regenboog kaarsen voor waxplay

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Crownless »

Hallo,

Een tijd terug zag ik op de Heerschappij dat Sensual Dreams regenboogkaarsen verkocht. Ik keek er toen verlekkerd naar, maar vond ze toen wat prijzig.

Echter, tijdens een late night shopping spree, ging ik op zoek naar de bron. Want heej, ik ben een Nederlander, het kan vast goedkoper, toch?

De bron bleek the Bondage Man (website van het begin van deze eeuw?). Hier beweren ze dat zij de kaarsen zelf hebben ontworpen. Kaarsen gemaakt van soja, met een lagere brandtemperatuur, speciaal voor waxplay. En waar je op Sensual Dreams alleen de regenboogset kan kopen, kun je bij Bondage Man een hele verzameling aan kleurtjes kopen! Waaronder ook een set kaarsen die oplicht onder UV licht! En ja, het was goedkoper. Sorry Sensual Dreams...

Midden in de nacht, ik kon niet slapen, en vervolgens kon ik ook niet kiezen of ik de regenboog of de UV kaarsen wilde hebben. Of wilde ik mijn eigen set maken? Keuzes, keuzes.

Uiteindelijk koos ik voor de regenboog. Voor mij als sub. Want kleurtjes! En ik koos voor een setje van 3 kannetjes (klik voor foto) voor mij als dominant. Want een plasje kaarsvet ineens! Muhaha.

Toen begon het wachten. Het lange wachten. Ik begon er spijt van te krijgen dat ik niet bij Sensual Dreams had besteld. Maar uiteindelijk, een maand later, kwam een pakketje. En wauw, wat een mooie kleuren!

Vandaag heb ik de kaarsen getest op Bryan. Hij vond kaarsvet nog steeds niet zo tof geloof ik. Maar ik wel! :mrgreen: Ik heb een kannetje gebruikt. Voor een plasje was in een keer is het handig. Maar als je ermee wilt druppelen komt de vlam op het handvatje en wordt dat warm. En je moet even wachten. Daarom pakte ik ook maar een kaars uit het regenboogsetje. De kaarsen druppelen fijn, en de kleur van de was blijft heel erg mooi. Echt, supermooie kleuren!

Maar, mocht je een waskunstwerk willen maken, raak dan de was niet aan. Met een aaitje haalde ik al de helft van Bryans rug. Het is wel fijn om na het spelen met een mes de was eraf te krabben.

Ik vond het fijn om mee te werken. Jammer dat Bryan zo aan het piepen was. En de kleuren! Zoveel beter dan alleen witte was van standaard parfine kaarsen. En ook dat de was op de huid die mooie heldere kleur blijft houden. Ik vind het echt een super-aankoop.

Hieronder nog eens de linkjes:

http://www.sensualdreams.nl/Kaarsenspel ... Kaarsenset" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thebondageman.com/userimages/procart2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

voor een review van de regenboogkaarsen van tessie (inclusief mooie foto van het resultaat), zie hier op fetlife: https://fetlife.com/groups/47872/group_posts/7241686" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


ps: Als sub houd ik helemaal niet aan pijn. Maar ik wil wel een regenboog op mijn rug. Dat wordt een uitdaging...
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Voleuse »

Die UV kaarsen!! Want!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door tessie »

Ja zijn gaaf die kaarsen hè!
Voor de regenboog kaarsen scheelt het volgens mij niet veel. Zo te zien komt dat daar op 31 eur incl verzenden en bij sensualdreams zijn ze 27 eur nog wat, excl verzenden, maar vaak mee te nemen naar feestjes bijv. En anders incl verzenden net iets duurder maar dan heb je ze ook de volgende dag in huis ;-)
Voor speciale verzoekjes, zoals uv kaarsen, die niet op de SensualDreams site staan, kan je ook altijd even een pb sturen, vaak zijn zulke dingen ook nog wel te bestellen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Peter^ »

Leuk dat jullie zulk bijzonder speelgoed hebben gevonden om beiden van spel te genieten.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Crownless »

Ja, de verzendkosten van Bondage Man zijn wel erg hoog. Bijna 10 pond! Dan blijft er weinig over van het voordeel inderdaad. En ik weet niet of de bestelling nu sneller zou komen. Bij mij zat er kerst enzo tussen. En ik weet niet of ze die kannetjes in de kleuren die ik wilde op voorraad hadden.

Want Sensual Dreams levert wel snel. De keer dat ik daar de tazapper bestelde had ik m zo in huis.


Misschien dat ik ooit nog de UV wil. Wel een behoorlijke investering.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door tessie »

Ik dacht eerst ook wowwww uv kaarsen! Maar toen bedacht ik me dat ik helemaal geen blacklight heb. Dus dan heb je er ook vrij weinig aan helaas.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door juffie »

Als je zo'n insectenlamp hebt, ben je al een heel eind!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door chell »

Je kunt bij de Hornbach (en online) ook gewoon blacklight peertjes kopen
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Crownless »

De Xenos heeft ook lang uv lampen gehad. Geen idee of ze die nog hebben.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door tessie »

Ja ik weet wel dat ik die kan kopen :D maar nou ja, gedoe enzo. En vraag me dan af zonder dat licht of het er ook mooi uitziet enzo.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door JerryM »

Ze lijken wel een kleurtje te hebben, dus ik zou denken dat ze ook zonder uv licht wel appeal hebben.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Voleuse »

Als er nog een Ellipsis blacklight editie komt ga ik ze bestellen hoor :biggrin:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Crownless »

Dat gaf voor mij ook de doorslag tessie, het gedoe. Niet zozeer het kopen, maar vooral het spelen in blacklight. Ik hou van kunnen zien wat ik doe. En dat leek me iets lastiger. En daarbij, het was de bedoeling dat ik de regenboog op mn rug kreeg van Bryan. Om hem meteen te dwingen in blacklight te gaan werken...

Maar wellicht komt het er nog eens van. Eerst meer oefenen in daglicht.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door tessie »

De UV kaarsen zijn nu ook bij Sensualdreams.nl op voorraad! Ik weet niet zeker of ze al op de site staan, maar anders kan je altijd even een pb sturen naar -SPM- op Fetlife :-)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: regenboog kaarsen voor waxplay

Bericht door Voleuse »

!!! Awesome!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie