Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Mack schreef: 03 sep 2021, 09:44 Zo! Straks op weg naar Zeewolde voor het MCH2022 field weekend.
Met ± 40 mensen van de verschillende core-teams een weekend covid-proof kamperen en plannen hoe we de volgende zomer het kamp gaan opzetten. :static:
Oh kak, dat is dit weekend al. Compleet vergeten...
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

Gisteren naar mijn date geweest en het voelde absoluut niet als een date waarvoor betaald werd.
Dame heeft kennelijk ruime ervaring en zeker ook heel veel mensenkennis. Mijn huidhonger is een beetje minder geworden en de aftercare was ok.
De ervaringen van gisteren moeten nog wel hun plekje zien te vinden :D Ben ook nu nog niet helemaal helder, geloof ik.
Ik zal jullie de details besparen, maar het was adembenemend en het was goed om eindelijk(!) weer eens lekker vast te liggen, in folie deze keer.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

fijn dat het goed bevallen is :) geniet lekker na
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

En dan ook nog een toffe koffiedate met een "bekende WS-er" in je geliefde Den Bosch 8-) :biggrin: Het was leuk je weer een keer te zien, dbj. Ook al herinner jij je onze eerdere ontmoeting niet meer. :lol:
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Positief berichten.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

kitten schreef: 04 sep 2021, 12:37 En dan ook nog een toffe koffiedate met een "bekende WS-er" in je geliefde Den Bosch 8-) :biggrin: Het was leuk je weer een keer te zien, dbj. Ook al herinner jij je onze eerdere ontmoeting niet meer. :lol:
Ik heb daar geen actieve herinnering aan :lol:

Wat ik vooral heel fijn vond is dat ik bij jou een luisterend oor had, iets wat ik echt mistte. En het contact gaat irl ook veel makkelijker dan met alleen lettertjes op een schermpje. We begrijpen elkaar daardoor veel beter. Ik ben er blij mee, met onze ontmoeting en hernieuwde kennismaking.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

Boardingpass geprint, mijn vakantie gaat door! wel testen in Noorwegen, maar dat zou geen probleem moeten zijn. Morgen om half 3 vliegen en de 29e weer terug :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Wat fijn voor je!!!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Geniet phedre!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Whoop! Veel plezier Phedre!!

Mijn vakantievooruitzichten zijn momenteel ook positief. Oostenrijk begint vanaf maandag stapsgewijs te openen, voor zover ik kan zien gaan ze naar een 2G beleid, en niet 2G+ (iedere 48 uur testen bovenop vaccinatie).

Oh. Ik moet nog wel wat papieren gaan printen. Meeste heb ik allemaal digitaal. Maar de verklaring voor mijn medicijnen moet op papier, en ik heb liefst altijd even een papieren backup voor tickets bij. Maar even naar de lokale printshop.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Met gemengde gevoelens ...

Ik heb de kleine groene "skelter" Justy verkocht en rij nu elektrisch.
Van de ene kant jammer, ik heb echt heel veel plezier van de Justy gehad maar met de huidige benzineprijzen is het gewoon slimmer om naar een EV over te stappen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Nice, wat rij je nu?
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Een Nissan Leaf.

Iets te klein rijbereik maar dat heb ik echt zelden nodig. De kosten per kilometer zijn dan weer erg leuk. Ik "tank" voor +/- €0,21/kW.
Dat betekend dat de energiekosten nog maar een kwart zijn van wat ik met de Justy reed. :bye:

Natuurlijk is de Leaf een stuk nieuwere auto dus ik moet wel afschrijving meerekenen, maar dan nog ... aan een EV heb je bijna geen onderhoud. En qua luxe is het een gigantische stap vooruit.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Gefeliciteerd Mack!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Klinkt als een fijne auto!
Plaats reactie