Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door puppie »

Voleuse schreef: 09 nov 2019, 13:30
juffie schreef: 08 nov 2019, 23:0130??? Jezus.
Ja I KNOW
:lol: Jonkie :lol:

Ik tik over amper twee maanden de 40 aan :shock: :panic:
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

juffie schreef: 08 nov 2019, 23:0130??? Jezus.
Ons kleine meisje wordt volwassen, juffie... :cry:

:schater:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Ik dacht dat Voleuse een stuk jonger was dan ik. Dat valt wel mee.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door leonietje »

Het gaat mij trouwens niet eens perse om het kink stukje. Maar gewoon omdat ik vroeger toen ik nog stuk jonger was in mn werk wel anders was dan in privé situatie. Wat zakelijker en ik vertelde wat minder persoonlijke dingen in elke groep is een andere dynamiek en had ik een andere rol. Ik merk dat ik in de laatste jaren wat minder onzeker ben geworden over mezelf en me wat minder aantrek over wat anderen van mij vinden. En het ook niet zo erg meer vind als mensen meerdere kanten (of kwetsbaarheden) van mij zien. Maar ik wist voorheen dan ook niet goed meer hoe ik mezelf moest gedragen als verschillende groepen bij elkaar kwamen.
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Heidi »

Herkenbaar is dat
Ik heb meerdere keren een half jaar in het buitenland gewoond in m’n eentje. En omdat niemand daar je kent en dus niemand verwachtingen heeft, kan je jezelf steeds opnieuw uitvinden. Tot het echt voelt als jezelf en je voor niemand meer een rol speelt (nouja behalve als ik aan het werk ben, een beetje)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ik heb een godsgruwelijke tyfus hekel aan mensen die hun eigen zaakjes niet op orde hebben/krijgen , geen hulp vragen of zoeken maar wel de consequenties bij anderen neerleggen.

Grow the fuck up!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

"People in therapy are often in therapy to deal with the people in their lives that won't go to therapy" :/
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Voleuse schreef: 30 jan 2020, 11:08 "People in therapy are often in therapy to deal with the people in their lives that won't go to therapy" :/

:lol: :light:
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 178

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 178 »

Voleuse schreef: 30 jan 2020, 11:08 "People in therapy are often in therapy to deal with the people in their lives that won't go to therapy" :/
:lol:
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door chell »

Op werk zijn we bezig met een Groot Ding. Dus ik heb netjes afgewacht met vakanties plannen tot deadline van het Grote Ding bepaald werd. Vervolgens afgesproken dat ik tot het Grote Ding 4 dagen werk ipv 3 dagen en géén vrije dagen opneem. Deadline is 20 april. Ik plan vakantie vanaf 24 mei (!), zodat nog wat speelruimte na Groot Ding. En dus wordt de deadline van Groot Ding nu doodleuk verplaatst naar begin juni en mag ik misschien niet op vakantie.
Extra zuur: het is de jaarlijkse familievakantie, dus er zijn nog wat mensen de dupe. En mijn schoonmoeder heeft al een huis geboekt.

ECHT WAAROM OVERLEG IK DIT UBERHAUPT! EN WAAROM ZIJN DEADLINES NOOIT ECHT DEADLINES
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

OMG, wat een horkerige actie van je werk, Chell! Als je ook al zoveel pro-actieve dingen en toezeggingen doet, is het helemaal zuur.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Kansloze bedrijfsvoering... Balen chell!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Hè, echt, kan en mag dat zomaar? :O
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door chell »

Ja, zwaarwegend bedrijfsbelang (Groot Ding is echt een serieus groot ding waarin ik van essentieel belang ben). Het is allemaal nog niet definitief maar ze hebben in dit geval wel alle recht om dit te doen.
Maar goed, inmiddels hebben R. en ik er gezellig ruzie over en waar ik dacht "dan heeft iedereen er last van en moeten we cancellen en alles", was zijn conclusie "wel jammer dat je dan niet mee kunt" en hij gaat hij er vanuit dat hij en de rest van de familie wel gewoon gaan. Ook goed. Hoef ik er ook niet meer moeilijk over te doen op werk en blijf ik wel thuis dus. Doei.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Oohh, dat maakt het echt nog extra kut zeg :( Jammer dat hij zo reageerde, ik kan me voorstellen dat dat echt kut voelt. Knuffels!
Plaats reactie