Help TimOpZoek het forum op!

Hoe krijg ik die f***ing smiley in mijn bericht? Het antwoord is hier te vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Help TimOpZoek het forum op!

Bericht door eireann »

Hoi allemaal,

Tim heeft mij per PB gevraagd hoe het zit met notificaties in je mail ontvangen etc, hij wil graag actief mee doen en vind dat handig.

Zelf gebruik ik geen notificaties, en ik heb even geen ruimte in mn hoofd en dag om dat na te zoeken.

Wie van jullie gebruiken er notificaties, doen ze het, en hoe zorg je dat ze het doen?

Natuurlijk krijg je geen notificaties als er niet ook gepost wordt, heb hem ook aangeraden in bestaande topics gezellig aan te sluiten :)

groetjes, anne
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Help TimOpZoek het forum op!

Bericht door pluis »

Onder User Control panel (onder je profielnaam / foto) kies je voor de categorie Board Preferences (de rij tabs bovenaan) en de subtab Edit Notification Options (linkerzijbalk). Daar kun je instellen wat voor zaken je e-mail voor krijgt.

Dan kun je draadjes ook echt gaan volgen (knopje met sleutel bovenaan een topic) en dan krijg je er notificaties van.

Verder navogeer ik zelf het topic altijd via de "Quick Links"-optie voor Ongelezen Posts. Dat vind ik de snelste manier om in een keer te zien wat er nieuw is.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Help TimOpZoek het forum op!

Bericht door Voleuse »

Ik krijg wel mails bij PBs enzo. Die komen wel geheid in mijn spambox terecht dus daar moet je ff op letten.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 2257

Re: Help TimOpZoek het forum op!

Bericht door Deleted User 2257 »

Dank voor jullie hulp en reactie.
Ik heb ook wat leden benaderd via een PB maar begrijp dat dit niet bij iedereen de bedoeling is,sorry daarvoor.
Volg nu een aantal topics,en geniet er van hoe vrij jullie praten over alle onderwerpen.
Groet Tim
Deleted User 2176

Re: Help TimOpZoek het forum op!

Bericht door Deleted User 2176 »

Hij is alweer weg...
Wil dat zeggen dat Tim heeft gevonden wat ie zocht?
Plaats reactie