Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Het was haar per pb ook al gezegd zie ik, ik vind het niet zo schokkend.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Het was haar per pb ook al gezegd zie ik, ik vind het niet zo schokkend.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door thaliya »

Het is haar inderdaad al uitgelegd lees ik, dus ze hoefde het niet te vragen.
Ik zie het ook niet heel vaak, maar tegelijkertijd vind ik het ook niet schokkend of zo. Misschien is het ook wel fijn juist voor mensen, dat ze weten dat deze persoon niet komt (en zij dus misschien wel zelf kunnen komen).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ik denk dat alles hier over al gezegd is... Ik ben mede-organisator van dit event, dus als je er verder nog vragen over hebt, dbj, kan je altijd een pb sturen.
Deleted User 2176

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 2176 »

tessie schreef: 11 sep 2021, 02:21Ik denk dat alles hier over al gezegd is... Ik ben mede-organisator van dit event, dus als je er verder nog vragen over hebt, dbj, kan je altijd een pb sturen.
Nee, ik heb geen vragen over dit onderwerp.
En voor het overige zijn de hier gegeven reacties helder genoeg.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Volgens mij is het gewist, want ik zie alleen maar een FAQ over dat je ook alleen mag komen, maar er geen garantie is dat iemand met je wil knopen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Was het overigens de 20-jaar-missende-traptrede-touwexpert, of de melagomaan-die-een-sprookjesfiguur-mishandelde?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

Ik zie 't nog staan ook hoor.
Of komt 't hier uit cache?
~\v/~
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Oh, ja, staat er toch nog.

Goh, derde persoon. Organiseert ook haar eigen feestjes, dus moet ook niet zeuren.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Ik vindt het erg knap van organisatoren hoe ze mogelijke bezoekers op te verwachten gedrag (ten opzichte van andere bezoekers) kunnen beoordelen, als ze die persoon meer dan 10 jaar niet gezien/gesproken hebben. Mensen kunnen zichzelf ontwikkelen en veranderen.

Iemand levenslang veroordelen is niet oké.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

PS de Q&A rubriek is veranderd.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door thaliya »

Peter^ schreef: 01 okt 2021, 20:02 Ik vindt het erg knap van organisatoren hoe ze mogelijke bezoekers op te verwachten gedrag (ten opzichte van andere bezoekers) kunnen beoordelen, als ze die persoon meer dan 10 jaar niet gezien/gesproken hebben. Mensen kunnen zichzelf ontwikkelen en veranderen.

Iemand levenslang veroordelen is niet oké.
Huh? Ik snap je reactie niet zo goed, het ging hier om een specifiek evenement. Die ook al sinds 9 september dezelfde FAQ heeft trouwens en waarbij er geen sprake is van iets wat 10 jaar geleden gebeurd is.

Of bedoel je je opmerking als nieuwe rant? Dat je het niet eerlijk vindt dat mensen in het algemeen geweigerd worden door iets wat ze 10 jaar geleden gedaan hebben?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Ik moet echt heel nodig nieuwe bh's dus vanmiddag even de lingeriewinkel in. De dame daar was echt heel behulpzaam en bleef maar bh's brengen en uiteindelijk nadat ik er wel 20+ gepast heb zat er 1 goed. Een witte maar die zou er in allerlei kleurtjes zijn en kon ze wel bestellen. Dus hup wij naar de computer. Ja niet dus alles uitverkocht... En ik heb verder geen witte kleding en dat gaat dus met wassen een ramp worden dus maar niet gedaan. Maar hoezo is mijn lijf altijd zo moeilijk met kleding? Schoenen passen nooit.. bh's passen nooit mn kont en heupen zijn uit verhouding dus broeken staan aan de bovenkant vaak open. Echt aaarrgghhh....
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Een organisatie comité weigert iemand op een feestje, terwijl de organisatie de geweerde persoon al jarenlang niet gezien of gesproken hebben. Hun mening basseren op hoe ze de persoon lang geleden ontmoet hebben. Zij gaan er dus vanuit dat mensen niet veranderen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

Lekker vage post dit lol. Een organisatie mag iedereen weigeren voor wat voor reden dan ook. We zijn als kinkscene geen publieke service heh. Mijn feestje, mijn gastenlijst. Genoeg andere feestjes waar zo iemand heen kan. Had ie drie jaar geleden maar wat vriendelijker moeten doen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie