Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Een rookvrije Efteling (en alles) lijkt mij echt prima. Lijkt me veel fijner voor alle kinderen. Als er ergens in een uithoek een rookhoek is, dan moeten ze elke keer mee daarheen en wachten tot papa/mama/whoever klaar is met roken. Lijkt me ook niet fijn.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Ik heb nu de sleutels van mijn nieuwe appartement, yay!
En er zit serieus goed insluip-werend beslag op de deuren met driedubbele grendels en zo. Ook de sleutel is goedgekeurd door de lockpickers van Tooolbij Hack42.

Echter ...

Er zit ook een draadloze afstandsbediening bij waarmee je de deur op afstand kan openen. Leuk ... klapkrat vol boodschappen, je loopt op de deur af en klik, je deur staat los. Je duwt je deur dicht en die gaat automatisch op slot. Sjiek hoor.

Alleen is de afstandsbediening een standaard ding op 433MHz wat ook wel gebruikt wordt voor garagedeuren, poortjes, slagbomen, en dat soort pruttel.

Binnen in de kast is het nog spannender:
Deuropener.jpeg
:panic:

Dat is de ontvanger die een signaal geeft aan het ontgrendelings mechanisme.
Dat wij bij Hack42 dat soort houtje-touwtje zaken in elkaar knutselen ... tot daar aan toe.
Maar hier twijfel ik toch sterk aan de crypt-technische veiligheid van dit hele systeem.

TL;DR: Heb je veilig hang en sluitwerk, kun je de deur ook openen met een eenvoudig te kraken afstandsbediening. :slaan:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Dafuq?!?

Mijn knutseldingen zien er netter uit, en ik vraag er geen geld voor. En in mijn hoofd gaan er nu een boel mogelijke kwetsbaarheden rond.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Pien »

tessie schreef: 29 feb 2020, 01:47 Een rookvrije Efteling (en alles) lijkt mij echt prima. Lijkt me veel fijner voor alle kinderen. Als er ergens in een uithoek een rookhoek is, dan moeten ze elke keer mee daarheen en wachten tot papa/mama/whoever klaar is met roken. Lijkt me ook niet fijn.
Gewoon een dag niet roken. Kan prima. Vind ik.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door JJV »

@mack, kun je m niet loskoppelen van t deursysteem en er handje aan vastmaken dat zn vinger op steekt als t open signaal gespoofd wordt?
~\v/~
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

JJV schreef: 29 feb 2020, 12:02 @mack, kun je m niet loskoppelen van t deursysteem en er handje aan vastmaken dat zn vinger op steekt als t open signaal gespoofd wordt?
Nou, om zo'n systeem te kraken moet het regelmatig gebruikt worden. Je moet het signaal opvangen en de code in je eigen zendertje zetten. Maar als niemand iets uitzend dan kan er ook geen code worden afgeluisterd. Dus als ik het zendertje nooit gebruik dan weet de optionele insluiper niets.

Ik vind het interesanter om te kijken of ik een veilig systeem kan vinden met een cryptografische handshake. Dan kan het wel veilig zijn. :ugeek:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

WAAROM is het kopen van een sekstoy zo moeilijk en zo kut. Ik lees reviews, ik denk na over mijn aankopen en toch doe ik gewoon ELKE KEER een miskoop. De buttplug van 3 euro bij de Aliexpress was een betere aankoop dan alle doodgereviewde sekstoys die ik ooit heb aangeschaft en ik VIND T NIET LEUK MEER.

Kijk, het zit zo. Ik heb een vibrator die letterlijk al meer dan tien jaar oud is. Hij was toen best wel duur, maar ehh ja, dat was in het tijdperk dat ik een seksshop binnengaan nog best wel spannend vond. En het tijdperk waarin vibrators nog op 2 AA-batterijen werkten. En dat ben ik dus al heel lang zat. Een setje batterijen gaan ongeveer 5 orgasmes mee en dan moeten er alweer nieuwe in, en ik hou van het milieu enzo dus ik wil daar vanaf. Het is ook echt een super rechttoe rechtaan model, gewoon een enkel wieltje dat je omhoog draait om m harder te laten gaan. Geen patronen, geen ribbels, je kan er niet mee bij je G-spot, hij is lastig vast te houden, de orgasmes zijn niet eens echt om over naar huis te schrijven, eigenlijk gewoon een zeer matig ding. Dat hij zijn werk doet is het enige positieve wat ik erover kan zeggen.

Mijn quest op zoek naar een betere masturbeer ervaring begon met de womanizer. Dat was echt een misser, zo intens dat t bijna pijn deed en ik kwam wel klaar maar dat was meer uit paniek dan iets anders. Gelukkig kon ik die doorverkopen, dus dat was op zich prima. Oké, dacht ik, geen luchtdruktoys voor mij.

Toen kocht ik een dildo, met metalen balletjes erin (fun factory bouncer, voor de nieuwsgierigen). Leek me een fijn idee en de review was zo lovend. Past die dus gewoon niet in mijn vagina! Er gaan maar twee van de "balletjes" in en dat is met moeite en glijmiddel en geduld (dat ik niet heb). Kennelijk is mijn vagina klein. Hoe kon ik dat weten! Kunnen ze een matensysteem bedenken aub en gewoon van elke dildo een S M en L variant verkopen? Waarom zijn dildo's eigenlijk one size fits all, waar slaat dat op? Het ding ligt nu te verstoffen.

Dus oke, wat nou als ik gewoon probeer om een hele normale vibrator te kopen, net als mijn oude, niet te moeilijk doen want dat faalt elke keer, niet teveel geld uitgeven want ehh het begint een duur grapje te worden allemaal. Ik ging voor de Satisfyer yummy sunshine. Afgrijselijke naam maar de review was oke, ik herkende het merk, en hij had een oplader en een paar patroontjes en nog een ribbel ook.
...
..
..
Maar neeeeeee, deze is kennelijk van een zacht en een beetje buigzaam materiaal en dat wil mijn clit dus ook niet. Want dan voel ik dus bijna niets, blijkt. Fuck you Voleuse, hier is vagina voorkeur nummer 5000 waar je letterlijk alleen maar achter kunt komen door het te proberen. Lalalala veel plezier met je vibrator uit het jaar 0 hopelijk blijft die het doen want het is de ENIGE OP AARDE waar je ook maar iets mee kan (maar blijf vooral dingen aanschaffen die je niet kan retourneren want je wet maar nooit!)

AaaaaaaAAaaaaAAAAAAaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ahhhh wat kut! Als je wilt, kan ik wel met je meedenken over wat geschikt zou zijn voor jou?

(Oh, en dildo's hoeven ook niet per se helemaal in je vagina hoor, qua lengte! Die Bouncer is trouwens ook geschikt voor bekkenbodemoefeningen, door de balletjes, ook als je maar twee bobbels in je vagina kan doen!)
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ik heb nu net voor de derde keer dezelfde vibrator gekocht. Overwoog om rond te shoppen, maar deze is awesome dus doe maar. 9 jaar geleden voor het eerst gekocht. Misschien moet ik er een boel kopen en in de kast leggen voor de volgende 30 jaar.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Voleuse »

If it ain't broke.... :P

@tessie dat is een lief aanbod dat zou ik wel fijn vinden geloof ik (maar ik ben wel een moeilijke dus)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Wat een vervelende situatie van je (de manier waarop je het schreef enorm goede) rant. De frustraties die je hebt over nieuwe dingen kopen, zijn voor mij heel herkenbaar. Lief dat Tessie met je mee wil denken. Ik denk dat veel vrouwen verschillen in wat voor hen wel of niet werkt. Ik vind niet dat je jezelf als 'moeilijke' hoeft te bestempelen. Succes.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

🤬 🤯

Weet je wat pas makkelijk zou zijn?
Als autogordels allemaal de zelfde maat sluiting zouden hebben ....
Autofabrikanten: "Nee, waarom zouden we dat nou doen?"
Nou, als het mechaniek van je gordel dan kapot gaat kun je gewoon een vervangende gordel kopen en die erin zetten!
Autofabrikanten: "Nee, waarom zouden we dat nou doen?"
Maar, maar, ... kunnen jullie dan in ieder geval voor één merk & type auto het dan wel gelijk houden?
Autofabrikanten: "Nee, ... waarom zouden we dat nou doen?"

:frusty:

Oftewel: Mijn veiligheidsgordel gaat stuk (automaat rolt niet meer in) en ik bestel, met type en bouwjaar van de auto een tweedehands vervangende gordel. Blijkt dat mijn oude gordel een sluiting van 21mm heeft en de vervangende blijkt 25mm.

:nopompom:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Frodo »

Maar als BDSM-er kun je toch wel eh...


rope-guide.png

Nou ja, het is maar een idee.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door cinderella »

Ik denk niet dat hij daar de APK mee gaat halen.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Mack »

Hmmmm ...

Ik denk dat ze daar bij de APK een mening over zullen hebben. Dus ...

Thank you too much voor deze inventieve suggestie. :slaan:

;)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie