesome avontuur. Ik wens jou hetzelfde, of je nou de moeder, vader, of knooppartner bent van iemand die zwanger is zonder dat je daar direct iets mee te maken hebt. Maar laten we nu ter zake komen.