Profielregistratie

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Korte mededeling: Chat draait inmiddels weer - het JomSocial deel laat het nog even afweten maar daar wordt aan gesleuteld.

Voor de mensen die mopperden over het kleine venster binnen JS: Als je op de voorpagina rechtsonderaan op "Chat Now!" klikt wordt een groot chatvenster geopend.


Ni hao,


F.
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Profielregistratie

Bericht door seleena »

:static: :static: :static:

Sjow de WS-chat-verslaafde onder ons kunnen hun WS-shot weer halen :clown:

Welldone Fro ;)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
tijgermeisje

Re: Profielregistratie

Bericht door tijgermeisje »

*stuitert de chat in* hee, verrek, t'is stilletjes :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Update: De techneuten van 123FlashChat hebben e.e.a. inmiddels zo ver gerepareerd dat het grootste deel van JomSocial het nu weer doet. Men kan weer foto's uploaden enzo. Wat nog mankeert is de lijst met recente activiteiten die nog niet aan de rest van 't systeem is gekoppeld: Het lijkt dus alsof er niets gebeurt.

Daar wordt de komende week aan gewerkt (and if not, I will go ballistic). Zodra dat ding eenmaal naar behoren functioneert is het alleen nog maar 'n kwestie van "kleine" details zoals het onzichtbaar maken van de mail-adressen als je een naam aanklikt en een directe link naar het profiel van de betrokken chatter.

Iets wat eh... oorspronkelijk ook alleen maar de bedoeling was :roll:

You hoort van ons...


F.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Goed, de techneuten van 123FlashChat hebben er nu drie weken aan zitten sleutelen en komen er niet meer uit. Als enige oplossing zagen ze nog een schone installatie van Joomla en JomSocial, inclusief het laten vallen van de databases.

You begrijpt het al: Alles is fu chi op de chat zelf na, die is nog steeds te vinden op

http://www.wanderingspirits.nl/client/

Joomla en JomSocial zijn opnieuw geïnstalleerd. In het Engels, omdat ook de vertalingen in het verleden nogal eens problemen opleverden. Komende nacht gaat vestiging Sjanghai de zoveelste poging wagen om de boel te integreren en als het dan nóg niet lukt vrees ik dat het einde verhaal is voor het WS Social Network.

*gaat zich bezuipen*


F.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door phedre »

die link leidt dus niet tot een werkend chatprogramma
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Vaag... bij mij werkt ie gewoon. Overigens staat alleen Wayasti momenteel geregistreerd...

*zoekt verder*


F.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Euh, wat dat laatste aangaat: Wel eerst registreren he? :)
subrosa

Re: Profielregistratie

Bericht door subrosa »

Frodo,
Ik heb me al geregistreerd, maar toen ik toen net ff probeerde op chat te komen lukte dat niet.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Geen registratie ontvangen hier. Was dat kort geleden? 'n Uurtje terug zat ik er nog aan te sleutelen namelijk.


F.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Frodo schreef:OK, chat is nu volledig buiten werking (behalve voor 'n zéér select groepje - ik heb nu eindelijk de hele box voor mezelf) en het social deel ligt zo goed als plat: Alleen 't registreren werkt nog.
Zo te zien heeft dit probleem wederom toegeslagen...
subrosa

Re: Profielregistratie

Bericht door subrosa »

Sorry Frodo,

heb gemerkt dat ik me opnieuw moet laten registreren, net gedaan......hopelijk goed gegaan.........maar wat is dat met dat je moet invullen wat je opleiding is geweest????
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door Frodo »

Ik overweeg een aparte kamer voor m'n elite :)

De vragen over opleiding e.d. heb ik er net uit zitten halen. Alles is zo veel mogelijk op "standaard" gezet om de klus voor Shanghai zo simpel mogelijk te houden.
LadyHawke

Re: Profielregistratie

Bericht door LadyHawke »

Ik kom er niet in, ook niet na nieuwe registratie :nopompom:

Ik kirjg deze melding (ook na opnieuw registreren en activeren van account): "Login-fout: format fout van de auto-url reactie''
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Profielregistratie

Bericht door phedre »

ik kom er na opnieuw registreren (en activatielink te hebben geklikt..) ook niet in
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie