TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door isara »

Nee nee geen spoilers! En ik wacht met E6 en evt ook E5 op m'n vriendin zodat we samen kunnen kijken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Nieuwe netflix ontdekking: Turn Up Charlie. Het plot klinkt een beetje cliché, namelijk: aan lager wal geraakte DJ wordt nanny voor de dokter van zijn vriend die wel rijk en beroemd geworden is. Dat klinkt alsof het een sentimentele Hallmark productie kan zijn, of een slappe Amerikaanse sitcom. Maar het is geen van die twee, in de verste verten niet. Het is rauw en eerlijk en echt en supergrappig en leuk. Ik vind de rol van het dochtertje echt ontzettend goed geschreven en geacteerd, echt een verademing om een kindrol te zien worden geschreven en geacteerd als een echt mens. Er zijn nu acht afleveringen en het is mooi afgerond, maar ik hoop wel op een seizoen 2. Oh, en Idris Elba heeft een hoofdrol, ook een pluspunt. :)
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Frodo »

"Chernobyl" zeilde qua kijkcijfers de laatste twee seizoenen van GoT royaal voorbij en dat verbaast me eigenlijk nix: GoT zakte enorm in en Chernobyl is het huiveringwekkende relaas van hoe díe ramp bijna nog veel groter was geweest dankzij onwetendheid, vriendjes- en partijpolitiek.

"Catch 22" wordt al een tijdje aangekondigd als "de serie met George Clooney" maar de man is slechts 'n paar minuten in deel één in beeld. De reeks zelf (6 delen) is echter geweldig en volgt de omstandigheden van een bommenwerperbemanning tijdens WO2 die er stuk voor stuk op uit zijn om de hele idioterie van de oorlog te overleven.

Allebei aanraders!
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door miss_meeko »

Seizoensfinale van NCIS net vond ik helemaal niets... tot het einde dan :inluv: . Kan niet wachten tot seizoen 17!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Mwah, George Clooney heb ik niks meer mee, dus daar zou ik een serie niet voor kijken. Maar als de rest de moeite waard is... :)

Heerscher en ik zijn begonnen aan Bonding. Ontzettend dubbel, maar we hebben allebei een enorm gevoel van, we willen verder kijken!!! :panic: Maar het heeft wel een beetje wat weg van road kill. Je moet blijven kijken. Aan de ene kant, zo is de BDSM wereld helemaal niet! En even later... ja... ok... dat klopt wel ja... :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Klinkt allebei interessant, @Frodo !

Ik ben aan bonding begonnen, maar kwam er nog niet echt in. Maar ik heb vaak even nodig voor ik warm loop voor een serie, kennelijk. Ben wel benieuwd naar de rest, extra door jouw review, @kitten . :D

Tip: In The Dark Een blinde vrouw die zich ontzettend tegen alles en iedereen afzet en vooral tegen goedbedoelde hulp en vriendelijkheid gaat de vermissing van een jongen uit haar buurt onderzoeken. Ze is grof, bot, heeft aan de lopende band one night stands, ze jaagt iedereen tegen zich in het harnas en ze is ook heel lief en supergrappig. Haar roommate is lesbisch met een vriendin die bi is en zo geschreven dat je echt denkt de schrijvers moeten zelf een lesbische dierenarts zijn, zo 'echt' komt ze over. :D Het is technisch een soort (amateur) detective verhaal, maar het is ook een dramaserie, maar ook niet heel zwaar en af en toe erg grappig zonder dat het echt een comedy te noemen valt. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik vind hem erg de moeite waard. Erg toffe personages.

Ik ben ook benieuwd naar 'Harlots', alleen al vanwege de kostuums, maar daar heb ik nog maar een klein stukje van gezien. En Russell T Davies (de mand van Queer As Folk èn de man die Doctor Who nieuw leven in heeft geblazen) heeft een nieuwe serie 'Years & Years'. Ziet er ook interessant uit.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Voleuse »

Ik kon echt niet om de bar slechte bondage heen kijken bij die bonding serie :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Oh, dan moet je zeker geen Supernatural kijken. Hoe vaak ik daar niet tegen het scherm schreeuw dat ze een keertje 6mm touw moeten proberen, dat de slechteriken (of de goeien) dan vast minder vaak ontsnappen... :schater:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Daantje »

Ik vind Chernobyl wel een echte aanrader. Ik heb toch al een morbide zwak voor nucleaire ongelukken. Maar alles wat ik heb gelezen rondom dit incident is vooral heel technisch van aard. Terwijl de serie veel meer ingaat op wat erna gebeurde, hoe er werd opgeruimd, hoeveel partijpolitiek en -propaganda invloed heeft gehad op dat proces en het verteld menselijke (en onmenselijke) verhalen.

Voor de liefhebbers: de makers hebben ook een ondersteunende podcast. Waar ze iedere aflevering ingaan op keuzes die zijn gemaakt voor de serie en de artistieke vrijheden die ze hebben genomen om het verhaal te kunnen vertellen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Voleuse »

kitten schreef: 28 mei 2019, 20:33 Oh, dan moet je zeker geen Supernatural kijken. Hoe vaak ik daar niet tegen het scherm schreeuw dat ze een keertje 6mm touw moeten proberen, dat de slechteriken (of de goeien) dan vast minder vaak ontsnappen... :schater:
Ja of gewoon, weet ik veel ik roep maar iets, EEN KNOOP ERGENS IN LEGGEN ipv gewoon 300 wikkels eromheen?? Ik snap echt niet dat zulke producties waar best wel wat geld in zit niet gewoon een rigger kunnen inhuren. Het verpest wel vaker films voor me haha (net als dat ik elke keer als de badguy iemand bij de keel grijpt denk ooooooooooooh heet <3)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Haha, inderdaad. Hoewel ik ook wel een beetje akelig werd toen één of andere serie met seriemoordenaars (ik meen Criminal Minds) ineens meer dan ééns lijken in leuke shibari knoopsels en meerkleurige bondagefolie wikkels en zo vond. Terwijl dat dus (gelukkig maar, ook weer) geen BDSM plotelement was. Beetje vervelende cross over. :D
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Over de serie Bonding
ABBC3_SPOILER_SHOW
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door kitten »

Volgens mij doet de spoiler-tag het niet meer... @Frodo?
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door tessie »

Ugh, ik wil lezen wat er onder je spoiler staat, maar werkt idd niet!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: TV Series: tops, flops en wat dies meer zij...

Bericht door Ravelijne »

Even citeren, dan kun je het lezen (en dan gewoon je reactie annuleren).

@kitten Goed punt!
Plaats reactie