Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Knullie had rs-virus en ook daarbij stond hygiëne, hygiëne , hygiëne. Terwijl je soms ook gewoon vette pech hebt. Ik bedoel, die schimmels en virussen bestaan ook alleen maar omdat ze goed zijn in wat ze doen.

Plus, probeer maar eens een enthousiaste dreumes weg te houden, die snot-pegelt er gewoon boven.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Baby kletspraat

Bericht door Crownless »

Maar wel sneu voor Bollewanghapsnoet. Moet er weer geprutst worden met zalf. Wat een pech.

Ik vind het ook altijd sneu om te bedenken dat Knullie meer dagen in zijn leven gehoest en geprutteld heeft dan dat ie vrij kon ademen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

De candida is sowieso in je lichaam aanwezig, dat heeft niks met hygiëne te maken, maar wat je zegt, stom!
Vergeet (mocht je bv geven) ook niet jezelf te behandelen!

Hier vandaag luiers maat 1 vervangen door maat 2 :shock: Hij is 4 dagen oud :panic:
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Spruw is vervelend!
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Ja bleerrgg heb geen last van m’n tepels, maar smeer dat spul er toch ook maar op
Gaat het sindsdien wel helemaal goed Crownless? En zelf een beetje “ontzwangerd”? (mega raar woord haha)

Hahaha Puppie maat 2 al, wat heerlijk zo’n lekker gezond kind :)
Bollewangenhapsnoet is wel ruim vier kilo, kledingmaatje 50 is krap
Maar maat 1 luiers past voorlopig nog wel, denk ik ;)
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Maat 50 heeft hij niet eens aangehad en met zijn 55 cm zijn sommige pakjes maat 56 al een uitdaging.
De luiers maat 1 past hij wel, maar zijn plasjes zijn te groot en hij was elke keer nat. Vandaar nu maat 2 :)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

:inluv:
En hoe gaat het met jouzelf?
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Ik zit momenteel midden in de stuwing, erg leuk voor het aangezicht, maar that’s about it :flash:
Verder nog wel moe, moet mezelf nog regelmatig vertellen dat dat mag enso, wil al snel teveel doen :shutup:
Verder doet de kleine man het eigenlijk heel goed, nu de melk op gang is is hij meer tevreden en mag ik zowaar in de nacht ook langer dan een half uur achter elkaar slapen hihi

Hoe gaat het nu met jou Heidi?
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Nou vooral heeeel erg herkenbaar om teveel te willen doen. De was en het huishouden en spelen met lachebekkie etc. Heb ook al een paar keer buiten gelopen. Zodra ik begin dubbel te vouwen van de pijn in m’n buik, weet ik weer eens dat ik letterlijk te ver ben gegaan... :roll:
Die buik is wel nog beurs alsof Rico Verhoeven zich erop uit heeft geleefd :nopompom:

Lastig om Lachebekkie niet te mogen tillen. Tijdens m’n zwangerschap smokkelde ik volop. Maar nu loop ik het risico om het litteken te scheuren. En dat klinkt al naar genoeg...

Stuwing ook gehad, giga harde watermeloenen. :flash: Waar Bollewangenhapsnoet nauwelijks beweging in kreeg haha. Nu gelukkig weer ‘normaal’. Behalve dan dat spruw gedoe, dus steeds tepels wassen en insmeren en spul in haar bekkie... gedoe!

Maar naast de pijn en het gedoe, ook volop aan het genieten :inluv:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Baby kletspraat

Bericht door Heidi »

Moet ook even kwijt dat het niet alleen maar genieten is... spruw is over. Morgen laatste behandel gedoe dag
MAARRR Bollewangenhapsnoet heeft al tien dagen geen poepluier gehad... volgens kinderarts kan dat voorkomen en ik moet donderdag terugkomen
Maar ik vind het niet normaal en veel te zorgwekkend. Ze is nog niet eens drie weken en alles was eerst wel goed op gang gekomen en ze krijgt 100% borstvoeding
Dus ik ga morgen weer bellen. Ik vind het doodeng

En heb zelf borstontsteking. Waarschijnlijk doordat ze door de spruw niet goed dronk.
Dus rode giga pijnlijke warme borst. En zelf al drie dagen koorts.

Ontzettend jammer dat deze stomme dingen m’n roze wolk verpesten! Alsof het slaapgebrek zelf namelijk al niet best ingewikkeld genoeg is. Lig ik dus te rillen en zweten in bed, dan weer ijskoud, dan weer bloedheet pfff

Zal allemaal wel weer goedkomen met ons. Maar liever vandaag dan morgen

Sorry moest ik even kwijt allemaal...
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Aww Heidi, dat is zeker niet leuk :-( Heb je medicatie gekregen voor de borstontsteking?

Over het poepen kan ik alleen maar zeggen dat ik het herken. Ik had hier ook één van de meiden die om de week ongeveer poepte, ik vond het wel makkelijk. Betekend dat ze je bv goed verteerd ;-)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Aaah Heidi! Het zit niet mee!
Knuffels.

Edit. Goed dat je het post trouwens. En geen sorry. Het is gewoon hard werken en zorgen. En je hebt een peuter erbij. En een eigen zaak. En je doet het alleen. En je zwangerschap was pittig.
En je doet het goed!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Dat wat Pien zegt ook ja!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Baby kletspraat

Bericht door puppie »

Je bent overigens niet alleen Heidi, ook hier is het geen blauwe wolk.
De spruw heeft ons ook gevonden vrees ik. Aanhappen is gevoelig en beeb laat ook steeds los :-/
Daarbij ligt mijn vader voor de tweede keer sinds mijn bevalling vorige week in het ziekenhuis. Zijn prognose wordt er niet beter op. Nog nooit heb ik nieuw leven en afscheid nemen zo dicht bij elkaar gezien... Al die nieuwbakken hormonen helpen daar natuurlijk ook niet bij, het is brullen elke keer ik knuffel met mijn zoon :-/
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Baby kletspraat

Bericht door Pien »

Hopelijk is de spruw snel weg Puppie! En sterkte met alles rond je vader. Dat lijkt me heftig
Plaats reactie