Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Klinkt heerlijk
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Yay voor leuke BDSM ervaringen!

Mijn eigen kleine vrolijk van vandaag: gisteren was ik overdag in slaap gevallen, wat eigenlijk altijd betekend dat ik ziek aan het worden ben en inderdaad, heet en koud en rillerig en zweten volgden al snel. Maar! Zomer-voordeel-abonnement sportschool betekend onbeperkt sauna toegang en hoewel sauna niet goed is als je eenmaal ziek bent, kan het een griepje het pad afsnijden als je het meteen doet de eerste dag dat je je niet lekker begint te voelen (omdat het als een soort kunstmatige koorts werkt). Dus gisteravond nog een uurtje sauna gepakt en yes! Het heeft gewerkt. Vandaag weer in orde. :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Gelukkig was je er op tijd bij!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Dat is een fijne meevaller!

Toen ik zwanger was, kon ik volgens m’n gynaecoloog prima naar de sauna, omdat het juist niet werkt als een (kunstmatige) koorts...
Verwarrend
In ieder geval heb ik het niet gedaan. Leek me voor m’n ongeboren baby helemaal niet lekker als het opeens veel warmer wordt. (Maar nogmaals: volgens de gynaecoloog werd het dus niet warmer ín m’n lichaam)...
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Niet boven de 39 graden waar het gevaarlijk word voor een zwangerschap. Begrijp ik uit de artikelen over zwangerschap en sauna. Maar normaal bij een griepje heb ik ook meestal nog geen 39 graden koorts, gelukkig. :) (Maar een keer ooit in mijn leven 39,5 gehad voor zover ik weet, en toen was ik wel ernstig ziek.)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Vrolijk!

Bericht door Heidi »

Aha dat klinkt logisch :)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Tip voor iedereen die net zo blij wordt van deze oplossing tegen muggebulten als ik: een lepel heet laten worden onder de hete kraan en 3 a 6 seconden tegen een muggenbult leggen neemt de jeuk onmiddellijk weg. Even opletten met de temperatuur van de lepel dat je jezelf niet lelijk brand, maar dat hij wel goed heet is (er zijn apparaatjes voor die de temperatuur automatisch regelen, maar dat ding kost geloof ik € 40,- en dit werkt ook als je voorzichtig bent). Ik werd vanochtend wakker met 5 muggebulten en binnen een minuutje bij allemaal de jeuk helemaal weg! Ik ben nog het meest blij dat ik op het juiste moment eraan dacht. :static:
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

Oh my god I'm gonna try this NOW
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Vrolijk!

Bericht door isara »

Het werkt :inluv:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Yay! Blij dat ik er nog iemand blij me kon maken! :) Jeuk is ook echt zo akelig...
Deleted User 1996

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 1996 »

Daar kan geen zalfje tegenop!
Of ik ook aangevallen wordt door muggen? Ik heb de hele nacht de ventilator laten draaien met een luchtstroom op/over mijn bed. Dus het tocht een beetje en daar houden muggen niet van. En ik heb het niet zo heel erg warm op die manier. Een win-win dinges dus.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Ik had geen idee dat ze niet van tocht hielden. Goed om te weten. Helaas kan ik ook niet slapen als het tocht, dus ik zal voor 's nachts een andere oplossing moeten vinden.

Verder kwam ik in dit topic even melden dat ik nog steeds blij ben dat het werkt, maar dat ik vanochtend om 6:00 uur 20 keer een lepel onder de kraan stond op te warmen was wel iets minder. Misschien toch maar gaan sparen voor zo'n apparaatje. Is vast sneller.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Mijn tuin zit vol vlinders, bijen, hommels en andere kriebelbeestjes :inluv:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Oh, heerlijk! Hier voor staan ook struiken waar elke keer als je de voordeur opendoet allemaal bijen uit opstijgen. De rucola begint ook al weer te bloeien, en ik laat hem lekker doorschieten met al die gele bloemetjes. Dat stukje noemden we vorig jaar 'de bijen Starbucks'. :D
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Weet jij toevallig waar je zo'n muggenbeet apparaatje kan kopen in NL, Ravelijne?
Plaats reactie