Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

Gister alledrie mn dochters thuis gehad, onafhankelijk van elkaar, maar allemaal volledig gevaccineerd, dus ik mocht ze eindelijk!!! eindelijk!! weer eens knuffelen na anderhalf jaar! Wat heb ik dat gemist, ik werd er zowaar helemaal emotioneel van! Wat had ik hier behoefte aan :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Wat fijn, phe!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Heerlijk phe!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Ik verwacht niet dat veel mensen hun mondkapje op blijven houden. Ik ook niet, ben genoeg kuddedier om dat niet te blijven doen als niemand het doet. :lol:

En mijn vrolijk: vanavond feestje! :static:
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

Ik heb hem nog wel. Het is een exemplaar met een neprits voor het mondgedeelte.
Kan namelijk ook uitgelegd worden als "ik heb een spreekverbod" :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Ik hou ze ook nog even aan voor de hackerspace. Tijdens klussen kunnen we niet altijd die 1,5m afstand houden en nog niet iedereen is al volledig gevaccineerd (alhoewel het nou wel snel gaat).
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Vrolijk!

Bericht door leonietje »

Ik denk dat 95% van de mensen vandaag het mondkapje niet meer op hadden in onze winkel. En de 1,5 meter was er al helemaal niet meer bij. Het voelde echt weer normaal. Behalve dat je de hele dag op zoek bent naar waar je je mondkapje hebt gelaten. En dat je het gevoel hebt van shit ik ben hem vergeten. Wat ik wel echt enorm fijn vond was om mensen weer te zien lachen. En gezichtsuitdrukkingen van mensen te zien in je verkoopgesprek. Het was echt heerlijk!
Laatst gewijzigd door leonietje op 26 jun 2021, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

De boodschappen gingen vanmorgen nog met mondkapje hier, maar ik was een van de weinigen.

En vanmiddag bij iemand op bezoek geweest, dat was wel even fijn. Extravert energie peoples: ik kan het nog. Dus ik snap Phe dat je wel even emotioneel bent geweest van de knuffels.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Vrolijk!

Bericht door Crownless »

Ik was gisteren op een barbecue met 5 andere mensen uit 4 verschillende huishoudens! Whoohoo!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Vrolijk!

Bericht door Mack »

Net terug van een bezoekje aan MacBroer. Die heeft er voor gezorgd dat mijn autootje weer door de APK komt. :static:
Ik heb nog nooit zo lang dezelfde auto gehad. 6 jaar en 100.000km. :banana: Stoer karretje.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door tessie »

Ik was gisteren naar mijn eerste kinkfeestje sinds corona!! :static: En nu doen m'n billen en borsten pijn! :static::static::static:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

zo fijn weer al die blije berichten :) :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
MrEd
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 nov 2016, 14:06

Re: Vrolijk!

Bericht door MrEd »

Zou bijna medelijden krijgen, met nadruk op bijna (Evil Grinzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)
Niet het geweld maar
Het goede vernietigt het kwaad
tolstoi
Deleted User 2176

Re: Vrolijk!

Bericht door Deleted User 2176 »

Tuurlijk zijn veel mensen vrolijk, omdat de versoepelingen heel ruim geworden zijn. Totdat het potje voetbal afgelopen was, gisteravond....

Vandaag een uitzondering meegemaakt in de supermarket. Een vrouw (ik noem het een takkewijf afgaand op haar uiterlijk en gedrag) droeg een gelaatsmasker, een FFP2 mondmasker en blauwe latex handschoenen. Ik stond met mijn winkelkarretje achter haar in de rij bij de kassa en ze snauwde tegen me: afstand houden meneer! Tsss, ik sta niet in haar nek te hijgen en bovendien staat er een winkelkarretje tussen ons in.
Voor de rest is het een enkeling die nog een mondmasker op heeft.

Bij de kassa aangekomen zei ik tegen het kassameisje: blij dat het niet meer hoeft, nou kan ik jouw lach weer zien :D
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Vrolijk!

Bericht door kitten »

Een winkelwagentje ertussen is volgens mij inderdaad ongeveer anderhalve meter. Rot voor die mevrouw dat ze zich nog zo onveilig voelt, dat ze zelfs andere mensen gaat afsnauwen. :( Zo probeer ik er dan maar over te denken...
Plaats reactie