Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ah knuffels chell :(
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Oef, dat is niet leuk. Knuffels!
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door lunaaa »

Wat stom chell! Je moet wel gewoon mee naar Frank Turner hoor! Want da's minder leuk zonder jou!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door chell »

Tussen Frank Turner en mij komt niets of niemand! Dat is sowieso Hemelvaart, dus ik hoef daar geen extra vrij voor te nemen.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Echt, die postbezorgers, ik word er zo gestoord van!
Ik bestelde gisteren 2 dingen op bol.com, 2 losse bestellingen. Zouden allebei vandaag komen. Belt de postbezorger net aan, geeft 'ie één pakje en gaat weer weg. Even later krijgen we melding dat het 2e pakje, een fohn, op hetzelfde tijdstip door de brievenbus is gegooid. Knap, met een fohn zou je denken. Kan dus ook niet. Nog in de kliko gekeken of 'ie daar mss in gedaan was, maar ook niet. Gelukkig hebben we tegenwoordig zo'n handige bel met camera, dus even terug kijken of we wat zien.
Zien we dus de postbezorger die het ene pakje afgeeft hier. Dan doen we de deur dicht, hij loopt weg met nog een ander doosje in zn hand. Steekt over. Blijft staan. Loopt terug naar ons huis. Blijft op een afstandje van onze deur even vertwijfeld staan. Draait zich weer om en loopt weg met het pakje. MIjn fohn. Doei fohn.
Bel je postnl op. "Oh vervelend. Nee, kunnen we niks aan doen. Nee, we kunnen geen contact maken met de postbezorger. HIj komt vast morgen." Ja hoor, postnl. Je kan op geen enkele mogelijke manier contact leggen met je eigen bezorgers. Natuurlijk niet. En als het tijd is om z'n salaris te betalen, leg je dat geld ook gewoon ergens neer, met z'n loonstrookje ernaast zeker. Want hoe zou je toch contact met je eigen personeel moeten krijgen. Echt. Onmogelijk. Logisch hoor.
En dat nu ineens vlak na het telefoontje de status van mijn pakketje niet meer op 'bezorgd door brievenbus' staat maar op 'wordt morgen afgeleverd' komt zeker omdat hij ineens een telepatische ingeving kreeg over dat hij nog rondloopt met ons pakje. Wat een onzin zeg.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Ugh, gedoe! Suf dat die bezorger niet meteen nog een keer aanbelde.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Nee ik snap daar ook echt niks van. In die tijd dat ie heen en weer liep en stond te twijfelen had ie het gewoon af kunnen geven.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Met een glimlach, ik had niet gezien dat deze ook voor jullie was. Eitje.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ja, alsof dat erg is ofzo. Nu hoop ik voor hem dat ik niet degene ben die de deur open doet morgen :P
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Arno »

Ja, van Postnl-bezorgers moet je het hebben. Moesten afgelopen Zaterdag morgen hier een pakketje afleveren, ik was dus thuisgebleven. Maar niets hoor, kijk ik tegen de avond op track&trace en wat denk je. Hij is geweest, niet thuis als reden. afgeleverd bij depot om de hoek. Inmiddels pakketje opgehaald bij depot omdat ik het geluk heb dat het dichtbij is.

Dit is dus al minimaal de 2e keer dat een bezorger terwijl ik thuis ben dus niet de moeite neemt om op de bel te drukken voor de tussendeur zodat hij het pakketje bij mij op de 2e etage kan brengen. Daar gaat je service, gewoon een briefje in de brievenbus beneden is wat rest.

Echt waar, en maar de prijzen verhogen.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door phedre »

ik vind ook wel briefjes in de deur dat ze me hebben gemist, terwijl ik gewoon thuis was, en ik heb gewoon n eigen voordeur. Ze zijn dan gewoon te belabberd om aan te bellen en te wachten. Maar, ik moet eerlijk zeggen, meestal gaat het goed!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 2176

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Deleted User 2176 »

Hier hetzelfde verhaal als Arno.
En het is niet alleen met PostNL, de andere bezorgers zoals DPD en DHL hebben dezelfde kwaliteiten.. :(
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Ravelijne »

Ik had een herhalende levering die specifiek niet bij de buren en met handtekening moest, want beetje te duur om kwijt te raken. Dan haal ik het liever af bij het postkantoor. Kwam telkens thuis en dat het op de stoep lag. Één keer was ik thuis, en kon ik wel de deur open doen, lag het ook op de stoep en zag ik hem nog net wegrijden.

Ik denk dat het ze ook onmogelijk wordt gemaakt qua rooster en hoe ze zelf betaald worden en voor wat. Maar het is wel gedoe.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Ja, ik weet wel zeker dat het die bezorgers echt onmogelijk gemaakt wordt hoor, als je kijkt naar hoeveel adressen ze op één dag moeten doen. Je hebt dan gewoon heel weinig tijd per adres en wachten tot iemand open doet (of nog een keer terug lopen) kost dan tijd die ze eigenlijk niet hebben. Waardoor je dus vaak ziet dat ze gewoon briefjes in de bus doen en alles dan lekker in één keer bij het afleverpunt afleveren.

Ik begrijp dat dat kut is als je zo moet werken. Maar tegelijkertijd verwacht ik ook wel gewoon de normale service. Dus dat je wel aanbelt en dat je me wel al mijn pakketjes geeft. Ik kan verder niet iets doen aan het verbeteren van hun werksituatie.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Ik probeer zoveel mogelijk bij DHL te bestellen en het gelijk op een punt af te laten leveren of bij post NL een locatie te selecteren ipv thuis. Jammer dat dat nog niet overal kan.

@ravelijne in jouw tuin zou ik een pakketjes brievenbus neerzetten :)
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie