Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

Vorig jaar om deze tijd zag je wel vaker mensen met zulke voorzorgsmaatregelen. Maar nu nog...??
Dat het kassameisje geen handschoenen droeg, daar had mevrouw ook al commentaar op... Betalen deed ze met haar mobieltje.
Ze maakte trouwens wel een haastige indruk, ze vluchtte ahw de winkel uit. Kennelijk een vrouw met een heel druk leven ofzo.

Het kassameisje is trouwens ook de leukste die daar werkt, vind ik :D
Als ze er is dan kies ik die kassa en dat weet ze zelf ook.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Ik had laatst een ontzettend leuk kassa gesprekje. :biggrin: past wel in dit topic! Voor wie zin heeft in een lang maar feelgood verhaaltje. :biggrin:

Ik was een grote kar boodschappen aan het afrekenen. Maar echt een hele volle kar! Toen het kassameisje zei "hey, leuk mondkapje!"

Ik helemaal van mijn apropos, want ik was aan het concentreren om alle boodschappen in de juiste tassen te doen, vriezer bij vriezer enzo en een beetje snel, want er stond een rij wachtenden achter me. Maar complimentje, dus yay! En ik draag mijn pride mondkapje ook gewoon met trots, dus leuk om daar een complimentje op te krijgen.

Kassameisje is even stil, dus ik zit weer vol in mijn concentratie. Maar blijkbaar was ze alleen even moed aan het verzamelen, want ineens zegt ze "is dat eh... vanwege pride month of eh... vind je het gewoon leuke kleuren?"

Nu dubbel van mijn apropos, want niet alleen vriezerspul en lang houdbaar loopt nu door elkaar, haar vraag is ook ingewikkeld! Want geen van beiden, maar ik besef ook: dat is niet wat ze vraagt!! Dus ik geef het sorteren even op, zodat ik een antwoord kan formuleren en ik vertel haar dat ik ze vóór de pride month al droeg, maar dat het zeker vanwege pride is. Er gaat shampoo bij de kroketjes. Nou, dat komt thuis wel.

Kassameisje knikt en ik til de keukenrollen van het veel te kleine plankje na de kassa en probeer te bedenken waar ik die in mijn inmiddels al best volgelopen karretje moet laten. Maar inmiddels heeft ze weer moed verzameld en vraagt ze me of ik zelf "bij het alfabet" hoor. Na wat intern conflict besluit ik dat kink en poly door de meeste mensen toch nog steeds niet tot de LGBTQIA+ wordt gerekend, dus ik zeg van niet. Ik ben een ally, vertel ik haar met een achter mijn pride mondmasker verborgen glimlach.

Achteraf ben ik best trots dat ik haar genoeg gevoel van veiligheid had gegeven, want ze gaat verder met me te vertellen dat zij de T en de L is. En nog een paar, maar dat werd te ingewikkeld of zo. Ik vertel haar dat ik dat cool vind en maak de superawkward opmerking dat ze dan de eerste uit mijn eigen stad is die ik ken. :zak:

Afijn, paar minuten later zit ik in de auto met compleet chaotische boodschappentassen en een grijns van oor tot oor. Want dat is wel waarom ik dit mondkapje draag. Zodat mensen zoals zij weten dat ze zichzelf mogen zijn. :inluv:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Wat een prachtig verhaal! Heerlijk feel good inderdaad
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

kitten schreef: 28 jun 2021, 23:42 Achteraf ben ik best trots dat ik haar genoeg gevoel van veiligheid had gegeven, want ze gaat verder met me te vertellen dat zij de T en de L is. En nog een paar, maar dat werd te ingewikkeld of zo. Ik vertel haar dat ik dat cool vind en maak de superawkward opmerking dat ze dan de eerste uit mijn eigen stad is die ik ken.
Oh yes Gen Z* brengt het alfabet naar een heel nieuw niveau met nieuwe variaties. Leer ik ook nog regelmatig van bij. Maar klinkt alsof dit gesprek wel een keertje boodschappen chaos waard was.

*Ik doe hier even een aanname dat kassameisje Gen Z, of een jonge Millennial is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Awesome <3
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Dat soort ontmoetingen moeten er meer zijn!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Daantje schreef: 29 jun 2021, 07:18 Oh yes Gen Z* brengt het alfabet naar een heel nieuw niveau met nieuwe variaties. Leer ik ook nog regelmatig van bij. Maar klinkt alsof dit gesprek wel een keertje boodschappen chaos waard was.

*Ik doe hier even een aanname dat kassameisje Gen Z, of een jonge Millennial is.
Correcte aanname. :lol:
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

Sommige mensen hadden een mondkappie die idd best gezien mocht worden, om welke reden dan ook. Maar of dat echt een gemis gaat worden nu het niet meer nodig is? De verstaanbaarheid is sowieso beter zonder dat ding.
En ik kan je lach weer zien zei ik tegen het kassameisje.

Een tijd geleden bij de kapper moest ik mijn handjes ontsmetten bij binnenkomst en dat had ik niet gedaan :oops:
Dus zei de kapper dat ik dat eerst moet doen voordat er plaatsgenomen mag worden in de stoel.
Ja, zei ze, ik ben streng. Waarop ik gelijk reageerde door te zeggen: zo'n vrouw heb ik nodig :yes:
Ze heeft geloof ik mijn opmerking niet begrepen :(
En ze is er àltijd, zes dagen per week.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

@Kitten Lief verhaal!

@DBJ, nu ik zo die twee dingen onder elkaar lees, eh... mag ik je wat uit proberen te leggen?

Er zijn best veel vrouwen die dat soort opmerkingen van mensen (als ze die ze niet goed kennen en al erg aardig vinden), als heel vervelend ervaren. Je doet het vast niet met verkeerde bedoelingen, maar door zulke dingen te zeggen (zelfs maar alleen als grapje), doe je erg familiair tegen mensen die voor hun werk aardig tegen jou moeten doen en je er dus niet zomaar op kunnen wijzen dat ze zich ongemakkelijk voelen bij wat je zegt.

Denk je dat je het in de gaten zou hebben als mensen zich onprettig voelen door iets wat jij zegt? Wat zou je doen als je merkt dat iemand zich niet fijn voelt bij jouw flirterige opmerkingen?
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

@pluis: Ik snap je reactie.
Sinds ik hier woon kom ik al bij dezelfde kapper en dat is nu 8 jaar inmiddels. Neem maar van mij aan dat ik best redelijk kan inschatten wat ik aan opmerkingen kan maken. Zij is ook redelijk persoonlijk naar mij toe over haar privé-situatie, al is het niet zoveel dat ik nu alles van/over haar weet. En als mijn opmerkingen ongepast zou zijn dan had ze het zeker wel laten weten.

Tegenover het kassameisje waar ik graag langs de kassa kom maak ik slechts algemene opmerkingen.

Tja, bij de kapper heb je meer tijd voor een gesprek dan aan de winkelkassa.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Sinds veel te lang eindelijk weer een keer naar de sauna kunnen gaan.
Was echt zo fijn
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Heerlijk! Ik was gisteren ook een dagje in de sauna, herken je gevoel!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Peter^ »

Vanavond 3 uur met een inmiddels vriendschaps kennis gewatsapped. We zijn samen aan een wandeling begonnen, welke wellicht kan leiden tot een vanille/kink relatie. Maar we nemen kleine stapjes en genieten van wat we tegenkomen. Misschien slaan we zijpaden in, maar we blijven wandelen.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Tihi! Ik was gisteren ook in de sauna en het was zo leuk en gezellig en relaxed!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Vrolijk!

Bericht door Pien »

Waren we toevallig in dezelfde sauna allemaal hahahaha
Plaats reactie