Het grote WTF-topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door kitten »

Maar we weten het niet...

Iedereen heeft een mening en een vermoeden hoe het gegaan heeft. Wat de gedachtes en motivaties waren van alle betrokkenen en ervaringen in het verleden op die school, in die klas, met die ouders... Maar we weten het gewoon niet.
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door JerryM »

Klopt. Wat we wel weten is dat het niet op de beste manier is gegaan, en dat het een verkeerd signaal afgeeft.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Zo grappig. Ik stond bij de tweedehandswinkel en er kwam een man een zak kleren afgeven en ze vroeg of hij een stempelkaartje wilde voor korting als hij drie keer spullen had ingeleverd. Hoefde niet, hij wilde gewoon wat bijdragen voor 'de arme mensen'. Hij was nog niet weg of de ene (superleuke) balie-dame begon aan de andere die ze nog een beetje aan het inwerken was uit te leggen dat dat dus kennelijk een heel veelvoorkomende misvatting is, dat alleen arme mensen bij tweedehandswinkels shoppen. Ze vertelde dat toen ze bij het filiaal in Turnhout werkte, er regelmatig een Porsche Carrera voor de deur stopte, en ook af en toe en Rolls Royce. Die mensen wilden gewoon niet veel geld uitgeven aan kleren, zei ze.

Ik vraag me dan tegelijk wel af waarom wèl aan een dure auto, maar ik vond het toch heel grappig om te horen. :lol:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Een duidelijk voorbeeld van prioriteiten stellen :)

Een minder leuke WTF!

Net als ongeveer alle rijtjeshuizen ca1980 heb ik direct achter de voordeur een WC. Daar was ik even mijn ding aan het doen met de deur helemaal open (dat hij parallel liep met de buitendeur zeg maar). FLIKKERT UIT HET NIKS DE WC DEUR ERUIT! en niet tegen de muur van het halletje.... neeeeeee..... HELEMAAL PLAT OP DE GROND!

Ik zag in slowmotion die deur naar beneden komen, Rozetje keek waar het geluid vandaan kwam, en toen de deur op de grond lag zag ik dat ze met 5 cm gemist is.

Die deuren zijn loeizwaar... Ik ben er nog nerveus van.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

Ik word er zelfs nerveus van als ik het lees
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Holy crap!!! Ik zou ook wel even staan te trillen. Gelukkig dat het allemaal goed afliep. :knuf: Kun je achterhalen hoe dat zomaar kwam?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Peter^ »

Dat is schrikken.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Ravelijne »

Dat je middenin het telefoongesprekje keihard in lachen uitbarst omdat na het begin van 'mag ik meneer X spreken', 'er werkt hier niemand met die naam', 'oh mag ik dan de IT afdeling', 'we hebben geen IT afdeling' stuk waar het leek alsof ze een verkeerd nummer had, bleek dat het dus geen verkeerd nummer was maar een sales call. Ik vermoedde het al toen ze dan vroeg 'oh, maken jullie gebruik van externen' en toen ik vroeg of ze soms iets wilde verkopen sprong ze in met 'we hebben wel een kandidaat die we kunnen voorstellen'.

Zoveel unsollicited sales calls is nog één ding. Maar het duurt altijd zo bizar lang voor ze ter zake komen! Deze kwam wel heel raar over, ook.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Jezebel »

Vanochtend werd ik om 6 uur wakker... omdat er een fanfare onder ons raam stond te spelen. Het was geen droom, en er staan nu ineens drie vlaggenmasten die er gisteren nog niet stonden.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door JJV »

ben je ook ineens burgemeester van je woonplaats dan ofzo?

echt
en 6 uur ?? wtf
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door eireann »

Daar hadden ze wel even een aankondiging voor in de bus mogen doen! Wat een onzin zo vroeg
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Jezebel »

Op internet is ook niks te vinden over wat er dan was ofzo, dus echt superraar!
@JJV nee, gelukkig niet! Maar ik woon in de hoofdstraat, met uitzicht op een soort pleintje (waar dus nu ineens drie vlaggenmasten staan). Dus ik neem aan dat het niet op ons gericht was XD
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Pien »

Welke fanfare speelt om 6u 's ochtends? Ik bedoel.... als ze aan mij vragen of ik ergens om 6u kom spelen bedank ik ervoor...
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Heidi »

Haha wat bizar!
Ik vind het al vroeg dat de fanfare op Koningsdag om 9 uur onder m’n slaapkamerraam gaat spelen ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Het grote WTF-topic

Bericht door Jezebel »

:roll: Geen idee, maar ik vond het niet zo'n succes. Straks maar eens aan onze altijd-alleswetende buurman vragen of hij weet wat dit te betekenen had.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Plaats reactie