Vanilla subs vinden

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Dutchprisonlover

Vanilla subs vinden

Bericht door Dutchprisonlover »

Weet iemand hier waar je in contact kan komen met vanilla subs? Ik hou van gevangenisuniformen en hand en enkelboeien. Betekenende dus niet extreme bdsm en ik vroeg me af of daar aparte sites voor zijn. Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vanilla subs vinden

Bericht door pluis »

Ik denk dat je 'niet-extreme' subs over het algemeen op dezelfde sites vindt als wel-extreme subs (voor zover het een zinvol onderscheid is, hoor, want wat de een extreem vindt, vindt de ander wellicht een eitje).

Kan me voorstellen dat voor een specifieke kink zoals de jouwe Fetlife mogelijk uitkomst biedt. Daar kun je op die zoektermen zoeken en dan vindt je vanzelf communities met mensen die dat ook tof vinden.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Vanilla subs vinden

Bericht door Voleuse »

Iemand met een uniformkink is niet vanilla ;)
Ik ben het met pluis eens. En denk niet dat je al te huiverig moet zijn voor mensen met "extreme" kinks, het zijn gewoon mensen met een kink net als jij. Alleen het is een andere kink dan de jouwe.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vanilla subs vinden

Bericht door kitten »

Ja, als je iets met iemand wil gaan doen, bespreek je je grenzen. Laat niemand je wijsmaken dat je geen echte sub/Dom bent, omdat je activiteit XYZ niet wil doen hoor! Er zijn talloze smaken en alles is ok. :)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vanilla subs vinden

Bericht door eireann »

En welkom! Leuk als je je ook even voorsteld in het Who is Who onderdeel :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie