slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Oh, en ja, vaatwasser is ook inderdaad gewoon fijn als opruimplek voor vuile vaat ja. Ook voor schone vaat die nog moet drogen trouwens.

Echt, dat scheelt al zoveel qua tijd en qua rommel.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

bij mij werkt t met wasmachine andersom... Ik vul hem en laat hem draaien... en vervolgens stapel ik op t aanrecht tot t zo vol is en er niks meer bij komt. Dan ruim ik m uit, vul m met volgende lading en laat weer draaien.. en vervolgens stapel.... je snapt m wel waarschijnlijk :) Sinds ik hier woon doe ik het zonder afwasmachine en werkt het met de hand afwassen precies hetzelfde.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Vandaag weer het begin maken met alle kerstspullen neerzetten en de boom optuigen. Ik weet dat ik het super gezellig vind als het eenmaal staat.... maar ik blijf er toch altijd tegenaan hikken als ik alles moet versieren.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Heerscher zei dat hij het dit jaar ging doen. Zeg ik geen nee tegen. :shock:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Is het dan 25 december klaar of wel eerder? Grietje wil het NU doen, maar ik zeg woensdag middag.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik doe geen boom, eerst wilde ik helemaal geen kerstversiering dit jaar, maar misschien dat ik nog wat lichtjes op hang.

En gewoon een goede bui vandaag, ik weet niet of het het zonnetje is, het half uurtje meezingen met kerstliedjes tijdens mijn lunchwandeling, voorzichtig goed nieuws over vakantie (maar ik houd nog steeds rekening met een nee). In elk geval klaag ik niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Boom staat, maar de rest van de versiering nog niet. Spontaan een dagje met jongste naar de Efteling geweest, was leuker 😀
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

👍
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ugh, de meeste bezorgdiensten geven tegenwoordig een redelijk tijdvak wanneer ze komen. Deze komt vandaag tussen acht uur en acht uur, maar het kan ook morgen zijn. Ik kan hier zo slecht mee omgaan.

Vooral omdat ik eigenlijk vanmiddag even naar het dorp wilde voor een boodschap, zodat het niet moeten hoeft.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Oh! Ja dat doen sommigen he. Dan is het wel fijn tussen de winkels wonen, maar uitgerekend die dienst neemt ze liever mee terug geloof ik.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Uiteindelijk kwamen ze in de loop van deze ochtend. Kon ik in elk geval vandaag alsnog die boodschap doen en hoeft het niet volgend weekend. Ik had een nieuwe broek nodig, want alle jeans die ik had zijn inmiddels 2(!) maten te groot geworden.

-Waarschuwing: volgend weekend gaat het een van de drukste winkelweekenden van het jaar zijn.-
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: slowchat

Bericht door miss_meeko »

Kamer van oudste is eindelijk opgeruimd. Kon er niet meer lopen en miste zelf ook het overzicht, dus dat was voor een 6 jarige geen doen meer. Halve dag mee bezig geweest maar de moeite loont. Alles uitgezocht, schoo gemaakt, gerepareerd en weer goed ingericht. Echt wel blij ermee.

Kerstversiering is ook voor meer dan de helft af en jongste heeft gisteren haar spenen weggedaan en de hel is nog niet losgebroken.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Hier staat ook de boom! Voor het eerst ooit een nepboom ipv een echte. Moet zeggen dat ik er even aan moet wennen, maar dat zal vast wel goedkomen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik ben er al helemaal aan gewend. Ik hoef geen echte meer. Hier ligt de versiering verspreid door de woonkamer. Papegaai vindt het interessant. Daar has ik even geen rekening mee gehouden. :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik moest één boodschap doen bij een niet-essentiele winkel. En ik had het eerlijk gezegd drukker verwacht in het dorp in het laatste weekend voor kerst, met een dreigende lockdown.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie