Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ik ben trots op...

Bericht door eireann »

Mezelf :)

Was jaloers op mensen die tijd aan hun hobbies besteden (heb ik wel vaker last van)... en ipv er over door mopperen heb ik de 'obstakels opgelost.

Ik heb niet genoeg licht boven.... lamp neergezet.
Maar de gordijnen kunnen niet dicht en dan zit ik te kijk... Gordijnen gefixt
Maar ik kan nooit iets vinden... klosjes, scharen, naalden uitgezocht en opgeruimd.
Maar het is zo ongezellig in een slaapkamer zonder tv/geluid... tablet met oplader en houder neergezet.

En nu heb ik daadwerkelijk een naald in de stof gezet! Hoezee!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Ravelijne »

Yay!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Pien »

Wat goed!
Blue

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Blue »

Mijn oudste zoon. Gisteren was zijn eindmusical *slik* We zijn voor de tweede keer van school gewisseld. En wat een progressie heeft hij geboekt! Hij is ook zó opgebloeid!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ik ben trots op...

Bericht door eireann »

Heerlijk!
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 1996

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Deleted User 1996 »

Mijn broer. Hij heeft wederom de Nijmeegse Vierdaagse volbracht.
Voorgaande keren de 50km afstand, nu hoefde hij slechts de 40km afstand te doen. Want hij is thans een 50-plusser.
Blue

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Blue »

Begrijpelijk dat je trots bent :) Super prestatie, respect hoor. Trouwens voor allen die deze (uit)lopen.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Ik ben trots op...

Bericht door thaliya »

Super knap!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Deleted User 1996

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Deleted User 1996 »

En bedenk daarbij wel dat 4 dagen op rij de wekker al om 3.20 rinkelt... Om op tijd, 5.00 uur, aan de start te staan.
Hij reisde dagelijks tussen Arnhem en Nijmegen om deze 4-daagse te kunnen lopen.
Nee, ik doe dat hem niet na.

Voor hem is het nu de 3e keer dat hij de Nijmeegse Vierdaagse heeft uitgelopen, van de vijf keren dat hij hieraan deelnam.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Ravelijne »

Ravelijne schreef: 29 okt 2019, 09:22 De oude wil nu echt niet meer wassen, ook. Eerst deed hij het nog maar moest je hem handmatig afzetten. Nu wordt het ook niet meer schoon. Gelukkig morgenavond de nieuwe ophalen.
Trots op mezelf omdat ik het totaal niet meer gewend ben, maar toch direct na het ontbijt vol gas een handafwasje doen zodat het niet die anderhalve dag nog enorm gaat opstapelen.
Deleted User 178

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Deleted User 178 »

Goed bezig!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben trots op...

Bericht door leonietje »

Ik ben trots op mijzelf.. ik ben vandaag uit mn comfortzone gestapt en heb iemand actief gevraagd om een keer met me te gaan wandelen. En me te helpen. Ik heb gevraagd of hij met me wil praten over moeilijke emotionele dingen. Omdat ik weet dat hij kut vragen kan stellen. Vragen waarvan ik waarschijnlijk ga huilen en waarbij ik super kwetsbaar ben. Omdat ik weet dat hij me helemaal kan afbreken met zn vragen. Dingen die nu achter een masker zitten en die me blokkeren. Ergens ben ik een beetje "bang" voor hem en zijn directheid maar hij heeft me het laatste jaar zoveel van zijn vertrouwen in mij gegeven op het werk. En me geholpen mezelf te vinden. Hij heeft zelf een topje van zijn eigen kwetsbaarheid aan de wereld laten zien terwijl ik weet hoe hard hij daarvoor gevochten heeft om tot dat punt van vertrouwen in de mensheid te komen. Dus ik vond het super eng om te vragen of hij wilde afspreken maar hij zei: Wow, ja natuurlijk wil ik dat want ik moet ook werken om mij kwetsbaarder op te stellen dus samen praten klinkt goed maar wel eng want dan gaan we ineens allebei uit onze comfort zone. En wow goed dat je iets voor jezelf vraagt.
En nou ben ik blij en trots dat ik het gevraagd heb. 😊 (Met een beetje aanmoediging van tippi)
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Nijntje »

Go you! Goed bezig!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Mack »

Soms is kwetsbaarheid het meest kostbare wat we hebben.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Ik ben trots op...

Bericht door tijgie{K} »

Niet alleen soms, vind ik. 😊

Ik ben trots op Kluk, onze dochters van 6 en op mezelf. We hebben het vandaag samen voor elkaar gekregen om onszelf op tijd naar de kinderopvang en werk te krijgen, zonder stress en ruzie, ondanks een vroegere breng tijd bij de opvang, extra smeer- en snijwerk in de keuken en een lekkende melkbeker in de tas. Het voelt echt nog meer als de eerste schooldag na de zomervakantie dan de echte eerste schooldag na de zomervakantie afgelopen september.
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Plaats reactie