Proizvod - Justin Zeit

Ook BDSM-ers halen wel eens de voorpagina
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door tessie »

Voleuse schreef: 27 jun 2020, 21:23
MariekeV schreef: 27 jun 2020, 21:14
Zeg ik iets geks?
Neuh, gewoon iets seksistisch
:worshippy:
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

tessie schreef: 28 jun 2020, 01:26 En die vrouw(en?) waar je dan naast zit, dat zijn geen mensen die ook je vriendin(nen) kunnen worden of waar je mee kan praten?
Jawel. We halen hier denken wat door elkaar. Als ik tijdens het spel naast een andere vrouw zit, dan vol ik ongemak, als vrouw, naar de andere vrouw, omdat het ook een vrouw is. Soms is het ook wel een bekende, maar het gevoel blijft en vaak is dat wederzijds. Na het spel kunnen we er altijd wel over praten met elkaar. Misschien moet ik zelf meer aansluiting zoeken zoals hier wel wordt gezegd.

Vriendinnen als in buiten het spel, daarmee is het onbespreekbaar. Ik heb wel eens gezegd dat ik mij prettig en veilig voel op mijn plek op de grond, maar dat had ik beter niet kunnen bekennen. :)
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

zijn er al meer mensen die het ondertussen gelezen hebben?

Ik zag deze link:

https://trajectum.hu.nl/de-schrijver-v ... gescholen/
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Mack »

Ik heb het als (semi)quarantaineleesvoer besteld.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door puppie »

Ik heb ‘m liggen, maar ben er nog niet aan toegekomen
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

Justin vertelde dat hij toch wel wat mails krijgt uit de BDSM hoek. Het varieert tussen dreigementen tot verzoeken om het in een setting te mogen ervaren. Er zijn ondertussen toch 2000+ boeken verkocht en er zijn wat gesprekken met media. Nu de tweede druk is gedrukt zijn er een aantal nuances aangebracht, waaronder in het nawoord. Hier is nu een stukje opgenomen dat iets meer lucht geeft met media.
Tot slot wil ik mijn dankbaarheid uitspreken naar de auteur. Iemand bij wie ik vrij kon zijn, iemand die bereid en in staat was om mijn verhaal met het zijne te verenigen en op te schrijven. Dat vraagt om Character, courage en confidence (CCC)
Hij praat gewoon tegen zichzelf :discus:

Hierdoor kon bijvoorbeeld een interview doorgang vinden op de Hogeschool van Utrecht.

Het is net fightclub..
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

Wanneer je het boek besteld dan kun je een couponcode invullen voor 10% korting. Stuur mij een berichtje als je de code wilt weten.
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

MariekeV schreef: 27 okt 2020, 22:55 Justin vertelde dat hij toch wel wat mails krijgt uit de BDSM hoek. Het varieert tussen dreigementen tot verzoeken om het in een setting te mogen ervaren. Er zijn ondertussen toch 2000+ boeken verkocht en er zijn wat gesprekken met media. Nu de tweede druk is gedrukt zijn er een aantal nuances aangebracht, waaronder in het nawoord. Hier is nu een stukje opgenomen dat iets meer lucht geeft met media.
Tot slot wil ik mijn dankbaarheid uitspreken naar de auteur. Iemand bij wie ik vrij kon zijn, iemand die bereid en in staat was om mijn verhaal met het zijne te verenigen en op te schrijven. Dat vraagt om Character, courage en confidence (CCC)
Hij praat gewoon tegen zichzelf :discus:

Hierdoor kon bijvoorbeeld een interview doorgang vinden op de Hogeschool van Utrecht.

Het is net fightclub..
hahaha. ik denk dat je gelijk hebt.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door kitten »

Je denkt dat jijzelf gelijk hebt...?
Plaats reactie