Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

Yeah, het buitenzwembad is weer open, vanmorgen voor de tweede keer weer gezwommen! Oke, t is maar 300 mtr en wat fysio oefeningen, maar t zo lekker zwemmen. Wil aan eind van het seizoen toch de 1000 mtr wel halen. Rustig aan beginnen, kijken wat mn lijf wil en aankan, maar t zo lekker zwemmen buiten :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
tijgie{K}
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:17
Locatie: Ergens onder de zon

Re: Vrolijk!

Bericht door tijgie{K} »

:Ik vind dat je jezelf tekort doet met 'maar 300 meter'. Jouw lijf heeft nogal wat te verduren (gehad).

:static: :static: voor de opbouw naar 1000 m. :)
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Lekker geluncht en een hele mooie draagdoek kunnen scoren :static:
Een goede manier om mijn zwangerschapsverlof af te sluiten :biggrin:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

Ik gaf voor het eerst een handlettering workshop en het was tof! Ha!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Wat leuk, handlettering is zo leuk!

En respect voor buitenzwemmen!

En heerlijk hè, zo’n draagdoek. Bollewangenhapsnoet is een gereïncarneerde koala en wil eigenlijk non-stop tegen me aan hangen ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Heidi schreef: 04 mei 2019, 01:07 En heerlijk hè, zo’n draagdoek. Bollewangenhapsnoet is een gereïncarneerde koala en wil eigenlijk non-stop tegen me aan hangen ;)
Haha hier nog zo één! Ondertussen een aardig stapeltje doeken in de kast :lol:
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

:inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Hihi ik heb zelfs manlief aan de doek :inluv:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Heerlijk, @Phedre !

Goed gedaan, @Skaoot . Ga je het vaker doen?

En hartjes voor de draagdoeken, kan me precies voorstellen hoe die kleintjes blij worden van buideldiertje spelen. :inluv:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door skaoot »

Ik wil het denk ik wel vaker doen ja :) vind het leuk om mensen dingen te leren en dit is iets waar ik wel een beetje in thuis ben.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Ik moest even googelen op handletteren, maar wat gaaf als je zoiets kan en helemaal leuk als je het dan ook aan anderen kan leren.
Ik ben vrolijk omdat we vandaag alle plantenbakken buiten weer gevuld hebben en morgen de start wordt gemaakt met het volgende tuinprojectje. Een speelhuisje op palen voor zoonlief (en de katten...)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

OMG, kennen jullie vinted? Dat is dus een soort Marktplaats alleen maar voor tweedehands kleiding. En ik had dus een lange blouse/tuniek waar ik echt superblij mee was maar die echt zo op was dat hij niet meer te repareren was. Bij de schouders zo dun dat op sommige plekken je vingers er gewoon doorheen gaan. Ik had al gezocht, maar het merk bestaat inmiddels niet meer, laat staan dat ze deze nog maken. Maar ik vond hem zo tof, dat ik al aan het kijken was of ik 'm niet zelf na kon maken. Maar nu stond hij gewoon op Vinted! Dus voor minder dan € 15 inclusief verzendkosten, heb ik er straks als het goed is weer één! Ben echt zo blij. :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Mijn blouse is vandaag binnengekomen! Ik heb mijn favoriete blouse weer aan! :static: :static: :static: Eén maatje groter dan die die ik had, eentje in precies dezelfde maat komt binnenkort ook binnen. Dan heb ik er twee. :inluv: Hij was ook altijd erg leuk met een underbust korset erover en een petticoat eronder, dus ik ben echt dubbelblij. :)

And also: ik had een naaipatroon gezien voor een broek die ik graag wilde, maar één van de foto's week af van de beschrijving en het was nou net die afwijkende die ik graag wilde (met elastiek achter). Dus ik had even gemaild, en dat bleek dus een foutje te zijn, die versie was van een patroon wat ze niet meer leverde. Dus ik gevraagd hoe die heet, zodat ik hem nog via eBay of zo kon vinden misschien. Heeft ze het oude patroon opgeduikeld en voor de helft van de prijs stuurt ze 'm naar me op. Zo lief! Die korting hoefde ze in principe ook niet te geven, want ik had al gezegd dat ik hem graag wilde hebben.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

En zo herken je een slechte ondernemer. :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

kitten schreef: 12 mei 2019, 12:15 En zo herken je een slechte ondernemer. :lol:
:D Hoewel beter dat zij er nog aan verdient dan dat ik hem inderdaad op Ebay vind. En karma points zijn ook wat waard. :) Maar de koop is uiteindelijk niet doorgegaan, want de broek was aan de voorkant anders dan hij leek en niet wat ik zocht. Helaas.
Plaats reactie